Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOngemerkt verslaafd energy drink

Ongemerkt verslaafd energy drink

32 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#1
HappyUser zei:
Dankjewel voor je reactie! Hier heb ik echt wat aan! Ik ga eens kijken hoe ik ga afbouwen. Vandaag dan zonder probeert maar dat is echt wel pittig, dus uiteindelijk toch maar 1 genomen.
Ik ga eerst kijken of ik aan 1 per dag voldoende heb, daarna afbouwen naar een halve
Klik om te vergroten...
Yes I know, meteen stoppen kan pittig wezen! Dus als je teveel last hebt zou ik idd afbouwen.
Succes! 👊
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Nooit geweten dat je dit moet afbouwen... Sterkte!
Klik om te vergroten...
Dat wist ik inderdaad ook niet.. Dankjewel ☺️
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het gaat redelijk goed, op vandaag na dan. Heb erg drukke dag gehad en had echt super veel last van trillingen, zweethanden, duizeligheid en hoofdpijn. Heb er anderhalf gedronken. Toch wel beetje het gevoel dat het ergens ook wel placebo effect is, of dat ik er te snel over na denk..
lastig dit
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
HappyUser zei:
Het gaat redelijk goed, op vandaag na dan. Heb erg drukke dag gehad en had echt super veel last van trillingen, zweethanden, duizeligheid en hoofdpijn. Heb er anderhalf gedronken. Toch wel beetje het gevoel dat het ergens ook wel placebo effect is, of dat ik er te snel over na denk..
lastig dit
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je er gewoon even door heen moet heel hard gezegd, al is het maar placebo dat kan al vervelend genoeg zijn, je mind is krachtig!
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja het is echt wel lastig, maar ben er ook ineens bewust mee bezig. Terwijl ik dat echt nooit was, denk toch dat dat mee speelt. Morgen zonder proberen, heb geen verplichtingen dus kan dan even ‘ziek’ zijn
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
HappyUser zei:
Ja het is echt wel lastig, maar ben er ook ineens bewust mee bezig. Terwijl ik dat echt nooit was, denk toch dat dat mee speelt. Morgen zonder proberen, heb geen verplichtingen dus kan dan even ‘ziek’ zijn
Klik om te vergroten...

ff preppen voor 1-2 dagen brak zijn en dan ben je er wel een eind toch?
maandag weer topfit!
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#7
*.exe2.0 zei:
ff preppen voor 1-2 dagen brak zijn en dan ben je er wel een eind toch?
maandag weer topfit!
Klik om te vergroten...
Gaat niet lukken. Zondag weer een drukke werk dag en mag van geluk spreken dat ik überhaupt nog werk heb. Dus ff preppen voor 2 dagen lukt niet.
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Is deze post eigenlijk wel ernstig? :)
Van een CT benzo's heb ik minder last dan wat jij allemaal hiervan krijgt... :wink:
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voor de mensen die het leuk vinden om te weten, ik ben nu een week van de redbull af en heb bijna geen lichamelijke klachten meer :grin:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
HappyUser zei:
Voor de mensen die het leuk vinden om te weten, ik ben nu een week van de redbull af en heb bijna geen lichamelijke klachten meer :grin:
Klik om te vergroten...

Super goed om te horen..!!!
Topper!! 💪
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
HappyUser zei:
Voor de mensen die het leuk vinden om te weten, ik ben nu een week van de redbull af en heb bijna geen lichamelijke klachten meer :grin:
Klik om te vergroten...

Zeker leuk!
P
PaaseierenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bij redbull vind ik vooral dat het zo lekker is icm met middelen. Het allerlekkerste op de wereld vind ik 2 oxys nemen en dan gaan douchen zodat ze onder de douche inslaan, dan in een schoon bed gaan liggen en redbull drinken terwijl je een serie kijkt in bed. Of cocaine met redbull, perfecte combinatie. Maar cocaine doe ik eens per 2-3 jaar en de oxys ben ik mee gestopt en zodra ik geen oxy meer slikte had ik ook geen trek meer in redbull.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Paaseieren zei:
Bij redbull vind ik vooral dat het zo lekker is icm met middelen. Het allerlekkerste op de wereld vind ik 2 oxys nemen en dan gaan douchen zodat ze onder de douche inslaan, dan in een schoon bed gaan liggen en redbull drinken terwijl je een serie kijkt in bed. Of cocaine met redbull, perfecte combinatie. Maar cocaine doe ik eens per 2-3 jaar en de oxys ben ik mee gestopt en zodra ik geen oxy meer slikte had ik ook geen trek meer in redbull.
Klik om te vergroten...
Cocaine + redbull = extra belasting voor je hartkamers en kleppen.
en een Oxy of twee klappen in de douche waarbij je door het temperatuurverschil een black-out kan krijgen.

Wat is hier fijn aan en wat voegt dit toe aan harm reduction precies?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."