Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlles kapot door coke en opzoek naar mensen met ervaring/verstand!

Alles kapot door coke en opzoek naar mensen met ervaring/verstand!

62 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke is een lastige verslaving.
Als het echt je gezondheid in gevaar brengt kan je naar een kliniek maar als je terug komt zal het gevoel om een nieuw pakje te kopen niet zomaar verdwijnen.
Dat kan zelfs nog jaren door spelen.
Het is een gevecht met jezelf en daar moet je uit zien te komen.
A

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
Avīci
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Conjo zei:
Door Baclofen meer dan 11 dagen clean van coke ghb zonder hulp :nevergonnagiveyouup::nevergonnagiveyouup::nevergonnagiveyouup:0,0 craving na paar jaar intensief gebruik dagelijks.
Klik om te vergroten...

Goed bezig maatje.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Conjo zei:
Door Baclofen meer dan 11 dagen clean van coke ghb zonder hulp :nevergonnagiveyouup::nevergonnagiveyouup::nevergonnagiveyouup:0,0 craving na paar jaar intensief gebruik dagelijks.
Klik om te vergroten...
Top! Ga zo door man, je bent goed bezig zo.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#4
Conjo zei:
Door Baclofen meer dan 11 dagen clean van coke ghb zonder hulp :nevergonnagiveyouup::nevergonnagiveyouup::nevergonnagiveyouup:0,0 craving na paar jaar intensief gebruik dagelijks.
Klik om te vergroten...
Binnenkort rondje conditie testen in de ring!:tonguewink:
K
Klein PierkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
AphexTwin zei:
Probeer jij hier nou iets te verkopen ...?
Klik om te vergroten...
Nee hoor. Hou die voor mezelf.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
MrWegkwijt zei:
Hallo mensen,

Tis zover gekomen dat ik een anoniem account heb aangemaakt op deze site en mijn verhaal ga delen in hoop op iets van reactie...
Klik om te vergroten...

Dude, je weet wat je moet doen toch? Zoek hulp man. Gun jezelf een mooi leven.
Lees anders even alles wat al gezegd is, ook door jezelf.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klein Pierke zei:
Spreek uit eigen ervaring. Heb ze gevraagd aan 10mg. Dan haal ik de helft van het poeder uit de capsule en heb ik dubbel zoveel voor dezelfde prijs. Ik woon niet in Nederland. Bij ons bestaat dit niet in pilvorm enkel magistraal, dus gemaakt door de apotheek. Heb nog een 3 tal dozen van 60 en 2 voorschriften. Neem ze niet meer.
Klik om te vergroten...
Snap je niet:sweatsmile: Hier is op sommige plekken de 2,5 mg capsule gratis oftewel compleet via de verzekering en de 5 mg capsule daar moet je wel bijbetalen bij de apotheek. ( geen idee hoor maar dat zei de persoon die het heeft voorgeschreven,) daarom krijg ik 2,5 mg ipv 5 zodat het me niks extra's kost.

Maar nu ik je post teruglees begreep ik hem verkeerd en zie nu dat je zegt, denk ik, dat het je 16 euro kost voor 60 stuks van 10 mg. Ik zit serieus te twijfelen zou ik het er voor over hebben, niet om de 16 euro, (alhoewel zon 40 euro per maand)
maar het principe. 1 of 4 pillen slikken het maakt niet heel veel uit voor mijn gevoel, alleen je moet ze maar wel bij je hebben elke dag

Dillema's op zondagochtend,:moneytongue:
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb zon vermoeden dat topic starter niet meer terugkomt, denk dat de sos gewoon op was s'nachts en de kater zich aandiende, inclusief het besef dat je wel heel dom bezig bent en een ongezonde portie zelfhaat. Een noodkreet is makkelijk gemaakt, de overweging (dat je uberhaupt die keus hebt is al een zegen) om "even" in Zuid Afrika af te kicken en de veronderstelling dat iedereen wel begrip cq medelijden met je zal hebben stoot me een beetje tegen de schenen.

Jij bent verslaafd, en dat heb jij zelf laten gebeuren. Jij Zelf zal dan ook degene moeten zijn die hulp vraagt maar vooral aangrijpt en er gebruik van maakt. Iedereen kan aan het eind van zijn latijn schreeuwen om hulp, maar kan je ook na 3 weken clean en papa heeft de dealer betaald nog inzien dat Jij verslaafd bent? Blijf je gemotiveerd als iemand anders weer je problemen oplost? Ergens ga je jezelf tegenkomen, en denk dat dat niet goed gaat zijn voor je eigenwaarde cq zelfrespect...


Beter stof je je handschoenen maar af en begin je met een beetje wilskracht en weerbaarheid kweken want anders ben ik bang dat je een beatdown gaat krijgen van het leven waar het pak slaag van Conor McGregor vs Khabib Nurmagamedov stilletjes bij verbleekt.

Beter hou je je rug recht en incasseer je nu als een man.
Wees een kerel en handle your business

Mocht TS dit nog lezen dan :sweatsmile:

T beste en de mazzel!:kissingsmiling::moneytongue::handfist:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#9
Conjo zei:
Door Baclofen meer dan 11 dagen clean van coke ghb zonder hulp :nevergonnagiveyouup::nevergonnagiveyouup::nevergonnagiveyouup:0,0 craving na paar jaar intensief gebruik dagelijks.
Klik om te vergroten...
So much love reakties Clown Bassie. Zo zie je maar! :tulip:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zwijgrecht zei:
Heb zon vermoeden dat topic starter niet meer terugkomt, denk dat de sos gewoon op was s'nachts en de kater zich aandiende, inclusief het besef dat je wel heel dom bezig bent en een ongezonde portie zelfhaat. Een noodkreet is makkelijk gemaakt, de overweging (dat je uberhaupt die keus hebt is al een zegen) om "even" in Zuid Afrika af te kicken en de veronderstelling dat iedereen wel begrip cq medelijden met je zal hebben stoot me een beetje tegen de schenen.

Jij bent verslaafd, en dat heb jij zelf laten gebeuren. Jij Zelf zal dan ook degene moeten zijn die hulp vraagt maar vooral aangrijpt en er gebruik van maakt. Iedereen kan aan het eind van zijn latijn schreeuwen om hulp, maar kan je ook na 3 weken clean en papa heeft de dealer betaald nog inzien dat Jij verslaafd bent? Blijf je gemotiveerd als iemand anders weer je problemen oplost? Ergens ga je jezelf tegenkomen, en denk dat dat niet goed gaat zijn voor je eigenwaarde cq zelfrespect...


Beter stof je je handschoenen maar af en begin je met een beetje wilskracht en weerbaarheid kweken want anders ben ik bang dat je een beatdown gaat krijgen van het leven waar het pak slaag van Conor McGregor vs Khabib Nurmagamedov stilletjes bij verbleekt.

Beter hou je je rug recht en incasseer je nu als een man en fix je je problemen, voordat het later too big too handle is,

Mocht TS dit nog lezen dan :sweatsmile:

T beste en de mazzel!:kissingsmiling::moneytongue::handfist:
Klik om te vergroten...
Mee eens. Ik wilde het zelf al schrijven maar wil niet beticht worden van 'elkaar de maat nemen' en zo :wink:

Maar ot: wilskracht. Dat is waar het allemaal om draait. Jij hebt het blijkbaar. Ik ook. En een heleboel anderen die drugs gebruiken eveneens. Maar het zijn juist de zwakkere broeders en zusjes die verslaafd raken omdat het hun ontbreekt aan wilskracht. Of misschien hebben ze verder niets in het leven wat hun kracht geeft. Laten we proberen zacht te zijn juist voor die personen. Wij kunnen problematische gebruikers (misschien!) helpen hoe drugs te gebruiken zonder dat het problematisch wordt. Dit is overigens een algemeen schrijfsel, niet aan jou persoonlijk gericht want ik maak uit jouw woorden alleen positivisme op.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rayyar zei:
Mee eens. Ik wilde het zelf al schrijven maar wil niet beticht worden van 'elkaar de maat nemen' en zo :wink:

Maar ot: wilskracht. Dat is waar het allemaal om draait. Jij hebt het blijkbaar. Ik ook. En een heleboel anderen die drugs gebruiken eveneens. Maar het zijn juist de zwakkere broeders en zusjes die verslaafd raken omdat het hun ontbreekt aan wilskracht. Of misschien hebben ze verder niets in het leven wat hun kracht geeft. Laten we proberen zacht te zijn juist voor die personen. Wij kunnen problematische gebruikers (misschien!) helpen hoe drugs te gebruiken zonder dat het problematisch wordt. Dit is overigens een algemeen schrijfsel, niet aan jou persoonlijk gericht want ik maak uit jouw woorden alleen positivisme op.
Klik om te vergroten...
Thanks! Ook voor je compliment. Toch ga ik reageren ondanks dat het niet persoonlijk is. Verslaafd raken of niet is zeker een wilskracht dingetje, maar ik doelde op het feit dat TS wel heel makkelijk en luchtig erover denkt omdat papa en mama toch de problemen wel oplossen. 4 rooitjes bij een dealer afgelost door papa en nog steeds rustig verder, praten over naar zuid Afrika even afkicken alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Mijn broeders en zusters die verslaafd raken verwijt ik geen gebrek aan wilskracht, diegene die de confrontatie met zichzelf niet aandurft en andere mensen laat opdraaien voor zijn gedrag wel . :) om hulp schreeuwen is niet moeilijk, maar je herkent een strijder aan het vastbijten en volhouden, ook als het heftig wordt. Dan heb je mijn respect eeuwig te pakken

Ps wat betekent elkaar de maat nemen?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zwijgrecht zei:
Thanks! Ook voor je compliment. Toch ga ik reageren ondanks dat het niet persoonlijk is. Verslaafd raken of niet is zeker een wilskracht dingetje, maar ik doelde op het feit dat TS wel heel makkelijk en luchtig erover denkt omdat papa en mama toch de problemen wel oplossen. 4 rooitjes bij een dealer afgelost door papa en nog steeds rustig verder, praten over naar zuid Afrika even afkicken alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Mijn broeders en zusters die verslaafd raken verwijt ik geen gebrek aan wilskracht, diegene die de confrontatie met zichzelf niet aandurft en andere mensen laat opdraaien voor zijn gedrag wel . :) om hulp schreeuwen is niet moeilijk, maar je herkent een strijder aan het vastbijten en volhouden, ook als het heftig wordt. Dan heb je mijn respect eeuwig te pakken

Ps wat betekent elkaar de maat nemen?
Klik om te vergroten...
Elkaar de maat nemen- beoordelen

Re: wilskracht:
Ik dacht vroeger ook dat je wilskracht altijd kan kweken bij jezelf. Echter sommige mensen kunnen het gewoon niet. Ze hebben dat vermogen niet.
Ik kan zeggen: "focus je niet op het stoppen, maar zie het als een training in wilskracht" (iets wat ik nog steeds zeg tegen mensen van wie ik verwacht dat ze er iets aan hebben) maar voor sommigen is het hetzelfde als zeggen: "wees creatief". Als het er niet in zit, komt het er ook niet uit.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog eens re: wilskracht:
Ik wil niet doorslaan in mijn mening hierover, maar ik heb wel heel sterk het vermoeden dat veel mensen nooit geleerd hebben hun wilskracht te ontwikkelen. Ze laten zich hun hele leven vertellen wat ze moeten doen (papa mamma, school, werkgever, bejaardenverzorger en daarna toedeloe), wat ze moeten vinden (weer pappie en mammie, algemene mening van de maatschappij, vriendjes of sociale groep etc.) men heeft simpel gezegd nooit geleerd zelfstandig beslissingen te nemen. Kiest de makkelijke weg. Waar weer geen wilskracht voor nodig is.

Wat betreft problematisch druggebruik is het overigens ook zo dat er vaak al een eerder mentaal probleem was, waaraan ze willen ontsnappen. Dus wederom een totaal gebrek aan wilskracht.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rayyar zei:
Nog eens re: wilskracht:
Ik wil niet doorslaan in mijn mening hierover, maar ik heb wel heel sterk het vermoeden dat veel mensen nooit geleerd hebben hun wilskracht te ontwikkelen. Ze laten zich hun hele leven vertellen wat ze moeten doen (papa mamma, school, werkgever, bejaardenverzorger en daarna toedeloe), wat ze moeten vinden (weer pappie en mammie, algemene mening van de maatschappij, vriendjes of sociale groep etc.) men heeft simpel gezegd nooit geleerd zelfstandig beslissingen te nemen. Kiest de makkelijke weg. Waar weer geen wilskracht voor nodig is.

Wat betreft problematisch druggebruik is het overigens ook zo dat er vaak al een eerder mentaal probleem was, waaraan ze willen ontsnappen. Dus wederom een totaal gebrek aan wilskracht.
Klik om te vergroten...


Je redenatie klopt niet. Enerzijds zeg je dat wilskracht aangeboren is en er in moet zitten, anderzijds zeg je dat als je verslaafd raakt en wegvlucht een totaal gebrek aan wilskracht heb. Ik of wie dan ook vluchtte ook weg in een verslaving maar heb wel de kracht gevonden de situatie om te draaien en de strijd aan te gaan. Oftewel,

Iedereen heeft een keus. Het is aan jezelf of je de ballen hebt hem te maken
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zwijgrecht zei:
Je redenatie klopt niet. Enerzijds zeg je dat wilskracht aangeboren is en er in moet zitten, anderzijds zeg je dat als je verslaafd raakt en wegvlucht een totaal gebrek aan wilskracht heb. Ik of wie dan ook vluchtte ook weg in een verslaving maar heb wel de kracht gevonden de situatie om te draaien en de strijd aan te gaan. Oftewel,

Iedereen heeft een keus. Het is aan jezelf of je de ballen hebt hem te maken
Klik om te vergroten...
Nee hoor, het klopt exact wat ik zeg :wink:
Ik zeg overigens nergens dat het aangeboren is. Ik denk wel dat je er aanleg voor moet hebben en het al jong (als kind) moet leren te ontwikkelen. Wanneer je eenmaal gevormt bent als volwassene is het moeilijk dit alsnog te ontwikkelen (als het als kind niet al enigszins ontwikkeld was). Dat jij wilskracht in jezelf vond wil waarschijnlijk zeggen dat het altijd wel ergens aanwezig was. Of had je voorheen echt geen wilskracht?
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rayyar zei:
Nee hoor, het klopt exact wat ik zeg :wink:
Ik zeg overigens nergens dat het aangeboren is. Ik denk wel dat je er aanleg voor moet hebben en het al jong (als kind) moet leren te ontwikkelen. Wanneer je eenmaal gevormt bent als volwassene is het moeilijk dit alsnog te ontwikkelen. Dat jij wilskracht in jezelf vond wil waarschijnlijk zeggen dat het altijd wel ergens aanwezig was. Of had je voorheen echt geen wilskracht?
Klik om te vergroten...
Te vlug gelezen, sorry. Pas dit bericht zo aan met een reactie als ik ga eten :)
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zwijgrecht zei:
Te vlug gelezen, sorry. Pas dit bericht zo aan met een reactie als ik ga eten :)
Klik om te vergroten...
Ok prima! Heb mijn tekst nog even geëdit haha. Serious bizniz dat converseren. Maar niet té serious haha
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rayyar zei:
Nee hoor, het klopt exact wat ik zeg :wink:
Ik zeg overigens nergens dat het aangeboren is. Ik denk wel dat je er aanleg voor moet hebben en het al jong (als kind) moet leren te ontwikkelen. Wanneer je eenmaal gevormt bent als volwassene is het moeilijk dit alsnog te ontwikkelen (als het als kind niet al enigszins ontwikkeld was). Dat jij wilskracht in jezelf vond wil waarschijnlijk zeggen dat het altijd wel ergens aanwezig was. Of had je voorheen echt geen wilskracht?
Klik om te vergroten...

Ik las te vlug en antwoordde al werkend met zeven andere dingen tegelijk bezig, vandaar het misverstand. Je verhaal is on point:boxleft::handok: We zitten op 1 lijn (ha-ha......flauw)
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rayyar zei:
Nog eens re: wilskracht:


Wat betreft problematisch druggebruik is het overigens ook zo dat er vaak al een eerder mentaal probleem was, waaraan ze willen ontsnappen. Dus wederom een totaal gebrek aan wilskracht.
Klik om te vergroten...
Ik struikelde alleen een beetje over dit stukje, mijn inziens is dat geen gebrek aan wilskracht, hooguit tijdelijk. En "ze" klinkt zo........ ja een beetje te simpel in vergelijking met de rest van je woorden.

De rest van je opmerkingen zijn zo strak als een gabber op een houseparty:raisedhands:
p
pinkieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Conjo zei:
Door Baclofen meer dan 11 dagen clean van coke ghb zonder hulp :nevergonnagiveyouup::nevergonnagiveyouup::nevergonnagiveyouup:0,0 craving na paar jaar intensief gebruik dagelijks.
Klik om te vergroten...

:rock::rock: Toppeeerr, gekke ouwe Hollander! Zoooo fier op jou
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."