Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien zou je pep kunnen proberen, vaak als ik van xtc vaag ben en minder sociaal helpt pep mij prima (let wel op pep kan vgm soms wel 4-8 uur je wakker houden correct me if im wrong ) zorg voor veel wiet haha"
"Op me oude werk in de nachtdienst achterin het magazijn lijnen sos pakken op het bureau van de chef, beviel me zo goed dat dit me vaste plekkie werd"
"Kan beter tegen een muur aan praten dan steeds hetzelfde antwoord te krijgen als ik het probeer uit te leggen. als je iets niet van plan bent betekend het niet dat het op je pad kan rollen en je je toch fit voelt en denkt probeer het anders wel rustig aan. GEEN VOORBEDACHTE RADE"
"Beste mensen Dit is mijn eerste post op dit forum zou me even voorstellen ben 22 jaar 185 en weeg 67 kilo Laatst toen ik mijn hand gebroken had kreeg ik oxycodon 5mg kortwerkend dit beviel mij wel maar ik had ook een strip bemachtend oxycodon 10mg langwerkend van lahnacher dit was vrij snel op. Later heb ik 2 strips bemachtigt van de 10mg lahnacher (20 stuks) deze heb ik gewoon op werk gebruikt en was binnen 3 dagen op ik merkte weinig bijwerkingen behalve af en toe een kotsneiging wat uitliep op een raar boertje en wat sufheid en half in slaapvallen tijdens werkzaamheden Nu heb ik gister een strip diazepam 5mg cf gevonden en heb ik die opgemaakt in 2 dagen waarvan ik er vandaag 5 op heb zelf merk ik er vrij weinig van en functioneer prima. Nu is het avond en heb ik een gram coke erbij hierbij wil ik graag alcohol drinken. Is dit verstandig? Of kan ik uit het niets zware problemen ondervinden vanavond zonder dat ik het aanvoel komen. Ik ben gewoon vanplan om rustig pilsjes te drinken dus geen sterke drank of iets Hoop dat jullie iets meer weten Groetjes taaierakker De diazepam heb ik niet ineenkeer 5 geslikt maar 1 om 8u sochtens anderhalf om 1 uur andere helft om 2 uur en rond 5/6 uur de andere 2"
"Prison zei: Onbegrijpelijk. Je vraagt om advies of iets schadelijk is, doet vervolgens niks met de informatie en dan vind je het gek dat er zo gereageerd wordt. Als je niet van plan bent om te snuiven en zuipen moet het niet doen. Klik om te vergroten... Ik heb ook niet gezopem en amper gesnoven door het advies wat ik heb gekregen ik vind 3 pilsjes en 0.75gr sos nou niet echt schrikbarend hoor, vooral 3 pilsjes is geen zuipen te noemen, eerder vergooit geld omdat je toch niks voelt"
"IK WAS HET OOK NIET VAN PLAN HET WERD ME LATER AANGEBODEN UREN NADAT IK DIE DIAZEPAM OP HAD!!!!!!!"
"acht.zes zei: 0.75 gram coke vind ik niet weinig hoor. Of het moet vooral versnijdingsmiddel zijn. 3 pilsjes is dan wel weinig. Klik om te vergroten... Laten we zeggen dat puur ver te zoeken is in mijn kring"
"Hallo, Ik vroeg mij af of je kratom kan gebruiken als slaapmiddel na coke, zegmaar zo'n 10 gram kratom na een avondje snuiven om te slapen"
"Ja na deze strip heb ik niks meer en geen mogelijkheid om nieuwe te halen vroeg me alleen af of dit ineens gebeurd of je iets voelr aankomen"
"Nou heb uiteindelijk maar 2 jointjes gerookt met een maatje en 3 pilsjes van de gram sos heb ik 3 kwart gesnoven en weinig/niks gevoelt, voel me vooral rustig maar niet vrolijk of euforisch ben er ook achter dat benzo's niks voor mij zijn voel me niet extra stoned of dronken jammer van me avond had zonder die diazepam denk ik veel meer genoten. Heb nog wel een stripje oxys maar dat is ook niks voor mij eigenlijk na 70mg op een dag voelde ik me eerder misselijk dan chill alleen na een jointje is het wat"