#1
Om met de deur in huis te vallen... Je bent wel degelijk verslaafd.
Al eens gedacht aan hulp zoeken? Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis door mijn Ketamine verslaving. Ik heb flinke blaasproblemen gekregen en dat moet je echt niet willen...
Inmiddels bijna 100 dagen clean. Jij kan dat ook!
Al eens gedacht aan hulp zoeken? Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis door mijn Ketamine verslaving. Ik heb flinke blaasproblemen gekregen en dat moet je echt niet willen...
Inmiddels bijna 100 dagen clean. Jij kan dat ook!