#1
Opzich gaat het best goed gisteren waren er vrienden van me aan het snuiven naast mij, heb keurig nee gezegd ook al had ik ongelofelijke zin er in. Al een geluk heb ik fijne vriendin die me er vanaf houd , bedankt voor de steun iedereen. Ik hou bij een stickie en een half pilletje om de zoveel maand . Heb eigenlijk dik spijt dat ik überhaupt ooit coke heb geprobeerd, duur kut spul waar je eigenlijk weinig plezier van hebt