#1
Mijn grootste vraag is: waarom lieg je tegen een arts? Lekker een arts van zijn werk afhouden omdat je cold turkey van dit product af gaat..
Mijn grootste vraag is: waarom lieg je tegen een arts? Lekker een arts van zijn werk afhouden omdat je cold turkey van dit product af gaat..
Heb je haar wel duidelijk gemaakt dat het afkickverschijnselen zijn na 3 weken?Bij de cardioloog geweest en het op tafel gegooid. Ze was niet bekend met Phenibut maar heeft het opgezocht maar hield geen verband met de hartritmestoornissen. Heb de meest voorkomende ''voorkamerfibrillatie', was te zien op het holteronderzoek. Deden zich vooral s nachts voor. Moet maandag al een elektrofysiologisch onderzoek laten uitvoeren via katheters in de lies. Nu indd afbouwen om de hartkloppingen te verhelpen.
Blij dat ik het indd gezegd heb , anderzijds nog steeds de twijfel of het echt niet aan de Phenibut kan liggen. Maar ze hielt vast van niet, dus zal daar maar op verder gaan.
Heb haar duidelijk gezegd dat als elke keer ik wil stoppen de hartkloppingen terugkomen. Maar ze heeft via google opgezocht en het zou geen verband hebben met de stoornissen die ik heb. Blijf met een vaag gevoel achter nu.Heb je haar wel duidelijk gemaakt dat het afkickverschijnselen zijn na 3 weken?
Na 1 keer Phenibut krijg je het niet nee.
Via Google..... haha wat is dit voor artsHeb haar duidelijk gezegd dat als elke keer ik wil stoppen de hartkloppingen terugkomen. Maar ze heeft via google opgezocht en het zou geen verband hebben met de stoornissen die ik heb. Blijf met een vaag gevoel achter nu.
😂... Geen woorden voor. Na 3 weken krijg je 100% hartkloppingen na het stoppen met Phenibut. Ik ben geen arts, misschien heb je nog iets anders aan je hart maar ik kan je verzekeren dat daar hartkloppingen vandaan komen.Heb haar duidelijk gezegd dat als elke keer ik wil stoppen de hartkloppingen terugkomen. Maar ze heeft via google opgezocht en het zou geen verband hebben met de stoornissen die ik heb. Blijf met een vaag gevoel achter nu.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."