Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums- 3- MMC en Etizolam ( bedankt voor de lieve reacties )

- 3- MMC en Etizolam ( bedankt voor de lieve reacties )

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Ik zou even je foto weghalen...
Klik om te vergroten...
Ah joh, maar dat ben ik niet echt, hoor!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
G
GoldenGrow
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Samantha1980 zei:
Ja fijn he? Het is wel druk in t hoofd maar met allemaal creatieve leuke dingen .
Mag ik vragen of jij t dan vaak neemt , of soms als ontspanning

groetjes terug. Ook van deze ADD’er
Klik om te vergroten...
Ik neem 1x per 4 maanden 3-mmc of XTC. Van dit soort drugs krijgt mijn drukke ADD hoofd even wat rust, heerlijk.

Verder heb ik wel goed leren omgaan met de ADD dus drugs is gelukkig niet persé nodig. Maar wel lekker :)
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Geldt voor veel mensen toch?
Klik om te vergroten...
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#4
Juist !💫🌟 iedereen is ooit begonnen aan drugs via via, tv of vrienden ,films
En we wisten allemaal , niet doen, en toch......
maar ik stop er mee, genoeg lieve uitleg gehad en klaar nu
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#5
KlaasVaak zei:
Is dat zo? Ik zal er niks minder om nemen maar krijg er nou ook niet bepaald trek in drugs van...
Klik om te vergroten...
Maar dat is toch juist waar dit forum voor is ? Iedereen denkt en doet anders.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
?
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
?
Klik om te vergroten...
🤣
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#8
BBKING zei:
🤣
Klik om te vergroten...

Ik bedoel , ik stop met 3MMC . 🤛🏼
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
?
Klik om te vergroten...

Ik bedoel ik stop met 3MMC 💫... niet hier . Ik blijf mezelf nu wel op de rit houden en delen wat ik qua andere 😌medicatie kan doen
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#10
KlaasVaak zei:
Jij keek naar Verdoofd, zag een gast die helemaal kapot gaat aan de combinatie 3-MMC en Etizolam en dat was voor jou reden om het ook eens te proberen?
Klik om te vergroten...

Wat een onzin ! Dan heb jij mijn verhaal echt totaal niet gelezen of begrepen en de laatste zin al helemaal niet.
1. Ik heb t geprobeerd omdat ik als chronisch zieke zag dat hij ideeën kreeg, energie ( alleen als junk dagen door)
2. Ik heb t getest en na jaren weer getekend met reuma handen en me geen ziek mens voelde .
3. Dus ik zag, ik wil geen Boaz worden, dus ik ga bij jullie forum , voor steun en ervaringen van anderen .
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Samantha1980 zei:
Wat een onzin ! Dan heb jij mijn verhaal echt totaal niet gelezen of begrepen en de laatste zin al helemaal niet.
1. Ik heb t geprobeerd omdat ik als chronisch zieke zag dat hij ideeën kreeg, energie ( alleen als junk dagen door)
2. Ik heb t getest en na jaren weer getekend met reuma handen en me geen ziek mens voelde .
3. Dus ik zag, ik wil geen Boaz worden, dus ik ga bij jullie forum , voor steun en ervaringen van anderen .
Klik om te vergroten...
Ok dat haalde ik er niet uit. Goed om te horen.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeelanddude zei:
Ik snap het nog niet zo goed, uit je verhaal kan ik nog niet echt opmaken, hoevaak en hoeveel je gebruikt? Bij mij komt het nu over dat je 1 avondje 3mmc en etizolam gebruikt hebt en je je voelt alsof je Boaz achterna gaat ofzo?
Klik om te vergroten...
Lees net alles even terug, maanden later, en nee , gelukkig niet. Ik heb naast pijn wel fijne mensen om mij heen, maar zoals de meeste gebruikers wil ik soms even loslaten en mezelf verdoven. Als ik bestel is dat 1 zakje en 1 zakje Etizolam
Ik rook niet, drink geen alcohol. En dit is mijn chill -me-time. Ik moet er niet aan denken elke dag te slikken ( snuiven vind ik eng ) ik weeg alles af en ben ook iemand die niet door en door wil feesten en mijn hele leven verdoven, enkel eens een avond , of twee.
kop er bij houden.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#13
KlaasVaak zei:
Jij keek naar Verdoofd, zag een gast die helemaal kapot gaat aan de combinatie 3-MMC en Etizolam en dat was voor jou reden om het ook eens te proberen?
Klik om te vergroten...

Jij leest wat je wil lezen en er meteen een eind conclusie aan breien ,,,
Loop nu wat langer mee, en ik was nieuw . Had wat vragen gesteld , dan had je geweten dat ik verre van Dat wil zijn,
John Trap zei:
Pas wel op met tramadol en 3-MMC (en een hoop andere drugs).

Tramadol staat erom bekend gevaarlijk te zijn om met bijna alle soorten drugs te combineren.
Klik om te vergroten...
gebruik gelukkig geen tramadol meer . Las ook dat t heel fout kan gaan .
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#14
Na jaren chronische pijn ME , ADD , NAH en slaap problemen ( ook stress en ptss) kreeg ik Tramadol
3 keer 50 mg werd na 2 jaar 3 keer 100.
Ik slaap op 1/2 zolpidem sinds kort . Alleen ik was zo moe overdag en stil en ik zag 3M het in de docu verdoofd op NPO.
Leek me wel fijn. Zo s avonds , eind middag . Slaappoeder die er bij stond ook besteld 25 november .
Ik ken mezelf, nooit te veel geslikt van de tramadol enzo....

Eerste avond alleen , kind bij vriendin ging ik los...
Pilletjes vullen met weegschaal. Thee erbij . Kamer gezellig gemaakt, kerstboom staat er al.
pil 1 ... oké, spacey. Maar ik werd heel stil . ( ADD dingetje) maar ondanks pijn , ziek zijn . Heb ik de hele keuken opgeruimd en zou afwassen .
Even kop thee, appje naar kinderen. Snel weer weg, voelt toch stiekem

2 uur later weer 1 , en die merkte ik snel ! stond te staren naar hoe wit het schuim was in de wasbak.
En had hele verhalen tegen mezelf en maakte plannen en ging weer ideeën schriften maken met plaatje.
Voelde me goed , alleen geen eetlust en ik wilde na half uur iPad kijken , door huis lopen, opruimen . Plannen maken
En ik dacht niet aan de pijn en het gemis van gewoon elke dag doen wat je kon. ADD werd minder .
Behalve mijn brein vol plannen voor klusjes . Rond 6.00:nam ik Etilozam . Duurde even maar ik sliep tot 13.00

pijn erger omdat ik constant bezig was haha...
Om zo eens te doen dikke prima, als je er echt van wil genieten . deel 2 en 3 . Iets korter ook probeer ik .

lieverds , jullie zijn allemaal uniek en het waard en samen hier komen we eruit

x Sammie
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pas wel op met tramadol en 3-MMC (en een hoop andere drugs).

Tramadol staat erom bekend gevaarlijk te zijn om met bijna alle soorten drugs te combineren.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou even je foto weghalen...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het lijkt me dat bij chronische pijn een goede dokter pijnstillers voorschrijft?

Ik weet niet waar je nu mee bezig bent maar 3-mmc is een stimulant wat qua werking lijkt op een zachte mix van MDMA en Cocaine en dat gaat je niet helpen slapen, en etizolam is een sterke verdovende research chemical slaappil. Beiden zijn ontzettend verslavend. Ik weet niet wat je doel is maar je moet hier niet zo maar mee aan de haal gaan.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Samantha1980 zei:
Na jaren chronische pijn ME , ADD , NAH en slaap problemen ( ook stress en ptss) kreeg ik Tramadol
3 keer 50 mg werd na 2 jaar 3 keer 100.
Ik slaap op 1/2 zolpidem sinds kort . Alleen ik was zo moe overdag en stil en ik zag 3M het in de docu verdoofd op NPO.
Leek me wel fijn. Zo s avonds , eind middag . Slaappoeder die er bij stond ook besteld 25 november .
Ik ken mezelf, nooit te veel geslikt van de tramadol enzo....

Eerste avond alleen , kind bij vriendin ging ik los...
Pilletjes vullen met weegschaal. Thee erbij . Kamer gezellig gemaakt, kerstboom staat er al.
pil 1 ... oké, spacey. Maar ik werd heel stil . ( ADD dingetje) maar ondanks pijn , ziek zijn . Heb ik de hele keuken opgeruimd en zou afwassen .
Even kop thee, appje naar kinderen. Snel weer weg, voelt toch stiekem

2 uur later weer 1 , en die merkte ik snel ! stond te staren naar hoe wit het schuim was in de wasbak.
En had hele verhalen tegen mezelf en maakte plannen en ging weer ideeën schriften maken met plaatje.
Voelde me goed , alleen geen eetlust en ik wilde na half uur iPad kijken , door huis lopen, opruimen . Plannen maken
En ik dacht niet aan de pijn en het gemis van gewoon elke dag doen wat je kon. ADD werd minder .
Behalve mijn brein vol plannen voor klusjes . Rond 6.00:nam ik Etilozam . Duurde even maar ik sliep tot 13.00

pijn erger omdat ik constant bezig was haha...
Om zo eens te doen dikke prima, als je er echt van wil genieten . deel 2 en 3 . Iets korter ook probeer ik .

lieverds , jullie zijn allemaal uniek en het waard en samen hier komen we eruit

x Sammie
Klik om te vergroten...
Jij keek naar Verdoofd, zag een gast die helemaal kapot gaat aan de combinatie 3-MMC en Etizolam en dat was voor jou reden om het ook eens te proberen?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
KlaasVaak zei:
Jij keek naar Verdoofd, zag een gast die helemaal kapot gaat aan de combinatie 3-MMC en Etizolam en dat was voor jou reden om het ook eens te proberen?
Klik om te vergroten...
Geldt voor veel mensen toch?
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#20
klinkt als een geslaagde ervaring, heel herkenbaar ook

groetjes van een mede- ADD'er
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."