#1
Hoop dat ik van dat eenzaam vanaf ga geraken en het rot voelen..Netjes gezegt
Ver.... bedoel ik me je zeer rot voelen
En vooral heel eenzaam
Hoop dat ik van dat eenzaam vanaf ga geraken en het rot voelen..Netjes gezegt
Ver.... bedoel ik me je zeer rot voelen
En vooral heel eenzaam
Donderdag word ik opgenome in afkick kliniek..
Bedankt..ok das goed..Ik wens je veel succes lotske. Als de mogelijkheid er is laat ons even weten hoe je het daar stelt en hoe het verloopt!!
zijn er hier mensen die tegen hun zin zijn gegaan of gedwongen opgenomen zijn in afkickcentra.?
Ja kijk ik heen..maar mss dat hier mensen waren die het ervaren hebbe..Kijk es de zondagavond naar vitaya naar het nederlands programma "verslaafd"...
Sorry had jou bericht nie gezien..en is het jou gelukt om clean te blijven.?Ja zeg ik toch
Maar wat wil je weten?
Of enkel en alleen of iemand het heeft meegemaakt?
Nee juist tijdens gebruikVant stoppen vel over bod..gele huid en rare ogen.?
NeeSorry had jou bericht nie gezien..en is het jou gelukt om clean te blijven.?
Ja ergens wil ik het ma ergens ook nie..toen ik gestopt was was ik altij moe geraakte nie vooruit bijna..en daar ben ik bang voor..Voor elke verslaving geldt dat je zelf echt moet willen stoppen om succesvol te zijn. Als het van een ander moet maar jij staat er niet achter dan wordt het ook niks.
Ja ergens wil ik het ma ergens ook nie..toen ik gestopt was was ik altij moe geraakte nie vooruit bijna..en daar ben ik bang voor..
Vind het ook klote dat je bij komt als je stopt mee speed..nu blijf ik op mijn gewicht..Denk dat elke verslaafde ergens wel wil en dan weer niet wil. Geef het een kans en ook voor langere periode. Toen ik afkickte van wiet en alle andere middelen die ik dagelijks combineerde deed ik de eerste maand half ook middagdutjes en was de vermoeidheid groot. Je kan dit misschien niet vergelijken met een jarenlange speedverslaving maar ik wil je meegeven dat je moet doorzetten. Als je lang genoeg volhoud zonder gebruik of herval merk je zo dat je lichaam zichzelf hersteld. Breuken helen, zieken genezen dus iemand in afkickfase voelt zich na bepaalde tijd ook weer fit![]()
Vind het ook klote dat je bij komt als je stopt mee speed..nu blijf ik op mijn gewicht..
Ik zag niemand meer inddJa en relatie is een grote ondersteuning he..ja gaat dingen samen doen enz..bijna geen vervelling..
Maar hoe kun je dat accepteren en doorzetten..
Nergens zin in hebbe..
Moe..
Je zag niemand meer..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."