Iedereen maakt zijn verslaving mogelijk mclovin bij de ene drug moet je er alleen andere dingen voor doen als bij de andere. Het is een slechte drive maar wel een drive. Voel je dat ook nog na gebruik? Kun je die drive verleggen? Tellen andere zaken in het leven nog mee? Ben bel benieuwd
Excuses voor de late reactie.
Voel ik dat ook nog na gebruik? Nee..(ben nu clean)
Telde andere zaken mee op mijn piek van gebruik? Nee, ik snoof liever keta dan dat ik at of sliep. (Kon mijn keta-dieet-lifestyle niet volhouden)
Ik ben nu een week clean, opgenomen in een kliniek.
Ik heb verschrikkelijk veel pijn en dagen in een rolstoel gezeten. Tijdens de eerste dagen zonder keta was de pijn (onverwachts) erger geworden. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik de verdovende werking van keta niet meer had. Ben cold turkey gestopt, dat was een duidelijke fout, de pijn was ondraagelijk.
Maar ik zie nu ik nuchter ben dat het allemaal maar een droom was.. mijn gebruik was een trip naar een illusie van een constant perfect gelukkig leven.
Ik heb er alles aan gedaan om die droom werkelijkheid te maken, zoals het dieeten.
Maar het dieeten heb ik niet volgehouden en ben in de afgelopen tijd veel in het ziekenhuis beland. Ik plastte bloed (wat nog veel pijnlijker is dan dat het al klinkt!) nierstenen, urinebuisontsteking, verstopte darmen (kon niet poepen) had constante maagkrampen die zulke pijnlijke pieken hadden dat ik er suicidaal van werd.
Gelukkig heb ik op de ergste momenten een injectie declofinac kunnen krijgen en daarna een aantal verschillende zetpillen om mijn maag te beschermen en pijn te stillen zonder mijn maag en organen nog meer te beschadigen met tabletten (Zetpillen ben ik ook totaal geen fan van, maar ik wou alles eraan doen om de pijn te stoppen)
Allemaal geen pretje dus! Keta was leuk, maar zal het nooit meer aanprijzen als goede zelfmedicatie-antidepressiva.
Ik begin te zien dat andere zaken in het leven nog veeel belangrijker zijn, wat normaal wel logisch klinkt maar als verslaafde verdring je die rationele gedachtes. Dat is verslaving.
Tis nog maar een week clean dus ben nog hard bezig alles te plaatsen voor een beter leven.
Wat verder gebruik betreft; een tripje lsd, 2cb of dmt blijft er wel inzitten voor me ik geloof ook heilig dat ze me helpen de juiste pad te volgen zolang ik verantwoord gebruik.
Ik zou bijna willen zeggen; wees niet zo dom als mij. Maar dat is fout.
beter gezegd wil ik zeggen probeer je verstand er goed bij te houden als verslaafde, verslaafd zijn is geen keus, maar wel een gevecht waar al je verstand ingezet moet worden en je verslaving is een ziekte, geen dom gedrag.
Ik zal moeten accepteren dat ik hier de rest van mijn leven mee om zal moeten gaan!
Peace and love to all♥️