#1
Ook hier herkenbaar.
Op zich ‘n beetje hetzelfde als zovelen die op vrijdag na het werk enkele biertjes halen in de kroeg. Ff ontladen. Anderen doen dat dan weer via sport e.d.
Zolang je je er bewust van bent en het niet (teveel) uit de hand loopt, vind ik het best kunnen.
Bij mij hoeft dat geen stimulant ofzo te zijn, kan evengoed een lekker jointje zijn.
Op zich ‘n beetje hetzelfde als zovelen die op vrijdag na het werk enkele biertjes halen in de kroeg. Ff ontladen. Anderen doen dat dan weer via sport e.d.
Zolang je je er bewust van bent en het niet (teveel) uit de hand loopt, vind ik het best kunnen.
Bij mij hoeft dat geen stimulant ofzo te zijn, kan evengoed een lekker jointje zijn.