#1
Nooit meer trek in gehad daarna ook? Wat ben jij vooral gaan doen toen je gestopt was?
Lekker bezig hoor!
Zeker wel trek hoor maar het werkte godzijdank bij niet meer zoals vroeger. Ik wer vooral wazig en angstig.
Vooral allemaal dingen regelen en resetten en daar dan hard op kicken, Veel geslapen ook, 2030 naar bed,
Opstaan met een shitload aan energie. Lag vooral aan mn dag- en nachtritme wat ik moest aanpassen.