Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHerstel van 3MMC

Herstel van 3MMC

34 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sterkte en ik hoop dat je er vanaf komt.

Ik kampte zelf met een flinke coke verslaving ( ben herstellende, stapje voor stapje kom ik er) en herken veel van je verhaal. Ook nachten doorhalen zonder dat mijn vriendin het door had etc.

Maar wow, ik schrik toch wel van de verhalen omtrent 3mmc, en dat als (ex) cokeverslaafde
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nou zeg dat wel.
jullie feesten/festival liefhebbers?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mrloverdj zei:
nou zeg dat wel.
jullie feesten/festival liefhebbers?
Klik om te vergroten...
Zeker wel!
Jij ook ??
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb er paar jaar uitgelegen.was er weer helemaal klaar voor tot corona kwam.

Hou wel van een relaxte vibe, kon themafeestjes met partner of vrienden echt waarderen.

En de klassiekers he. Mystery, tommorowland, dancevalley, pleasure IJsland et . De strandfeestjes ook lekker.

Jullie?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wij vinden de kleinere feestje op Thuishaven altijd super en nu weer kaartjes voor Dance Valley en Mysteryland.
Tomorrowland wil ik ook heel graag nog naar toe.
En een festival in Miami of zo lijkt ons ook wel wat.
Wij zijn een beetje laat bloeiers 😊
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Laatbloeier lekker toch.. lees dat jullie kinderen groter zijn. Nu lekker van het leven genieten.
De meeste vrienden met uitgaan waren in hun 2e relatie of 2e uitgaansperiode(1e als pubers, 2e als Kids puber waren)
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mrloverdj zei:
Heb er paar jaar uitgelegen.was er weer helemaal klaar voor tot corona kwam.

Hou wel van een relaxte vibe, kon themafeestjes met partner of vrienden echt waarderen.

En de klassiekers he. Mystery, tommorowland, dancevalley, pleasure IJsland et . De strandfeestjes ook lekker.

Jullie?
Klik om te vergroten...
Wel balen dat je er een paar jaar hebt uit gelegen, dan waardeer je waarschijnlijk helemaal als het straks weer kan!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mrloverdj zei:
Heb er paar jaar uitgelegen.was er weer helemaal klaar voor tot corona kwam.

Hou wel van een relaxte vibe, kon themafeestjes met partner of vrienden echt waarderen.

En de klassiekers he. Mystery, tommorowland, dancevalley, pleasure IJsland et . De strandfeestjes ook lekker.

Jullie?
Klik om te vergroten...
Strandfeest nog nooit gedaan, lijkt me echt heel chill β˜€οΈβ˜€οΈβ˜€οΈ
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mrloverdj zei:
Laatbloeier lekker toch.. lees dat jullie kinderen groter zijn. Nu lekker van het leven genieten.
De meeste vrienden met uitgaan waren in hun 2e relatie of 2e uitgaansperiode(1e als pubers, 2e als Kids puber waren)
Klik om te vergroten...
Wij zitten nog in dezelfde relatie gelukkig als voor de kinderen.
Alleen pas eind 2019 meer ontdekt dan alcohol, wat een verrijking is dat πŸ˜„
Zeker als je dit met elkaar kunt delen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mrloverdj zei:
Woow wat een set.
Zit nog in de staart van een goddelijke phenibut.
Sleep morgen matrasje en lampjes woonkamer in(bij gebrek aan penthousesuite) ben dan met z'n 2en en dan gaat deze set zeker aan. Lossss!
Klik om te vergroten...
Super om te horen, mijn absolute favoriet deze set. Enjoy samen πŸ‘
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
))ens zei:
3mmc wordt, mede door de makkelijke verkrijgbaarheid, erg snel gezien als ongevaarlijk genotsmiddel.
Klik om te vergroten...
Sorry maar dan heb jij je niet goed ingelezen. Tuurlijk wist je wel dit gevaarlijk is en je kwam er al snel achter dat het enorm verslavend is.

Vind het heel naar voor je dat je verslaafd bent geraakt. Mijn advies is om naar de huisarts te gaan en te bespreken. Eventueel kun je de verslaving samen met met een hulpverlener met je partner bespreken (of alleen).
))ens zei:
Het enige dat ik belangrijk vond was alleen zijn om te kunnen gebruiken, tot tijdens het auto rijden met mijn 3 kinderen achterin aan toe...
Klik om te vergroten...
Dit breekt echt mijn hart. Ik heb zelf 2 kinderen en zou er niet aan moeten denken om knetter high achter het stuur te kruipen. Dit toont denk ik meteen aan hoe groot het probleem geworden is voor jou.

Ik vind het trouwens wel knap dat je de eerste stap genomen hebt. Dat is het erkennen van je verslaving en het delen van je verhaal op dit forum. Ik zeg het tegen alle verslaafden: afkicken hoeft niet alleen!!

Ik hoop dat je iets aan mijn woorden hebt en dat je snel gezond mag zijn.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bedankt om je verhaal hier te delen. 50 - 70 gram op 1 maand is vet veel dat komt op gemiddeld 2 gram per dag. Goed dat je met dit gebruik gestopt bent en gewoon volhouden nu is de boodschap! Goed bezig!
)
))ensLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Sorry maar dan heb jij je niet goed ingelezen. Tuurlijk wist je wel dit gevaarlijk is en je kwam er al snel achter dat het enorm verslavend is.

Vind het heel naar voor je dat je verslaafd bent geraakt. Mijn advies is om naar de huisarts te gaan en te bespreken. Eventueel kun je de verslaving samen met met een hulpverlener met je partner bespreken (of alleen).

Dit breekt echt mijn hart. Ik heb zelf 2 kinderen en zou er niet aan moeten denken om knetter high achter het stuur te kruipen. Dit toont denk ik meteen aan hoe groot het probleem geworden is voor jou.

Ik vind het trouwens wel knap dat je de eerste stap genomen hebt. Dat is het erkennen van je verslaving en het delen van je verhaal op dit forum. Ik zeg het tegen alle verslaafden: afkicken hoeft niet alleen!!

Ik hoop dat je iets aan mijn woorden hebt en dat je snel gezond mag zijn.
Klik om te vergroten...
Zoals ik schreef.. Tussen sporadisch recreatief gebruik en de gedachten; hoe zou het zijn als.. Heeft niet veel tijd gezeten. Uiteraard wist ik dat het niet verstandig was maar exact weten van de hoed en de rand? Zeker niet.

Mijn verhaal is uitgeschreven en bij de minste terugval leg ik die op een presenteerblad bij vrouwlief neer. Juist omdat ik mijzelf, maar zeker mijn kinderen, niet langer in onveilige situaties wil brengen. Hoe hard ik ook roep dat die snuif geen invloed meer had, ik weet dat het tegendeel waar is.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
))ens zei:
Zoals ik schreef.. Tussen sporadisch recreatief gebruik en de gedachten; hoe zou het zijn als.. Heeft niet veel tijd gezeten. Uiteraard wist ik dat het niet verstandig was maar exact weten van de hoed en de rand? Zeker niet.

Mijn verhaal is uitgeschreven en bij de minste terugval leg ik die op een presenteerblad bij vrouwlief neer. Juist omdat ik mijzelf, maar zeker mijn kinderen, niet langer in onveilige situaties wil brengen. Hoe hard ik ook roep dat die snuif geen invloed meer had, ik weet dat het tegendeel waar is.
Klik om te vergroten...
Klinkt alsof je goed op weg bent :)
)
))ensLid
01-01-2024, 00:00
#15
For those who cares.. :wink:

Zo dankbaar dat ik de stap gezet heb. Het opnieuw ervaren van de liefde die mijn kinderen geven is onbetaalbaar. Sinds afgelopen woensdag kom ik weer op een energieniveau dat mij vertrouwd was en waarbij ik, zonder kort lontje, heel bewust geniet van het mooie dat het leven heeft. De verdwenen angst om β€œbetrapt” te worden voelt bevrijdend.

In mijn eerdere post blijkt, mijn inziens althans, dat ik vrij open ben over fouten en/of gevoelens. Deze (lof) trompet had ook geklonken wanneer het niet goed zou gaan. Maar voor een ieder die twijfelt om zijn leven anders in te richten; go For it! Jij bent het waard, en de mensen om je heen betalen je in geluk uit.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
70gram op een maand? Hoe hou je zoiets vol? Ik dacht dat ik erg was ...
Maar ik zat aan 200gram 4mmc op 2jaar.
)
))ensLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor mijn gevoel was dit zo spannend niet. Het verlangen Γ³m te gebruiken, en het liefst zo vaak mogelijk, was groter als de drang naar 3mmc zelf. Een pincet gebruikte ik β€œandersom” en per keer snoof ik zowel links als rechts met een goede kop erop. Dan gaat het best hard.

Maar nog altijd; ik voel me zo fijn nu en onafhankelijk nu. Besef me dat er moeilijke momenten zullen volgen en daarom ben ik heel erg blij het nooit lokaal opgezocht te hebben en ik daardoor op zoek zou moeten(totaal niet thuis in die wereld) of de post af zou moeten wachten. Ik hoop in die tussentijd het licht weer gezien hebben en anders te besluiten. Zoals ik er nu in sta licht ik mijn vrouw in op het moment besteld te hebben en de post af wacht.

De kou in voeten en handen lijkt ook minder te worden maar mijn reuk is vooralsnog ver te zoeken. Met kinderen in de luier is dat een geluk maar ik hoop ooit mijn reuk weer, al is het maar een beetje, terug te krijgen!
)
))ensLid
01-01-2024, 00:00
#18
Still going strong 😊
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#19
rowdy zei:
Goed bezig en mooi om te horen van je !
Klik om te vergroten...

Hoe gaat het nu ? πŸ€—
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#20
Samantha1980 zei:
Hoe gaat het nu ? πŸ€—
Klik om te vergroten...
Met mij gaat het goed hoor πŸ˜‚πŸ˜‚.

Ik denk dat je wilt weten hoe het met @))ens gaat πŸ˜‰

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."