#1
Hoe gaat het ondertussen met je?
Echt goed. Kan m’n gedachten prima verzetten. Slapen is wel kut maar gaat steeds beter. Probeer me zelf continue bezig te houden
Hoe gaat het ondertussen met je?
Heel erg knap en hou vol! En ik sluit me ook aan bij de rest...... niemand wordt beter van nieuws kijken, zeker met het C woord is een hele hoop angstzaaien en als je daar gevoelig voor bent kun je beter feel good movies kijken en zoals gezegd info over hoe het in je hoofd werkt opzoeken, kennis is de key 💪🏻 Als jij beter snapt wat je brein doet om jou over te halen ben je veel beter in staat dat te overwinnen.Echt goed. Kan m’n gedachten prima verzetten. Slapen is wel kut maar gaat steeds beter. Probeer me zelf continue bezig te houden
Hoe is het deze week gegaan?
En we zijn weer 2 weken verder....... gaat het nog steeds goed met je? Of heb je weer een buddyboost nodig van dit forum? Want dan zijn we er voor je hoor!🍀💪🏻Gaat top, kan er nogsteeds vanaf blijven!! Voel me elke dag wat beter en dat motiveert me enorm
En we zijn weer 2 weken verder....... gaat het nog steeds goed met je? Of heb je weer een buddyboost nodig van dit forum? Want dan zijn we er voor je hoor!🍀💪🏻
Heb het vorig weekend een keer gebruik op vrijdag avond, spijt maar mezelf herpakt... sindsdien weer nuchter en voel me nogsteeds goed!
nou, superknap, applaus voor jou!!!👏🏻👏🏻👏🏻Heb het vorig weekend een keer gebruik op vrijdag avond, spijt maar mezelf herpakt... sindsdien weer nuchter en voel me nogsteeds goed!
3 gram per dag? Das echt ontzettend veel. Snuif je dan 3 gram per dag 5 dagen per week? Je bent al verslaafd. Beste optie zie ik is om je keta weg te gooien, door het wc te spoelen, en afleiding te zoeken. Ik was en ben nog steeds flink verslaafd aan keta.. maar als je afleiding zoekt en je gedachten ergens anders zet je het wel kan redden. Je gaat sowieso cravings krijgen...
Hoe is je blaas? heb je al klachten gekregen door de keta?
plas je tegenwoordig meer als normaal?
brand het bij het plassen?
krijg je ook krampen in je buik?
moet je vaker plassen en komt er minder?
Ketamine is geestelijk zeer verslavend, en niet lichamelijk. Als je dus stopt krijg je geen ontwenningsverschijnselen, maar wel dikke vette cravings.
succes.
met ups en downs.Hoe is het met jouw verslaving?
Een verslaving wil ik het nog niet noemen...
Ik wil er mee stoppen maar krijg er geen grip op.
drugsforum.nl
3 gram per dag? Das echt ontzettend veel. Snuif je dan 3 gram per dag 5 dagen per week? Je bent al verslaafd. Beste optie zie ik is om je keta weg te gooien, door het wc te spoelen, en afleiding te zoeken. Ik was en ben nog steeds flink verslaafd aan keta.. maar als je afleiding zoekt en je gedachten ergens anders zet je het wel kan redden. Je gaat sowieso cravings krijgen...
Hoe is je blaas? heb je al klachten gekregen door de keta?
plas je tegenwoordig meer als normaal?
brand het bij het plassen?
krijg je ook krampen in je buik?
moet je vaker plassen en komt er minder?
Ketamine is geestelijk zeer verslavend, en niet lichamelijk. Als je dus stopt krijg je geen ontwenningsverschijnselen, maar wel dikke vette cravings.
succes.
Ga je door tot je lichamelijke klachten krijgt of ga je op tijd stoppen?
Je spreekt jezelf tegen. Zoals het op mij overkomt, ben je al verslaafd.
Blokkeer en wis die telefoonnummers.
Vertel je vrienden dat je gestopt bent.
Lees over hoe verslaving werkt.
Zoek afleiding.
Veel succes! Dit kan je heus wel.
Om met de deur in huis te vallen... Je bent wel degelijk verslaafd.
Al eens gedacht aan hulp zoeken? Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis door mijn Ketamine verslaving. Ik heb flinke blaasproblemen gekregen en dat moet je echt niet willen...
Inmiddels bijna 100 dagen clean. Jij kan dat ook!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."