#1
Oh wat fijn voor je, geniet van elkaar en het moment .
Op naar een echt feestje deze zomer ?YouTube op de iPad met een lekkere JBL speaker erbij, zo onwijs goed vinden we die set
YouTube op de iPad met een lekkere JBL speaker erbij, zo onwijs goed vinden we die setYoutube of ergens anders?
Vorige week deze set bij vrienden geluisterd en totaal onverwacht mdma genomen, wat een avond was dat, thuis feestje: dansen 🕺Youtube of ergens anders?
Zeker wel!nou zeg dat wel.
jullie feesten/festival liefhebbers?
Wel balen dat je er een paar jaar hebt uit gelegen, dan waardeer je waarschijnlijk helemaal als het straks weer kan!Heb er paar jaar uitgelegen.was er weer helemaal klaar voor tot corona kwam.
Hou wel van een relaxte vibe, kon themafeestjes met partner of vrienden echt waarderen.
En de klassiekers he. Mystery, tommorowland, dancevalley, pleasure IJsland et . De strandfeestjes ook lekker.
Jullie?
Strandfeest nog nooit gedaan, lijkt me echt heel chill ☀️☀️☀️Heb er paar jaar uitgelegen.was er weer helemaal klaar voor tot corona kwam.
Hou wel van een relaxte vibe, kon themafeestjes met partner of vrienden echt waarderen.
En de klassiekers he. Mystery, tommorowland, dancevalley, pleasure IJsland et . De strandfeestjes ook lekker.
Jullie?
Wij zitten nog in dezelfde relatie gelukkig als voor de kinderen.Laatbloeier lekker toch.. lees dat jullie kinderen groter zijn. Nu lekker van het leven genieten.
De meeste vrienden met uitgaan waren in hun 2e relatie of 2e uitgaansperiode(1e als pubers, 2e als Kids puber waren)
Super om te horen, mijn absolute favoriet deze set. Enjoy samen 👍Woow wat een set.
Zit nog in de staart van een goddelijke phenibut.
Sleep morgen matrasje en lampjes woonkamer in(bij gebrek aan penthousesuite) ben dan met z'n 2en en dan gaat deze set zeker aan. Lossss!
Sorry maar dan heb jij je niet goed ingelezen. Tuurlijk wist je wel dit gevaarlijk is en je kwam er al snel achter dat het enorm verslavend is.3mmc wordt, mede door de makkelijke verkrijgbaarheid, erg snel gezien als ongevaarlijk genotsmiddel.
Dit breekt echt mijn hart. Ik heb zelf 2 kinderen en zou er niet aan moeten denken om knetter high achter het stuur te kruipen. Dit toont denk ik meteen aan hoe groot het probleem geworden is voor jou.Het enige dat ik belangrijk vond was alleen zijn om te kunnen gebruiken, tot tijdens het auto rijden met mijn 3 kinderen achterin aan toe...
Zoals ik schreef.. Tussen sporadisch recreatief gebruik en de gedachten; hoe zou het zijn als.. Heeft niet veel tijd gezeten. Uiteraard wist ik dat het niet verstandig was maar exact weten van de hoed en de rand? Zeker niet.Sorry maar dan heb jij je niet goed ingelezen. Tuurlijk wist je wel dit gevaarlijk is en je kwam er al snel achter dat het enorm verslavend is.
Vind het heel naar voor je dat je verslaafd bent geraakt. Mijn advies is om naar de huisarts te gaan en te bespreken. Eventueel kun je de verslaving samen met met een hulpverlener met je partner bespreken (of alleen).
Dit breekt echt mijn hart. Ik heb zelf 2 kinderen en zou er niet aan moeten denken om knetter high achter het stuur te kruipen. Dit toont denk ik meteen aan hoe groot het probleem geworden is voor jou.
Ik vind het trouwens wel knap dat je de eerste stap genomen hebt. Dat is het erkennen van je verslaving en het delen van je verhaal op dit forum. Ik zeg het tegen alle verslaafden: afkicken hoeft niet alleen!!
Ik hoop dat je iets aan mijn woorden hebt en dat je snel gezond mag zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."