#1
Hee!Eigenlijk , nu ik nimeer in afkick zit en het nuchter lees word ik helemaal niet boos om wat je zegt . Ik begrijp perfect wat je zegt . Hoe is het met jou ondertussen ?
Wat goed dat je al 4 maanden clean bent! En gelukkig dat je niet boos wordt om mijn reactie destijds. Ondanks dat ik het wel goed meen, druk ik me niet altijd zo handig uit.
Met mij is het goed ondanks mijn omstandigheden. Ik ben door lichamelijke en daaruit voortvloeiende geestelijke omstandigheden genoodzaakt geweest om even een pauze voor mezelf in te lassen. Een sabbatical van werk zeg maar. En die rust doet me heel goed.
Ik begrijp je helemaal (lazy bastard hereIk ben te lui om nog te gaan wandelen na een hele dag hard Werken![]()
Ik ben sinds een paar weken begonnen met elke dag wandelen. Na een paar dagen wil je niet anders meer en je gaat er naar uitkijken omdat je weet dat je je zoveel beter gaat voelen. Do it!