Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicke

Afkicke

53 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Liefhebbertje zei:
Netjes gezegt
Ver.... bedoel ik me je zeer rot voelen
En vooral heel eenzaam
Klik om te vergroten...
Hoop dat ik van dat eenzaam vanaf ga geraken en het rot voelen..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Donderdag word ik opgenome in afkick kliniek..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
lotske1984- zei:
Donderdag word ik opgenome in afkick kliniek..
Klik om te vergroten...

Ik wens je veel succes lotske. Als de mogelijkheid er is laat ons even weten hoe je het daar stelt en hoe het verloopt!!
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekZ zei:
Ik wens je veel succes lotske. Als de mogelijkheid er is laat ons even weten hoe je het daar stelt en hoe het verloopt!!
Klik om te vergroten...
Bedankt..ok das goed..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
zijn er hier mensen die tegen hun zin zijn gegaan of gedwongen opgenomen zijn in afkickcentra.?
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, en wat is nu precies je vraag
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
lotske1984- zei:
zijn er hier mensen die tegen hun zin zijn gegaan of gedwongen opgenomen zijn in afkickcentra.?
Klik om te vergroten...

Kijk es de zondagavond naar vitaya naar het nederlands programma "verslaafd"...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekZ zei:
Kijk es de zondagavond naar vitaya naar het nederlands programma "verslaafd"...
Klik om te vergroten...
Ja kijk ik heen..maar mss dat hier mensen waren die het ervaren hebbe..
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja zeg ik toch
Maar wat wil je weten?
Of enkel en alleen of iemand het heeft meegemaakt?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Liefhebbertje zei:
Ja zeg ik toch
Maar wat wil je weten?
Of enkel en alleen of iemand het heeft meegemaakt?
Klik om te vergroten...
Sorry had jou bericht nie gezien..en is het jou gelukt om clean te blijven.?
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
lotske1984- zei:
Vant stoppen vel over bod..gele huid en rare ogen.?
Klik om te vergroten...
Nee juist tijdens gebruik
Daarna voelde ik me zoveel beter
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
lotske1984- zei:
Sorry had jou bericht nie gezien..en is het jou gelukt om clean te blijven.?
Klik om te vergroten...
Nee
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga toch nog eens een poging wagen om af te kicke van speed..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Voor elke verslaving geldt dat je zelf echt moet willen stoppen om succesvol te zijn. Als het van een ander moet maar jij staat er niet achter dan wordt het ook niks.
Klik om te vergroten...
Ja ergens wil ik het ma ergens ook nie..toen ik gestopt was was ik altij moe geraakte nie vooruit bijna..en daar ben ik bang voor..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
lotske1984- zei:
Ja ergens wil ik het ma ergens ook nie..toen ik gestopt was was ik altij moe geraakte nie vooruit bijna..en daar ben ik bang voor..
Klik om te vergroten...

Denk dat elke verslaafde ergens wel wil en dan weer niet wil. Geef het een kans en ook voor langere periode. Toen ik afkickte van wiet en alle andere middelen die ik dagelijks combineerde deed ik de eerste maand half ook middagdutjes en was de vermoeidheid groot. Je kan dit misschien niet vergelijken met een jarenlange speedverslaving maar ik wil je meegeven dat je moet doorzetten. Als je lang genoeg volhoud zonder gebruik of herval merk je zo dat je lichaam zichzelf hersteld. Breuken helen, zieken genezen dus iemand in afkickfase voelt zich na bepaalde tijd ook weer fit :handok:
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Acceptateer die maand dat je ver.... bent
Maar tis niet enkel stoppen je moet je leven anders indelen.
Goed nadenken met wie je afspreekt
Heel je huis leeghalen jwa zakjes buisjes ga zo naar door
Na speed verslaving viel ik in een gat
Nergens zin in.
Moe
Zag niemand meer.

Door die acceptatie en doorzetten was ik 9 jaar clean

Moet zeggen ben in wel in een relatie geweest die tijd
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja en relatie is een grote ondersteuning he..ja gaat dingen samen doen enz..bijna geen vervelling..
Maar hoe kun je dat accepteren en doorzetten..
Nergens zin in hebbe..
Moe..
Je zag niemand meer..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekZ zei:
Denk dat elke verslaafde ergens wel wil en dan weer niet wil. Geef het een kans en ook voor langere periode. Toen ik afkickte van wiet en alle andere middelen die ik dagelijks combineerde deed ik de eerste maand half ook middagdutjes en was de vermoeidheid groot. Je kan dit misschien niet vergelijken met een jarenlange speedverslaving maar ik wil je meegeven dat je moet doorzetten. Als je lang genoeg volhoud zonder gebruik of herval merk je zo dat je lichaam zichzelf hersteld. Breuken helen, zieken genezen dus iemand in afkickfase voelt zich na bepaalde tijd ook weer fit :handok:
Klik om te vergroten...
Vind het ook klote dat je bij komt als je stopt mee speed..nu blijf ik op mijn gewicht..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
lotske1984- zei:
Vind het ook klote dat je bij komt als je stopt mee speed..nu blijf ik op mijn gewicht..
Klik om te vergroten...

Gaan fitnissen of een sport zoeken...
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
lotske1984- zei:
Ja en relatie is een grote ondersteuning he..ja gaat dingen samen doen enz..bijna geen vervelling..
Maar hoe kun je dat accepteren en doorzetten..
Nergens zin in hebbe..
Moe..
Je zag niemand meer..
Klik om te vergroten...
Ik zag niemand meer indd
Maar was niet depri of lichamelijk kapot
En dat was me echt meer waard
Was vel over bot
Gele huid
Rare ogen etc
Dronk btw ook niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."