#1
De eerste week/2 weken is het zwaarste. You can do it!Wil het zonder hulp doen, ook omdat ik soms dagen niks gebruik..
De eerste week/2 weken is het zwaarste. You can do it!Wil het zonder hulp doen, ook omdat ik soms dagen niks gebruik..
Nog niet gelukkig. Zou dan stoppen nuHeb nog geen klachten..
Ja, en dat is mega gevaarlijk. Zo glijd je dus heel snel in een verslaving...Voel me de laatste tijd een beetje eenzaam en bang, is dit normaal? Merk dat ik overgevoelig reageer op situaties zoals Corona, en dan vaak naar keta grijp..
Goed bezig, houd dit vast!Heb alle nummers verwijderd. Alle zooi weggespoeld. Aankomende dagen wordt bikkelen maar ik sla me er sowieso doorheen.
kom hier sterker uit, weet het zeker!
Volg je veel media over corona? Zo ja, dan zou ik daarmee stoppen. Ik was er ook een tijdje mee gestopt. Je word er gek van. Sowieso is de kans om erge gezondheidsproblemen te krijgen door corona erg klein, zeker als je nog jong bent.Voel me de laatste tijd een beetje eenzaam en bang, is dit normaal? Merk dat ik overgevoelig reageer op situaties zoals Corona, en dan vaak naar keta grijp..
Volg je veel media over corona? Zo ja, dan zou ik daarmee stoppen. Ik was er ook een tijdje mee gestopt. Je word er gek van. Sowieso is de kans om erge gezondheidsproblemen te krijgen door corona erg klein, zeker als je nog jong bent.
Hoe bedoel je precies overgevoelig? Als in een paniekaanval, of angstaanval?
Heb nog geen klachten..
Precies! Zouden meer mensen moeten doen.Beperk het misschien tot 1 keer in de week journaal kijken? Je mist dan niet veel hoor, ja vooral ellende! En als er echt iets belangrijks was, hoor je het wel van je omgeving!
Beperk het misschien tot 1 keer in de week journaal kijken? Je mist dan niet veel hoor, ja vooral ellende! En als er echt iets belangrijks was, hoor je het wel van je omgeving! Dit doet jou duidelijk geen goed!
Heb je ook vrienden met wie je samen keta gebruikt?
Veel sporten is sowieso goed! Het maakt je hoofd leeg en je hebt achteraf een goed gevoel over jezelf.
Blijf vooral hier praten met ons! Ook als je een terugval hebt gehad. Hoort erbij!
Heel goed!
Kijk op YouTube filmpjes over hoe verslaving werkt in je hersenen. Als je meer inzicht hebt in hoe verslaving werkt, sta je sterker.
Bedenk alvast wat je valkuilen zijn. Bijvoorbeeld je bent gestrest over corona en maakt je zorgen. Normaalgesproken nam je dan keta. Wat ga je dan doen? Wat werkt voor jou het beste?
Lekker man succesHeb alle nummers verwijderd. Alle zooi weggespoeld. Aankomende dagen wordt bikkelen maar ik sla me er sowieso doorheen.
kom hier sterker uit, weet het zeker!
Afleiding is de key, zoek afleiding om die gedachtes even uit je hoofd te halen.Heb het lastig.. lukt me wel om er vanaf te blijven maar ben me een partijtje onrustig, niet normaal. Denk er de hele dag aan. Ook amper geslapen vannacht. Alleen maar aan het denken...
Afleiding is de key, zoek afleiding om die gedachtes even uit je hoofd te halen.
Iets simpels als een rondje lopen doet wonderen hoor. Als je cravings hebt probeer er dan niet tegen te gaan vechten, maar accepteer dat je cravings hebt en vervolgens een activiteit te vinden om je er vanaf te leiden.
Cravings zijn gedachtes, en gedachtes zijn oke om te hebben, maar je hoeft er niet naar te handelen.
Je hebt gelijk. Als afleiding ga ik inderdaad een stukje lopen. Of wat potjes Fifa doen. Voel me vandaag echt stukken beter. Ook goed geslapen vannacht.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."