Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen ik verslaafd?

Ben ik verslaafd?

84 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DoffertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laat die clonazolam maar voor wat het is. Probeer je lichaam op een normale manier moe te krijgen ( sporten, geen beeldschermen meer een uur voor dat je wilt gaan slapen etc ) inplaats van het op de chemische manier te proberen.

mocht je dit advies negeren kan ik je vertellen dan staat je nog een hoop ellende te wachten.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
@CuriousExplorer
Ik heb momenteel niet een goedje meer. Maar mijn aandacht gaat nou meer uit naar psychedelica ivm minder kater.

Maar mijn schatje in mijn festival periode was toch eerst x totdat gewoon niet meer werkte. Overgestapt op pep en ket en dat blijft altijd wel zijn werking doen. Ook dat je er niet met zo een scheve bek bijloopt is ook een pluspunt.

Ket werd meestal gewoon voor beetje vaagheid gebruikt op het feestje en op de afters brande we los. Vind ket zelf ook op het leukst als ik zeker al 36u wakker ben van de pep. Dan komen die slaap tekort schimmen etc om dehoek kijken gepaard met ket ga ik zwaar industrial trippen. Dit deden we dan meestal ook in een donkere kamer met goeie box klein lampje in de hoek en mee opreis.

Vandaar dat mijn voorkeur meer uit naar psychedelica uitgaat omdat ik dat het gaafste vond wat er bestond. Maar ik heb geen zin om nachten wakker te liggen om op dit punt te komen. Maar verwacht zelf ook niet dat ik op lsd zo een zwaar darky trip kan verwachten. Maar we gaan de poging ooit wagen :blush:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je bent 16. Je bent heel frequent verschillende potente hard en softdrugs naar binnen aan het werken in grote hoeveelheden. Waarom komt het niet in je op dat je fucking stupid bezig bent met je gedrag? Ik ken je niet, niet je geschiedenis en ervaringen en kijk op het leven, maar je bent een ontwikkelende puber.

jouw hele intro bericht is gewoon ontzettend kinderachtig en onverantwood puberaal kutgedrag.

Wat zullen je ouders toch trots zijn.
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Je bent 16. Je bent heel frequent verschillende potente hard en softdrugs naar binnen aan het werken in grote hoeveelheden. Waarom komt het niet in je op dat je fucking stupid bezig bent met je gedrag? Ik ken je niet, niet je geschiedenis en ervaringen en kijk op het leven, maar je bent een ontwikkelende puber.

jouw hele intro bericht is gewoon ontzettend kinderachtig en onverantwood puberaal kutgedrag.

Wat zullen je ouders toch trots zijn.
Klik om te vergroten...
Ik snap dat ik zo over kwam maar ik dacht wel dat ik het er bij moest zetten omdat dat misschien al een boel verklaart snap je?
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Om op je vraag te beantwoorden...
Je bent pas 16, en bekijk die lijst met drugs eens...wat denk je zelf?
Klik om te vergroten...
Ik ben er ook totaal niet trots op maar helaas op me 12e al begonnen met blowen en op mn 13e me eerste keer coke en pillen. En dan gaat het al gauw mis. Sowiezo niet de beste omgeving waar ik woon want hier word echt abnormaal veel drugs gebruikt en ook op school.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Timovz_ zei:
Ik ben er ook totaal niet trots op maar helaas op me 12e al begonnen met blowen en op mn 13e me eerste keer coke en pillen. En dan gaat het al gauw mis. Sowiezo niet de beste omgeving waar ik woon want hier word echt abnormaal veel drugs gebruikt en ook op school.
Klik om te vergroten...
Jongeren gebruiken nou eenmaal drugs je omgeving de schuld geven vind ik dan zeker zwak je douwt het er nog altijd zelf in. Ik ben zelf ook relatief jong begonnen met drugs (te jong) en het enige wat ik jou mee kan geven is denk na wat je doet. Achteraf zou je hier spijt van krijgen als ik het terug kon draaie had ik voor het eerst gebruikt op zijn minst op 18+ op een feestje en niet in een thuis setting. Je leer praktijken op school leiden onbewust ook onder.

Ik zou Als ik jou was gewoon afleiding zoeken opgebied van sport/voeding en eerst je school maar is fikse. Je bent nog jong en ik neem aan dat je je graag bevind onder de mens anders zou je wel in je kamer aan het zitten gamen/fappen zijn met een druikbril. En wie wilt er nou niet met een goed lichaam bijlopen ? Misschien trekt het gehele fitnes aspect je wel compleet van de drugs af omdat je simpelweg zonde vind dat je al je gains wegsnuift en je iedere week maar voor niks trained. Je moet zelf weten maar de schuld op een ander leggen school/omgeving etc is al een stap riching ontkennend gedrag.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Timovz_ zei:
Ik ben er ook totaal niet trots op maar helaas op me 12e al begonnen met blowen en op mn 13e me eerste keer coke en pillen. En dan gaat het al gauw mis. Sowiezo niet de beste omgeving waar ik woon want hier word echt abnormaal veel drugs gebruikt en ook op school.
Klik om te vergroten...
Waar kom je vandaan dan?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blauweaap zei:
Ik heb zelf 3 jaar aan een stuk elk weekend een feestje x gebruikt soms een stopje van 2 weken 'weer ff bij komen' of alleen maar kut feestjes.
Klik om te vergroten...
Ah ok, dat verklaart een hoop. Je hebt gewoon serotonine receptoren verneukt.
Blauweaap zei:
mijn eigen ervaring was heel die miauw miauw troep maar gewoon bunk.
Klik om te vergroten...
Denk niet dat je daar objectief over kunt oordelen want je hebt het juiste effect niet meegemaakt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het feit dat BlauweAap speed, xtc en ket wel lekker vindt, en mephedrone niet....Zal inderdaad meer aan andere factoren liggen dan enkel : het is geen leuk goedje...😄

Toen ik het nog gebruikte ( the real deal ),
Zei mijn toenmalige dealer....dit voelt als een mix van speed, cocaïne en xtc. Na jaren van gebruik kan ik enkel beamen dat alle 3 deze aspecten inderdaad aan bod komen....

Dus BlauweAap...Het is wel een leuk goedje hoor 😁...Jij vindt er niks aan ...😄
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Ah ok, dat verklaart een hoop. Je hebt gewoon serotonine receptoren verneukt.
Denk niet dat je daar objectief over kunt oordelen want je hebt het juiste effect niet meegemaakt.
Klik om te vergroten...
Yup ik heb mijn serotonine goed naar de zeep geholpen. Denk ook niet of het nog ooit goed gaat komen maar het is oke eigen schuld dikke bult :tongueout:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blauweaap zei:
Yup ik heb mijn serotonine goed naar de zeep geholpen. Denk ook niet of het nog ooit goed gaat komen maar het is oke eigen schuld dikke bult :tongueout:
Klik om te vergroten...
Welkom bij de club.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blauweaap zei:
Yup ik heb mijn serotonine goed naar de zeep geholpen. Denk ook niet of het nog ooit goed gaat komen maar het is oke eigen schuld dikke bult :tongueout:
Klik om te vergroten...

Zitten hier mensen die hun serotonine receptoren verneukt hebben, ettelijke JAREN vd drugs afblijven en eens kunnen vertellen hoe het NU gaat met hun receptore ?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Zitten hier mensen die hun serotonine receptoren verneukt hebben, ettelijke JAREN vd drugs afblijven en eens kunnen vertellen hoe het NU gaat met hun receptore ?
Klik om te vergroten...
Dunno maar mijn langste was 2 jaar geen serotonine slurpers toen weer een poging gewaagd en het zat er weer niet in. Dus maar geaccepteerd. Ik verwacht ook niet dat ik over jaren nog een pilleke ga gebruiken. Je word ook ouder en het normale leven gaat ook door. Ik vond 2 jaar lang genoeg om er een punt achter te zetten eerlijk gezegt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hier op een soortgelijke manier gelopen...
Elk weekend 4mmc hakt er ook in, maar het verandert ook veel eigenschappen van veel mensen ( bewust/onbewust ) en van de vriendengroep toen, schiet niks meer over.
En het gebrek aan die mensen, en het gebrek aan het plezier van 4mmc ooit....heel snel kunnen stoppen ....

Waar er in Maarr nog 20g doorging met 2 personen, was dit in april-mei en juni 0gr ....

Paar keer getest met speed ( max 5g over 3maanden ) maar niet mijn ding. 😄
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Zitten hier mensen die hun serotonine receptoren verneukt hebben, ettelijke JAREN vd drugs afblijven en eens kunnen vertellen hoe het NU gaat met hun receptore ?
Klik om te vergroten...
Heb weleens gelezen dat iemand 10 jaar niks qua sero slurpers had gebruikt na een periode hevige misbruik. Die had wel weer een beter effect dan eerst.

De vraag is echter of je dat nog moet willen na zo'n periode.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang💯 zei:
Heb weleens gelezen dat iemand 10 jaar niks qua sero slurpers had gebruikt na een periode hevige misbruik. Die had wel weer een beter effect dan eerst.

De vraag is echter of je dat nog moet willen na zo'n periode.
Klik om te vergroten...
Wat merk je eigenlijk zoal als je je receptoren verpest hebt? Dus ervaar je daar last van in het dagelijks leven of alleen als je bijvoorbeeld MDMA zou nemen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Wat merk je eigenlijk zoal als je je receptoren verpest hebt? Dus ervaar je daar last van in het dagelijks leven of alleen als je bijvoorbeeld MDMA zou nemen?
Klik om te vergroten...
Spyro zei:
Wat merk je eigenlijk zoal als je je receptoren verpest hebt? Dus ervaar je daar last van in het dagelijks leven of alleen als je bijvoorbeeld MDMA zou nemen?
Klik om te vergroten...
Ganggang💯 zei:
Concentratiestoornissen, mood swings, motivatieproblemen, depressie, achterdochtig, vaak negatief als eerste emotie.
Klik om te vergroten...
Het wordt wel minder naarmate de tijd de verstrekt en ik geen mdma gebruik. Maar het is er zeker nog.

Als ik nu mdma zou nemen zou ik het wel vernemen en waarschijnlijk ook wel effect hebben maar ben ik de komende week:
Neerslachtig, ziek, moe, teneergeslagen, uitgeblust en ga zo maar door.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ganggang💯 zei:
Het wordt wel minder naarmate de tijd de verstrekt en ik geen mdma gebruik. Maar het is er zeker nog.

Als ik nu mdma zou nemen zou ik het wel vernemen en waarschijnlijk ook wel effect hebben maar ben ik de komende week:
Neerslachtig, ziek, moe, teneergeslagen, uitgeblust en ga zo maar door.
Klik om te vergroten...
Dan zijn de mijne ook goed verpest denk ik. Als ik MDMA neem word ik gewoon ziek en uitgeput. Sta alleen maar strak en heb er 0 plezier meer aan. Wou dat ik me toen gewoon aan de regels had gehouden...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Dan zijn de mijne ook goed verpest denk ik. Als ik MDMA neem word ik gewoon ziek en uitgeput. Sta alleen maar strak en heb er 0 plezier meer aan. Wou dat ik me toen gewoon aan de regels had gehouden...
Klik om te vergroten...
Zelfde geldt voor 6-apb. Had wel meer effect toen ik dat in februari nam maar die week erna was niet leuk.

Volgende feestje houd ik het gewoon bij speed denk ik.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ganggang💯 zei:
Zelfde geldt voor 6-apb. Had wel meer effect toen ik dat in februari nam maar die week erna was niet leuk.

Volgende feestje houd ik het gewoon bij speed denk ik.
Klik om te vergroten...
Te lang bijkomen. Ik gebruik meestal ook alleen speed op een feestje. Toch het fijnste, al was mijn kater ook echt vreselijk afgelopen 3 keer ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."