#1
Yes I know, meteen stoppen kan pittig wezen! Dus als je teveel last hebt zou ik idd afbouwen.Dankjewel voor je reactie! Hier heb ik echt wat aan! Ik ga eens kijken hoe ik ga afbouwen. Vandaag dan zonder probeert maar dat is echt wel pittig, dus uiteindelijk toch maar 1 genomen.
Ik ga eerst kijken of ik aan 1 per dag voldoende heb, daarna afbouwen naar een halve
Succes! 👊