Sorry had even de puf niet om te reageren. Heb behoorlijk gebaalt van mezelf. En ja ik wist dat drank een grote verleiding was. Al was de verleiding misschien nog groter dan dat ik van te voren had ingeschat.
Maar het is gelukkig bij die paar hijsjes gebleven. Ondanks dat ik de dag er na ook een paar biertjes op had.
Het blijft een behoorlijk rollercoaster van niet slapen, emo en zin om naar de shop te rijden. Al merk ik wel dat de drang iets afneemt. Kan nu nog niet zeggen dat ik mijn leven leuker vind worden. En het niet slapen is verschrikkelijk.
Wow, had niet verwacht dat je gewoon door was gegaan met stoppen. Als ik eenmaal weer had gezondigd, was het bij mij altijd einde stoppoging. Mijn complimenten!
Ik zit nu op dag 14. Ik heb vannacht wel goed geslapen. Zweet niet meer overdreven en slaap al iets minder licht.
Ding waar je nu tegen aan loopt is, dat alle emoties die je eerst gewoon wegduwde door een joint op te steken, nu gewoon keihard binnenkomen.
Ook bestaan
de redenen waarom je ooit bent gaan blowen, ook nog steeds.
En alle tijd die je eerst aan blowen spendeerde, heb je nu gewoon 'over'.
Lastig.
Je zult de komende tijd dingen moeten verzinnen om te doen. En dat terwijl je geneigd bent, alle dingen die je bedenkt minder positief te beoordelen. Hier gaan wel een paar maandjes over heen.
Wat voor mij goed werkt is de sportschool. Ik vind sporten weliswaar niet leuk, maar je voelt je de hele week beter als je gesport hebt. Misschien is yoga meer wat voor jou? Of dansen? Iets fysieks actiefs in ieder geval.
Let er ook op dat je 's nachts heel veel vocht verliest. Liters! Ik voel me 's ochtends echt beter nadat ik een litertje water heb gedronken.
Rollercoaster wordt echt minder na dag 10-12. In ieder geval was dat voor mij zo.
Succes!!!!