Heb zon vermoeden dat topic starter niet meer terugkomt, denk dat de sos gewoon op was s'nachts en de kater zich aandiende, inclusief het besef dat je wel heel dom bezig bent en een ongezonde portie zelfhaat. Een noodkreet is makkelijk gemaakt, de overweging (dat je uberhaupt die keus hebt is al een zegen) om "even" in Zuid Afrika af te kicken en de veronderstelling dat iedereen wel begrip cq medelijden met je zal hebben stoot me een beetje tegen de schenen.
Jij bent verslaafd, en dat heb
jij zelf laten gebeuren. Jij Zelf zal dan ook degene moeten zijn die hulp vraagt maar vooral aangrijpt en
er gebruik van maakt. Iedereen kan aan het eind van zijn latijn schreeuwen om hulp, maar kan je ook na 3 weken clean en papa heeft de dealer betaald nog inzien dat
Jij verslaafd bent? Blijf je gemotiveerd als iemand anders
weer je problemen oplost? Ergens ga je jezelf tegenkomen, en denk dat dat niet goed gaat zijn voor je eigenwaarde cq zelfrespect...
Beter stof je je handschoenen maar af en begin je met een beetje wilskracht en weerbaarheid kweken want anders ben ik bang dat je een beatdown gaat krijgen van het leven waar het pak slaag van Conor McGregor vs Khabib Nurmagamedov stilletjes bij verbleekt.
Beter hou je je rug recht en incasseer je nu als een man en fix je je problemen, voordat het later too big too handle is,
Mocht TS dit nog lezen dan
T beste en de mazzel!
![:kissingsmiling:]()
![:moneytongue:]()