#1
Hallo,
Ik heb ongemerkt een verslaving aan redbull opgelopen. Ik dronk het vooral omdat ik het erg lekker vind (ja het kan echt haha), maar soms ook om inderdaad de energie te krijgen. Ik dronk zo’n 2 blikjes met dag, met een uitschieter naar 3 blikjes voor 4 maanden ongeveer. Nu wist ik natuurlijk wel dat zoiets verslavend is, maar heb in die tijd echt niet gemerkt dat ik het nodig was en ik dacht dat een verslaving in grotere hoeveelheden kwam. Dom i know
Omdat ik nu krapper zit met geld heb ik de redbull geschrapt, maar ik heb er echt heel veel last van.
Zweet handen, trillerig, kramp in m’n benen en voeten, hoofdpijn, super rusteloos en ik slaap heel slecht. Gister toch weer redbull in huis gehaald en voel me direct weer beter, maar ik wil hier toch wel vanaf.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft? En hoe je het beste hier mee kan doorzetten? Ik vind het erg moeilijk om er niet aan te zitten want had echt niet verwacht er zo afhankelijk van te worden :/
Dus als jullie tips hebben, let me know en alvast bedankt
Ik heb ongemerkt een verslaving aan redbull opgelopen. Ik dronk het vooral omdat ik het erg lekker vind (ja het kan echt haha), maar soms ook om inderdaad de energie te krijgen. Ik dronk zo’n 2 blikjes met dag, met een uitschieter naar 3 blikjes voor 4 maanden ongeveer. Nu wist ik natuurlijk wel dat zoiets verslavend is, maar heb in die tijd echt niet gemerkt dat ik het nodig was en ik dacht dat een verslaving in grotere hoeveelheden kwam. Dom i know
Omdat ik nu krapper zit met geld heb ik de redbull geschrapt, maar ik heb er echt heel veel last van.
Zweet handen, trillerig, kramp in m’n benen en voeten, hoofdpijn, super rusteloos en ik slaap heel slecht. Gister toch weer redbull in huis gehaald en voel me direct weer beter, maar ik wil hier toch wel vanaf.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft? En hoe je het beste hier mee kan doorzetten? Ik vind het erg moeilijk om er niet aan te zitten want had echt niet verwacht er zo afhankelijk van te worden :/
Dus als jullie tips hebben, let me know en alvast bedankt