#1
Beetje kort antwoord, want ik moet naar bed ivm vroege afspraak morgen:@Iffness maar hoe voel jij je nu na ruim een week gestopt te zijn?
Beter dan toen ik nog blowde 😀
Trusten!
Beetje kort antwoord, want ik moet naar bed ivm vroege afspraak morgen:@Iffness maar hoe voel jij je nu na ruim een week gestopt te zijn?
Kort maar krachtig 😊ik heb vannacht maar liefste 6 u geslapen 🤗Beetje kort antwoord, want ik moet naar bed ivm vroege afspraak morgen:
Beter dan toen ik nog blowde 😀
Trusten!
Ik heb ondertussen de conclusie getrokken dat doorgaan met het middel, mijn pogingen de oorzaak van het gebruik te vinden, negatief beinvloedt. Opeens ben je een paar jaar verder.
Ik voel me zo slecht... Waarom doe ik nou zo stom
En eens hoor, "the judge" heeft je toch weinig nieuws te vertellen...oeps. Drank is een klein duiveltje.
Probeer jezelf niet te veel naar beneden te halen. Het is moeilijk om je te verzetten tegen een verslaving. Soms een fout maken hoort daar ook bij toch?
Wow, had niet verwacht dat je gewoon door was gegaan met stoppen. Als ik eenmaal weer had gezondigd, was het bij mij altijd einde stoppoging. Mijn complimenten!Sorry had even de puf niet om te reageren. Heb behoorlijk gebaalt van mezelf. En ja ik wist dat drank een grote verleiding was. Al was de verleiding misschien nog groter dan dat ik van te voren had ingeschat.
Maar het is gelukkig bij die paar hijsjes gebleven. Ondanks dat ik de dag er na ook een paar biertjes op had.
Het blijft een behoorlijk rollercoaster van niet slapen, emo en zin om naar de shop te rijden. Al merk ik wel dat de drang iets afneemt. Kan nu nog niet zeggen dat ik mijn leven leuker vind worden. En het niet slapen is verschrikkelijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."