Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine probleem

Ketamine probleem

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
Jari8500Lid
01-01-2024, 00:00
#1
geflipt zei:
Hoe gaat het ondertussen met je?
Klik om te vergroten...

Echt goed. Kan m’n gedachten prima verzetten. Slapen is wel kut maar gaat steeds beter. Probeer me zelf continue bezig te houden
A
AagjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jari8500 zei:
Echt goed. Kan m’n gedachten prima verzetten. Slapen is wel kut maar gaat steeds beter. Probeer me zelf continue bezig te houden
Klik om te vergroten...
Heel erg knap en hou vol! En ik sluit me ook aan bij de rest...... niemand wordt beter van nieuws kijken, zeker met het C woord is een hele hoop angstzaaien en als je daar gevoelig voor bent kun je beter feel good movies kijken en zoals gezegd info over hoe het in je hoofd werkt opzoeken, kennis is de key 💪🏻 Als jij beter snapt wat je brein doet om jou over te halen ben je veel beter in staat dat te overwinnen.
Doe andere dingen in de plaats en ga sporten!! De natuurlijke stofjes die je dan aanmaakt zorgen voor een fijn gevoel en je wordt er nog fit van ook!
Succes kanjer!!😘🍀
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe is het deze week gegaan?
J
Jari8500Lid
01-01-2024, 00:00
#4
spongecola zei:
Hoe is het deze week gegaan?
Klik om te vergroten...

Gaat top, kan er nogsteeds vanaf blijven!! Voel me elke dag wat beter en dat motiveert me enorm
A
AagjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jari8500 zei:
Gaat top, kan er nogsteeds vanaf blijven!! Voel me elke dag wat beter en dat motiveert me enorm
Klik om te vergroten...
En we zijn weer 2 weken verder....... gaat het nog steeds goed met je? Of heb je weer een buddyboost nodig van dit forum? Want dan zijn we er voor je hoor!🍀💪🏻
J
Jari8500Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Aagje zei:
En we zijn weer 2 weken verder....... gaat het nog steeds goed met je? Of heb je weer een buddyboost nodig van dit forum? Want dan zijn we er voor je hoor!🍀💪🏻
Klik om te vergroten...

Heb het vorig weekend een keer gebruik op vrijdag avond, spijt maar mezelf herpakt... sindsdien weer nuchter en voel me nogsteeds goed!
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jari8500 zei:
Heb het vorig weekend een keer gebruik op vrijdag avond, spijt maar mezelf herpakt... sindsdien weer nuchter en voel me nogsteeds goed!
Klik om te vergroten...

Goed bezig...neus weer vooruit en niet meer aan terug denken!
A
AagjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jari8500 zei:
Heb het vorig weekend een keer gebruik op vrijdag avond, spijt maar mezelf herpakt... sindsdien weer nuchter en voel me nogsteeds goed!
Klik om te vergroten...
nou, superknap, applaus voor jou!!!👏🏻👏🏻👏🏻
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Om met de deur in huis te vallen... Je bent wel degelijk verslaafd.

Al eens gedacht aan hulp zoeken? Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis door mijn Ketamine verslaving. Ik heb flinke blaasproblemen gekregen en dat moet je echt niet willen...

Inmiddels bijna 100 dagen clean. Jij kan dat ook!
J
Jari8500Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo iedereen,

Om meteen maar met de deur in huis te vallen, ik heb een probleem met ketamine. Een verslaving wil ik het nog niet noemen...

Ik gebruik het middel nu zo’n 2 jaar, alleen sinds het gedoe met corona ben ik het thuis meer gaan gebruiken, uit verveling.

Ik ben student en woon alleen in een kamer, heb ook geen huisgenoten. Mijn gebruik is wisselend. Max 3 gram per dag, vaak 2. Lang niet elke dag, soms zelfs een week of anderhalf niet, maar telkens ga ik weer nieuwe halen.

Ik wil er mee stoppen maar krijg er geen grip op. Het is zo extreem makkelijk te verkrijgen. Ik wil zelf nog in kunnen grijpen voordat ik al mijn verplichtingen zoals school en werk verpest, en lichamelijk of geestelijke klachten krijg.

Heeft iemand tips?

Groetjes Jari
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
3 gram per dag? Das echt ontzettend veel. Snuif je dan 3 gram per dag 5 dagen per week? Je bent al verslaafd. Beste optie zie ik is om je keta weg te gooien, door het wc te spoelen, en afleiding te zoeken. Ik was en ben nog steeds flink verslaafd aan keta.. maar als je afleiding zoekt en je gedachten ergens anders zet je het wel kan redden. Je gaat sowieso cravings krijgen...

Hoe is je blaas? heb je al klachten gekregen door de keta?
plas je tegenwoordig meer als normaal?
brand het bij het plassen?
krijg je ook krampen in je buik?
moet je vaker plassen en komt er minder?

Ketamine is geestelijk zeer verslavend, en niet lichamelijk. Als je dus stopt krijg je geen ontwenningsverschijnselen, maar wel dikke vette cravings.

succes.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thomas Shelby zei:
3 gram per dag? Das echt ontzettend veel. Snuif je dan 3 gram per dag 5 dagen per week? Je bent al verslaafd. Beste optie zie ik is om je keta weg te gooien, door het wc te spoelen, en afleiding te zoeken. Ik was en ben nog steeds flink verslaafd aan keta.. maar als je afleiding zoekt en je gedachten ergens anders zet je het wel kan redden. Je gaat sowieso cravings krijgen...

Hoe is je blaas? heb je al klachten gekregen door de keta?
plas je tegenwoordig meer als normaal?
brand het bij het plassen?
krijg je ook krampen in je buik?
moet je vaker plassen en komt er minder?

Ketamine is geestelijk zeer verslavend, en niet lichamelijk. Als je dus stopt krijg je geen ontwenningsverschijnselen, maar wel dikke vette cravings.

succes.
Klik om te vergroten...

Hoe is het met jouw verslaving?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blyatman zei:
Hoe is het met jouw verslaving?
Klik om te vergroten...
met ups en downs.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ga je door tot je lichamelijke klachten krijgt of ga je op tijd stoppen?

Jari8500 zei:
Een verslaving wil ik het nog niet noemen...
Klik om te vergroten...

Jari8500 zei:
Ik wil er mee stoppen maar krijg er geen grip op.
Klik om te vergroten...

Je spreekt jezelf tegen. Zoals het op mij overkomt, ben je al verslaafd.

Blokkeer en wis die telefoonnummers.
Vertel je vrienden dat je gestopt bent.
Lees over hoe verslaving werkt.
Zoek afleiding.

Veel succes! Dit kan je heus wel.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Lees dit topic eens door. Zo ver wil je het niet laten komen hoop ik?

9 jaar lang Ketamine verslaving

Is dat schade dat met de tijd over gaat? Of is het voor altijd ? Moet jou blaas niet operatief verwijderd worden ? Dat is allemaal nog niet zeker, De uroloog heeft er begin dit jaar met een camera in gekeken en hij was verbaasd naar dat ik nog niet veel schade had, je zag wel een flinke...
drugsforum.nl drugsforum.nl
J
Jari8500Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Thomas Shelby zei:
3 gram per dag? Das echt ontzettend veel. Snuif je dan 3 gram per dag 5 dagen per week? Je bent al verslaafd. Beste optie zie ik is om je keta weg te gooien, door het wc te spoelen, en afleiding te zoeken. Ik was en ben nog steeds flink verslaafd aan keta.. maar als je afleiding zoekt en je gedachten ergens anders zet je het wel kan redden. Je gaat sowieso cravings krijgen...

Hoe is je blaas? heb je al klachten gekregen door de keta?
plas je tegenwoordig meer als normaal?
brand het bij het plassen?
krijg je ook krampen in je buik?
moet je vaker plassen en komt er minder?

Ketamine is geestelijk zeer verslavend, en niet lichamelijk. Als je dus stopt krijg je geen ontwenningsverschijnselen, maar wel dikke vette cravings.

succes.
Klik om te vergroten...

Heb nog geen klachten..
J
Jari8500Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Natozlato zei:
Ga je door tot je lichamelijke klachten krijgt of ga je op tijd stoppen?





Je spreekt jezelf tegen. Zoals het op mij overkomt, ben je al verslaafd.

Blokkeer en wis die telefoonnummers.
Vertel je vrienden dat je gestopt bent.
Lees over hoe verslaving werkt.
Zoek afleiding.

Veel succes! Dit kan je heus wel.
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk. Ik blokkeer de nummers en spoel al de keta door de WC.
J
Jari8500Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Om met de deur in huis te vallen... Je bent wel degelijk verslaafd.

Al eens gedacht aan hulp zoeken? Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis door mijn Ketamine verslaving. Ik heb flinke blaasproblemen gekregen en dat moet je echt niet willen...

Inmiddels bijna 100 dagen clean. Jij kan dat ook!
Klik om te vergroten...

Wil het zonder hulp doen, ook omdat ik soms dagen niks gebruik..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."