#1
Ah joh, maar dat ben ik niet echt, hoor!Ik zou even je foto weghalen...
Ah joh, maar dat ben ik niet echt, hoor!Ik zou even je foto weghalen...
Ik neem 1x per 4 maanden 3-mmc of XTC. Van dit soort drugs krijgt mijn drukke ADD hoofd even wat rust, heerlijk.Ja fijn he? Het is wel druk in t hoofd maar met allemaal creatieve leuke dingen .
Mag ik vragen of jij t dan vaak neemt , of soms als ontspanning
groetjes terug. Ook van deze ADD’er
Geldt voor veel mensen toch?
Maar dat is toch juist waar dit forum voor is ? Iedereen denkt en doet anders.Is dat zo? Ik zal er niks minder om nemen maar krijg er nou ook niet bepaald trek in drugs van...
Jij keek naar Verdoofd, zag een gast die helemaal kapot gaat aan de combinatie 3-MMC en Etizolam en dat was voor jou reden om het ook eens te proberen?
Ok dat haalde ik er niet uit. Goed om te horen.Wat een onzin ! Dan heb jij mijn verhaal echt totaal niet gelezen of begrepen en de laatste zin al helemaal niet.
1. Ik heb t geprobeerd omdat ik als chronisch zieke zag dat hij ideeën kreeg, energie ( alleen als junk dagen door)
2. Ik heb t getest en na jaren weer getekend met reuma handen en me geen ziek mens voelde .
3. Dus ik zag, ik wil geen Boaz worden, dus ik ga bij jullie forum , voor steun en ervaringen van anderen .
Lees net alles even terug, maanden later, en nee , gelukkig niet. Ik heb naast pijn wel fijne mensen om mij heen, maar zoals de meeste gebruikers wil ik soms even loslaten en mezelf verdoven. Als ik bestel is dat 1 zakje en 1 zakje EtizolamIk snap het nog niet zo goed, uit je verhaal kan ik nog niet echt opmaken, hoevaak en hoeveel je gebruikt? Bij mij komt het nu over dat je 1 avondje 3mmc en etizolam gebruikt hebt en je je voelt alsof je Boaz achterna gaat ofzo?
Jij keek naar Verdoofd, zag een gast die helemaal kapot gaat aan de combinatie 3-MMC en Etizolam en dat was voor jou reden om het ook eens te proberen?
gebruik gelukkig geen tramadol meer . Las ook dat t heel fout kan gaan .Pas wel op met tramadol en 3-MMC (en een hoop andere drugs).
Tramadol staat erom bekend gevaarlijk te zijn om met bijna alle soorten drugs te combineren.
Jij keek naar Verdoofd, zag een gast die helemaal kapot gaat aan de combinatie 3-MMC en Etizolam en dat was voor jou reden om het ook eens te proberen?Na jaren chronische pijn ME , ADD , NAH en slaap problemen ( ook stress en ptss) kreeg ik Tramadol
3 keer 50 mg werd na 2 jaar 3 keer 100.
Ik slaap op 1/2 zolpidem sinds kort . Alleen ik was zo moe overdag en stil en ik zag 3M het in de docu verdoofd op NPO.
Leek me wel fijn. Zo s avonds , eind middag . Slaappoeder die er bij stond ook besteld 25 november .
Ik ken mezelf, nooit te veel geslikt van de tramadol enzo....
Eerste avond alleen , kind bij vriendin ging ik los...
Pilletjes vullen met weegschaal. Thee erbij . Kamer gezellig gemaakt, kerstboom staat er al.
pil 1 ... oké, spacey. Maar ik werd heel stil . ( ADD dingetje) maar ondanks pijn , ziek zijn . Heb ik de hele keuken opgeruimd en zou afwassen .
Even kop thee, appje naar kinderen. Snel weer weg, voelt toch stiekem
2 uur later weer 1 , en die merkte ik snel ! stond te staren naar hoe wit het schuim was in de wasbak.
En had hele verhalen tegen mezelf en maakte plannen en ging weer ideeën schriften maken met plaatje.
Voelde me goed , alleen geen eetlust en ik wilde na half uur iPad kijken , door huis lopen, opruimen . Plannen maken
En ik dacht niet aan de pijn en het gemis van gewoon elke dag doen wat je kon. ADD werd minder .
Behalve mijn brein vol plannen voor klusjes . Rond 6.00:nam ik Etilozam . Duurde even maar ik sliep tot 13.00
pijn erger omdat ik constant bezig was haha...
Om zo eens te doen dikke prima, als je er echt van wil genieten . deel 2 en 3 . Iets korter ook probeer ik .
lieverds , jullie zijn allemaal uniek en het waard en samen hier komen we eruit
x Sammie
Geldt voor veel mensen toch?Jij keek naar Verdoofd, zag een gast die helemaal kapot gaat aan de combinatie 3-MMC en Etizolam en dat was voor jou reden om het ook eens te proberen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."