#1
suiker, en dan met name de geraffineerde, zijn niet bepaald goed voor je gezondheid. Nee.
Als je al weet dat in een blikje cola ( de gewone) al in 33 cl ongeveer 12 klontjes suiker verwerkt is...
Ik neem al jaren geen geraffineerde suiker meer.
Maar, omdat ik van zoete smaken houd, gaan er nu in een kop koffie ongeveer 5 zoettabletjes in.
Aspartaam is ook al niet goed voor je, maar als je daar op gaat aftellen, dan kan je beter meteen stoppen met eten en drinken.
Het nadeel daarvan is, dat je dood schijnt te gaan.
Ja.
Dat is me dan ook weer wat.
Dan maar de zoettabletjes.
Ooit gaan we toch een keer op reis..
Als je al weet dat in een blikje cola ( de gewone) al in 33 cl ongeveer 12 klontjes suiker verwerkt is...
Ik neem al jaren geen geraffineerde suiker meer.
Maar, omdat ik van zoete smaken houd, gaan er nu in een kop koffie ongeveer 5 zoettabletjes in.
Aspartaam is ook al niet goed voor je, maar als je daar op gaat aftellen, dan kan je beter meteen stoppen met eten en drinken.
Het nadeel daarvan is, dat je dood schijnt te gaan.
Ja.
Dat is me dan ook weer wat.
Dan maar de zoettabletjes.
Ooit gaan we toch een keer op reis..