#1
Ik word gek van mezelf , ik neem paar weken speed en dan afkicken , tegen dat ik erdoor ben en me weer goed voel heb ik weer zin ... wat gewoon idioot is want ik wil der absoluut vanaf. Doe niks dan huilen. Ik weet zelf hoe ik ben als ik het neem of als ik ontwen . En geen van beiden is aangenaam . Zou de oorzaak van gebruik onderliggend kunnen zijn? Dat ik zo mijn gevoelens wil onderdrukken over iets??
Want ik ben ook ni bepaald gelukkig in men leven . Ben ooit nog jaren clean geweest , toen ik een relatie had. Maar nu... ik heb geen grens en word hier enkel ellendiger en dikker van . Jojo effect laat sporen na. Ik vraag mij echt af waarom ik het steeds weer doe terwijl ik zelf weet dat ik er niet tegen kan . Eerst euforisch daarna kwaad op mezelf en iedereen , Jezus , wanneer gaat dat eens ophouden . Tips om de cravings tegen te gaan? Als ik weer eens zin heb ... hoe stop ik mezelf dan?? Ik kan niet mezelf laten opnemen ... ik heb een zoontje waar ik alleen voor sta . Bijna niemand weet dat ik dat doe... Ik ben radeloos .....
Want ik ben ook ni bepaald gelukkig in men leven . Ben ooit nog jaren clean geweest , toen ik een relatie had. Maar nu... ik heb geen grens en word hier enkel ellendiger en dikker van . Jojo effect laat sporen na. Ik vraag mij echt af waarom ik het steeds weer doe terwijl ik zelf weet dat ik er niet tegen kan . Eerst euforisch daarna kwaad op mezelf en iedereen , Jezus , wanneer gaat dat eens ophouden . Tips om de cravings tegen te gaan? Als ik weer eens zin heb ... hoe stop ik mezelf dan?? Ik kan niet mezelf laten opnemen ... ik heb een zoontje waar ik alleen voor sta . Bijna niemand weet dat ik dat doe... Ik ben radeloos .....