#1
Zal even de situatie uitleggen..
Phenibut 3 weken gebruikt om in te slapen. Toen besloten om te stoppen denk elke dag rond een gr. Kreeg toen zware hartkloppingen, verder alles oke. Ben toch naar de dokter gegaan omdat de hartkloppingen bleven aanhouden. Doorgestuurd naar cardioloog, 7 dagen een hartmonitor gedragen en nu blijkt dat er heel wat hartritmestoornissen te zien waren. Nu is mijn vraag is dit louter toeval of door de ontwenning van de phenibut? Mijn cardioloog weet ook niet van mijn phenibutgebruik. (durf het niet goed aanhalen) Moet maandag terugkomen omdat ze de hartritmestoornissen verder wil onderzoeken.
Maak me beetje zorgen. Buiten die hartkloppingen nergens last van, nuja vaak gespannen gevoel. Vrees dat ik het zwaar verkloot heb, zijn die hartritmestoornissen blijvend, gaan ze weg? Zijn er nog mensen hiermee bekend?![:confused:]()
Phenibut 3 weken gebruikt om in te slapen. Toen besloten om te stoppen denk elke dag rond een gr. Kreeg toen zware hartkloppingen, verder alles oke. Ben toch naar de dokter gegaan omdat de hartkloppingen bleven aanhouden. Doorgestuurd naar cardioloog, 7 dagen een hartmonitor gedragen en nu blijkt dat er heel wat hartritmestoornissen te zien waren. Nu is mijn vraag is dit louter toeval of door de ontwenning van de phenibut? Mijn cardioloog weet ook niet van mijn phenibutgebruik. (durf het niet goed aanhalen) Moet maandag terugkomen omdat ze de hartritmestoornissen verder wil onderzoeken.
Maak me beetje zorgen. Buiten die hartkloppingen nergens last van, nuja vaak gespannen gevoel. Vrees dat ik het zwaar verkloot heb, zijn die hartritmestoornissen blijvend, gaan ze weg? Zijn er nog mensen hiermee bekend?