#1
Google: coffeeshops Zwolle ![:wink:]()
Als je wil sterk genoeg is gaat je dat zeker te weten lukken! Ik heb denk na een jaar of 3-4 weer eens geblowt, denk dat het echt heel erg aan je eigen persoon ligt dus daar moet je zelf achter komen..
Mijn punt dat ik dacht van, ik wil nu stoppen was het volgende.. In het dorp waar ik woon kun je geen wiet kopen, ik moest (toendertijd) op de fiets naar de stad, 10 km verderop, en destijds was er een sneeuwstorm, de bussen reden zelfs niet meer.. ik dacht oké dikke lul dan ga ik wel fietsen, uiteindelijk de hele terugweg moeten lopen omdat zelfs fietsen niet meer ging met al die sneeuw. Toen voelde ik me echt zo'n junk... dat was voor mij een aardige doorslag, dat je alles doet voor je blowtje, gatverdamme, was er zo klaar mee! Maar goed, hoe gaat het nu met je?
Er is geen hasj te krijgen in Zwolle?Ooit reed ik vanuit Zwolle naar Venlo. In de avond heen en terug. !!!
Mijn hash was op.
Dus moest ik deze halen.
Moet je nagaan.....meer dan 300 km rijden om die rotzooi te kunnen scoren!
Dan ben je dus een echte junk.....
Ik had een omgedraaid dag en nachtritme he, had mezelf volledig uitgeput. Dus dat was geen probleem. Wel freaky felrealistische dromen, ook over blowen en andere drugs, paar nachten heftig gezweten ook.
Gaat goed komen hoor, kan ook meevallen he, dag voor dag, nacht voor nacht.
Gewoon stoppen en doorzetten, als je echt wilt, en er echt klaar mee bent lukt dat! Ik heb ook heel lang geblowt, dagelijks, bijna 10 jaar. Ik was ook klaar met dat afhankelijk zijn, en had er wel genoeg aan uit gegeven. Ik heb het 2 weken heel erg zwaar gehad, ik heb echt zitten huilen.. Toen ben ik naar de dokter gegaan en heb eerlijk alles verteld, ik kreeg slaappillen mee, maar ik heb uiteindelijk er maar 2 van gebruikt... ineens was het over, God wat een verlichting was dat zeg, ik werd veel uitgeruster wakker. Het is dus toch puur je eigen wil, en om de tijd te doden ging ik bijvoorbeeld een spelletje spelen ofzo (moet je alleen oppassen dat je daar niet aan verslaafd raakt haha) of een pleures eind lopen met m'n hond, gewoon jezelf afleiden...
Nu jaren later rook ik zo af en toe een joint, en kan dat nu gewoon zonder dat ik het nodig heb. Soms rook ik een joint, dan weer een tijd lang niet, maar net wanneer IK dat wil, en dat is echt zo'n verlichting... Ik had nooit gedacht dat ik dit zou kunnen, ik de doorgewinterde wiet verslaafde... Als ik het kan, kan iedereen het, succes in ieder geval!Het zal je uiteindelijk meer opleveren
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."