#1
beste allemaal ik ben (..) en was
verslaafd aan wiet... voor 3 jaar geweest nu 6 maande clean van wiet.
en een paar wekdn lang speed verslaafd geweest (psychisch). ( gwn 3 of 4x per week ik weet dat het niks is vergeleken met sommigen maar alsnog.)
ook een paar maanden Oxycodone verslaafd geweest. ook psychisch. ( deed wel elke dag bijna zelfde dosis)
nu gebruik ik vanalles maar niet heel erg veel zoals ik vroeger deed of heel vaak hetzelfde zoals toen.
ik wil gewoon onder invloed zijn omdat me hele ongeving dat ook is.
het enige wat ik wil is beleven wat ik vroeger beleefte maar die gevoelens komen niet terug :/.
ik weet dat het nutteloos is maar kan niet stoppen. soms gebruik ik een tijdje bijna niks bijv 1 kleine oxy in 3 weken en soms gaat er 7 dagen achter mekaar een klein beetje zooi in (met name Oxys, en amfetamine, coke)
ik ben nog jong en zie het steeds meer de foute kant op gaan omdat ik gwn verslaafd ben aan onder invloed zijn en niet de drugs zelf. wat valt hier aan te doen?
verslaafd aan wiet... voor 3 jaar geweest nu 6 maande clean van wiet.
en een paar wekdn lang speed verslaafd geweest (psychisch). ( gwn 3 of 4x per week ik weet dat het niks is vergeleken met sommigen maar alsnog.)
ook een paar maanden Oxycodone verslaafd geweest. ook psychisch. ( deed wel elke dag bijna zelfde dosis)
nu gebruik ik vanalles maar niet heel erg veel zoals ik vroeger deed of heel vaak hetzelfde zoals toen.
ik wil gewoon onder invloed zijn omdat me hele ongeving dat ook is.
het enige wat ik wil is beleven wat ik vroeger beleefte maar die gevoelens komen niet terug :/.
ik weet dat het nutteloos is maar kan niet stoppen. soms gebruik ik een tijdje bijna niks bijv 1 kleine oxy in 3 weken en soms gaat er 7 dagen achter mekaar een klein beetje zooi in (met name Oxys, en amfetamine, coke)
ik ben nog jong en zie het steeds meer de foute kant op gaan omdat ik gwn verslaafd ben aan onder invloed zijn en niet de drugs zelf. wat valt hier aan te doen?