#1
No worries @Samantha1980, hier kan alles!
Goed bezig en mooi om te horen van je !Still going strong 😊
Sorry maar dan heb jij je niet goed ingelezen. Tuurlijk wist je wel dit gevaarlijk is en je kwam er al snel achter dat het enorm verslavend is.3mmc wordt, mede door de makkelijke verkrijgbaarheid, erg snel gezien als ongevaarlijk genotsmiddel.
Dit breekt echt mijn hart. Ik heb zelf 2 kinderen en zou er niet aan moeten denken om knetter high achter het stuur te kruipen. Dit toont denk ik meteen aan hoe groot het probleem geworden is voor jou.Het enige dat ik belangrijk vond was alleen zijn om te kunnen gebruiken, tot tijdens het auto rijden met mijn 3 kinderen achterin aan toe...
Zoals ik schreef.. Tussen sporadisch recreatief gebruik en de gedachten; hoe zou het zijn als.. Heeft niet veel tijd gezeten. Uiteraard wist ik dat het niet verstandig was maar exact weten van de hoed en de rand? Zeker niet.Sorry maar dan heb jij je niet goed ingelezen. Tuurlijk wist je wel dit gevaarlijk is en je kwam er al snel achter dat het enorm verslavend is.
Vind het heel naar voor je dat je verslaafd bent geraakt. Mijn advies is om naar de huisarts te gaan en te bespreken. Eventueel kun je de verslaving samen met met een hulpverlener met je partner bespreken (of alleen).
Dit breekt echt mijn hart. Ik heb zelf 2 kinderen en zou er niet aan moeten denken om knetter high achter het stuur te kruipen. Dit toont denk ik meteen aan hoe groot het probleem geworden is voor jou.
Ik vind het trouwens wel knap dat je de eerste stap genomen hebt. Dat is het erkennen van je verslaving en het delen van je verhaal op dit forum. Ik zeg het tegen alle verslaafden: afkicken hoeft niet alleen!!
Ik hoop dat je iets aan mijn woorden hebt en dat je snel gezond mag zijn.
Klinkt alsof je goed op weg bentZoals ik schreef.. Tussen sporadisch recreatief gebruik en de gedachten; hoe zou het zijn als.. Heeft niet veel tijd gezeten. Uiteraard wist ik dat het niet verstandig was maar exact weten van de hoed en de rand? Zeker niet.
Mijn verhaal is uitgeschreven en bij de minste terugval leg ik die op een presenteerblad bij vrouwlief neer. Juist omdat ik mijzelf, maar zeker mijn kinderen, niet langer in onveilige situaties wil brengen. Hoe hard ik ook roep dat die snuif geen invloed meer had, ik weet dat het tegendeel waar is.
Goed bezig en mooi om te horen van je !
Met mij gaat het goed hoor 😂😂.Hoe gaat het nu ? 🤗
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."