#1
Waar een wil is, is een weg👌🏼Thanks! Ben benieuwd hoe de eerste avond verloopt.
De 'wil' is er 1000%
Waar een wil is, is een weg👌🏼Thanks! Ben benieuwd hoe de eerste avond verloopt.
De 'wil' is er 1000%
Thanks! Ben benieuwd hoe de eerste avond verloopt.Respect! Veel succes met je tocht.
Thanks man!Gek, ik herken me volledig in jouw verhaal. Kwa kids leeftijd en blowgedrag hebben we een beetje hetzelfde profiel.
Ben er soms ook wel klaar mee en plan ook een blowstop als de dagen weer iets langer en warmer worden.
Succes met de stop!
Heel leuk om te horen. Voor mij heeft wiet totaal geen toevoeging. Het brengt geen hallunicaties en je word er gewoon traag van, niet persé gezellig vind ik. Wiet zal ik alleen zien als iets positiefs als iemand bijvoorbeeld veel werkstress ervaart en dan een klein jointje rookt na werk of zo iets dergelijks.Ik voel dat de tijd rijp is. Na 12 jaar dagelijks geblowd te hebben (alleen 's avonds) wil ik er per direct mee stoppen.
Gisterenavond heb ik mijn laatste jointje gerookt en toegegeven aan een lichte vreetkick, welke ik niet altijd heb.
Ik ben inmiddels 31, heb een dochtertje van 11 maanden en een zoontje van 7.
Ik had mezelf voorgenomen om te stoppen met blowen na de geboorte van mijn dochtertje. Helaas is dit niet gelukt.
Mede door de behoorlijk pittige tijd (gebroken nachten), vond ik enigszins rust in een jointje.
Ik heb het nooit echt als een probleem gezien maar ik wil er gewoon vanaf. Ik ga vaak te laat naar bed, wordt verrot en vermoeid wakker en heb snel last van donkere kringen rond mijn ogen. Hier ben ik me ook bewust van en wil niet de uitstraling krijgen van een doorgewinterde gebruiker. Ben altijd behoorlijk sportief geweest en dat wil ik dan ook weer gaan oppakken. Daarnaast doe ik het ook voor mijn gezinsleden en mijn gezondheid. Ik slaap in het weekend vaak te lang uit (10:00/11:00) waardoor mijn partner vaak alleen met de kinderen beneden zit. Mede doordat ik doordeweeks te kort slaap (max. 5 uur per nacht), haal ik dit tijdens het weekend weer in. Van dit gedrag wil ik gewoon af en daarom gaan we beginnen met het definitief stoppen.
Waarom ik blow?
Ik denk deels om mij emoties te onderdrukken. Ik ben van mezelf geen prater en heb best wat dingen meegemaakt die niet leuk zijn. Veel oude vrienden spreek ik niet meer, relatie onverwachts verbroken (huis moeten verkopen), ouders die uit huis zijn gezet, etc. Ik ga niet in op de specifieke redenen, maar ik weet dat dit onbewust heeft bijgedragen aan mijn blowgedrag. Deels uit schaamte in het dorp en deels omdat bijna alle 'vrienden' met wie ik ben opgegroeid, me keihard hebben laten vallen. Daarnaast wordt ik er creatief van, wat goed tot zijn recht komt tijdens het ontwerpen van websites (doe ik naast mijn fulltime job). En als laatste, omdat mijn gedachte nooit stil staan. Ik ben echt een denker. Als ik buiten een sigaret sta te roken en ik kijk naar de sterren/maan dan kan ik urenlang filosoferen over de ruimte en de planeten. Het proberen te begrijpen dat er nog zooo veeel meer is dan deze aardkloot. Hoe dat eruit zal zien, wat ons doel hier op aarde is, etc. Het klinkt misschien wat zweverig maar ik heb dit met veel meer dingen, Hierdoor verdwaal ik soms in Wikipedia. Dan zoek ik iets op en vervolgens ben ik een uur verder en zit ik op een totaal ander onderwerp. Puur interesse en fascinatie.
Ik ben een keiharde doorzetter en weet ook dat het stoppen me lukt, al ben ik wel bang voor eventuele side-effects zoals het niet kunnen slapen zonder jointje. Het is al jaren een routine en ik weet zeker dat rond 22:00 de trek in een jointje wel gaat komen. Dit is tevens ook het enige moment dat ik blow. Ik heb mezelf voorgenomen om dan te gaan sporten op zolder of te gaan hardlopen. Ben helaas weer 10 kg aangekomen sinds de geboorte van mijn dochter en dit wil ik er weer af hebben. Ik probeer hierdoor van iets negatief iets positiefs te maken (én ik stop met smoken, én ik kom weer terug in shape).
Ik ben benieuwd hoe de avond loopt. Ik heb nog een kleine voorraad liggen en dit vind ik gewoon een prettig idee. Voorlopig laat ik het dan ook liggen en het voelt gewoon prettig dat je iets in huis hebt en vooral, voor je mentale gemoedsrust, een uitvalbasis hebt, mocht het falen. Als ik het moeilijk heb dan pak ik dit topic erbij zodat ik niet vergeet waarvoor ik het allemaal doe. Dat is ook de voornaamste reden dat ik er een topic van maak. Daarnaast zal ik regelmatig wat updates posten over hoe ik mezelf voel en hoe het gaat.
We gaan er voor!
Heel leuk om te horen. Voor mij heeft wiet totaal geen toevoeging. Het brengt geen hallunicaties en je word er gewoon traag van, niet persé gezellig vind ik. Wiet zal ik alleen zien als iets positiefs als iemand bijvoorbeeld veel werkstress ervaart en dan een klein jointje rookt na werk of zo iets dergelijks.
Dit klinkt misschien als heel slecht advies, maar ik zie dat je van filosoferen houd. Heb je ooit nagedacht om dingen als LSD te doen? Dan niet met een regelmaat maar maak er echt een dag van, kinderen weg en dan de tijd voor je alleen, of met iemand anders. Doe dit dan 1 keer per jaar bijvoorbeeld.
RIVM rapport 340001001 Ranking van drugs zie hier pagina 20&21, LSD rankeerd erg laag t.o.v. alle andere drugs.
Het beste!
Heel leuk om te horen. Voor mij heeft wiet totaal geen toevoeging. Het brengt geen hallunicaties en je word er gewoon traag van, niet persé gezellig vind ik. Wiet zal ik alleen zien als iets positiefs als iemand bijvoorbeeld veel werkstress ervaart en dan een klein jointje rookt na werk of zo iets dergelijks.
Dit klinkt misschien als heel slecht advies, maar ik zie dat je van filosoferen houd. Heb je ooit nagedacht om dingen als LSD te doen? Dan niet met een regelmaat maar maak er echt een dag van, kinderen weg en dan de tijd voor je alleen, of met iemand anders. Doe dit dan 1 keer per jaar bijvoorbeeld.
RIVM rapport 340001001 Ranking van drugs zie hier pagina 20&21, LSD rankeerd erg laag t.o.v. alle andere drugs.
Het beste!
Ik vermoed namelijk dat dit LSD pillen waren..
Baal er echt van, maar goed, het is beter dan één hele oproken (+ ik heb weer getraind sinds 1.5 jaar). Vandaag vol goede moed een 2e poging om helemaal niets te nemen.
Ooit ook de intentie om volledig te stoppen?
Dat het 'gezellig' is om nog iets in huis te blijven hebben lijkt me typische verslaafdenlogica. Dat gaat bijna gegarandeerd mis,
Dat het 'gezellig' is om nog iets in huis te blijven hebben lijkt me typische verslaafdenlogica. Dat gaat bijna gegarandeerd mis, natuurlijk. Beter idee is een alternatief hebben voor de ontspanning, bijvoorbeeld damiana jointje ofzo, of iets anders waar je toch even van relaxt. Je echte probleem is die 'verveling', die gaat elke keer inzetten als de wietgeest je weer wil bedwelmen.
Waarschijnlijk had je 2C-B dit is een tripmiddel light. Als je niet weet wat je neemt is het natuurlijk angstaanjagend als je gewoon een stimulerend lovepilletje verwacht. LSD duurt +- 12uur en word meestal in zegelvorm verkocht.
Begrijp dit wel hoor. Heb ook al enkele keren volledig willen stoppen. De laatste dagen waren ook meestal nog 3 a 5 trekjes om die rust te vinden. Mini jointjes soort van afbouw. De ene gaat voor cold turkey de ander bouwt af. Was je nachtrust niet anders met enkel 3 trekjes? Ik merk dan al dat er meer gedroomt word en minder vast slapen.
Ja al een paar keer en een tijdje volgehouden. Was eigenlijk gestopt na een longontsteking. Iets die iedereen kan voorkomen maar toch tot nadenken aanzet over wat je allemaal in je lijf pleurt en blowt. Maar tijdens de 1ste golf van covid19 is het gebruik terug wat opgeschroeft. Met nieuwjaar terug beslist om enkel een klein jointje te roken savonds en daarmee af bouwen naar enkel weer in het weekend of gelegenheden.
Denk ik ook. Even niets in huis is beter als je er echt klaar mee bent. Als je wil afbouwen gewoon niet teveel in huis hebben. Niet zoals je gewend bent van gebruiken.
Hoi, de kans op verslaving van LSD is erg klein. Ten eerste is het letterlijk de minst verslavende drug, nog maals zie pagina 21 hiervan: RIVM rapport 340001001 Ranking van drugs . Ten tweede duurt een LSD trip wel echt zo'n 10 uur. Dit betekend dat het eigenlijk ook vrij onpraktisch is want je moet er echt wel een hele dag voor uittrekken. Dit is natuurlijk ook wel mooi eigenlijk want dan maak je echt een trip en kun je veel dingen doen.Gisteren heb ik gelukkig de verleiding kunnen weerstaan (ondanks ik nog 3/4 had liggen van de dag ervoor). Uiteindelijk was het niet heel moeilijk, gezien ik om 21:30 lag te pitten op de bank.
Mijn vriendin maakte me wakker om 23:30 en zijn toen naar boven gegaan. Heeel even had ik de neiging om nog een sigaret te roken maar gelukkig niet gedaan en weer in slaap gevallen.
Ik voel me al beduidend fitter dan normaal. Alleen of dit nou door het vele slapen komt of door het niet smoken is me niet duidelijk.
Dat geloof ik ook. Mijn partner is wat dat betreft net zoals ik. Kunnen beide urenlang naar filmpjes kijken over allerlei filosofische zaken, hoe bepaalde theorieën werken (twin paradox b.v.), relativiteitstheorie, tijd en ruimtetijd, ontstaan van het eerste leven op aarde, evolutie, hoe bijzonder het is dat je als mens een levend wezen kunt verwerken, waar alles op en aan zit, en werkt (ja ja, het verbaasd me dat je hier pas aan denkt als je zelf vader bent). ik weet ook zeker dat een lsd trip mij iets moois en tot bepaalde inzichten kan brengen.
Op een goed moment zal ik dit eens gaan aankaarten. Ben al tijden erg benieuwd. Is een LSD trip trouwens heel anders dan een paddo-trip, qua werking?
Eigenlijk zou ik ook eerder willen smoken. Maar inderdaad, ik zit met kids, huishoudelijke taken en een stukje intimiteit dat niet onder mijn blowen moet leiden. Ik wil namelijk niet dat mijn partner of kinderen hinder ondervinden van mijn dagelijks geblow. Als ik geblowd heb dan wil ik gewoon ff chillen en niet dat ik dan nog een wassie moet aanzetten ofzo. Vandaar de bewuste keuze om het na 22:00 uur te doen.
Ben idd ook best wel benieuwd naar de effecten van microdosis lsd (RC - 1P-LSD?). Alleen ben ik bang, dat, mocht ik hier goed op functioneren, dat ik het vaker ga doen.
Dat js het belangrijkste!De 'wil' is er 1000%
tja je kunt je er gewoon goed in inlezen. Maar ik snap niet echt, je hebt een ''pilletje'' gedaan waarbij je niet wist welke drug het was, laat staan de dosis? haha. Als je de effecten van dat pilletje in minder dan een half uur merkte dan was het absoluut geen LSD. Voordat je visueel ook maar iets merkt van LSD duurt het meestal minimaal 1 uur. Maarja hoe je dit zo brengt dan zie ik niet in hoe je wiet misbruikt. Zeg maar als je slaapritme eronder lijdt dan is het slecht. Misschien minder wiet in je jointje doen.Korte update:
Helaas heb ik gisteren toch 3 trekjes op om 23:00 uur. Ik verveelde me kapot. Er was niks op tv waarop ik wat ben gaan trainen. Eenmaal gedoucht kom ik beneden, ligt mijn vriendin te slapen op de bank (ze begint erg vroeg met werken). Daar zit je dan.. totaal rusteloos op de bank om 22:00 uur. Ik kon mezelf gewoon niet lekker ontspannen. Laptop lag op de zaak dus werken was ook geen optie. Uiteindelijk besloten om er maar één te draaien en een paar trekjes te nemen (na veel wikken en wegen).
Baal er echt van, maar goed, het is beter dan één hele oproken (+ ik heb weer getraind sinds 1.5 jaar). Vandaag vol goede moed een 2e poging om helemaal niets te nemen.
Dat is o.a. ook de reden dat ik het doe. Ik zit zes dagen per week op kantoor en moet vaak erg snel schakelen. Dan ben ik bijvoorbeeld bezig met het uitwerken van een nieuwe platform voor onze klanten en tussendoor wordt ik 5 keer gebeld met allerlei vragen en problemen. Hierdoor ben je telkens uit je werkflow en moet ik mezelf weer pushen om de focus terug te krijgen. Mentaal is dit behoorlijk zwaar. Als ik thuis kom staat er 1 doerak te springen om wat leuks te doen. Met een beetje pech is mijn dochter aan het jengelen.. dan vind ik het gewoon heerlijk om 's avonds even te ontspannen met een jointje.
Ik ben opgegroeid in een omgeving waar drugs heel 'normaal' zijn. Helaas ook veel mensen naar de afgrond zien glijden, voornamelijk door GHB en coke misbruik. Je kent vast het programma van Tygo in de GHB wel. "Hans" zat dus in het groepje waarmee ik ben opgegroeid en waarmee ik op stap ging naar festivals. Ik heb zelfs bij hem in de klas gezeten. Alles was toen verkrijgbaar met één smsje (ja ja, appen was er toch niet niet bij) en ik was zelf ook niet vies om vele soorten middelen te proberen en te verhandelen. Mijn favorietje was toch wel de échte Original69
Helaas heb ik één slecht ervaring gehad met tripmiddelen. Op een after bij mij thuis had een vriend nog wat pillen op zak, welke hij gekregen had van een goede vriend van ons. Wij met 4 man ieder één pilletje. Na enige tijd begon de vloer te golven en leek het net alsof ik in een strip leefde. Alles om mij heen leek getekend. Als ik een slok drinken nam, dan voelde ik de vloeistof helemaal naar beneden glijden, heel apart als ik hier aan terug denk. Omdat we hier niet op voorbereid waren, waren we behoorlijk geschrokken van de effecten en waren bang dat we er niet meer "uit" zouden komen. We wisten tenslotte niet wat voor pillen het precies waren en waren er allemaal vanuit gegaan dat het x was. Het effect heeft in totaal 6 uur geduurd en met vlagen zwakte het gelukkig af. De enige manier om een beetje in de realiteit te blijven was door uit mijn raam te gaan hangen en de wind te voelen en te luisteren naar de vogels die aan het fluiten waren. Hierdoor heb ik een beetje angst voor tripmiddelen ontwikkeld. Ik vermoed namelijk dat dit LSD pillen waren..
Echter, als ik de vele tripreports lees, lijkt het me echt tof om een keer een goede trip mee te maken. Eentje waar ik mezelf op voor kan bereiden en over te geven aan het gevoel. Ik denk dat dit mij echt toffe inzichten kan geven.
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dit moet brengen thuis. Mijn vriendin rookt heeeeel af en toe een jointje mee, meer niet. Zij is totaal niet opgegroeid in een drugsmilieu zoals ik. Hierdoor praat ik er ook minder makkelijk over, gezien zij geen enkele ervaring heeft met harddrugs.
tja je kunt je er gewoon goed in inlezen. Maar ik snap niet echt, je hebt een ''pilletje'' gedaan waarbij je niet wist welke drug het was, laat staan de dosis? haha. Als je de effecten van dat pilletje in minder dan een half uur merkte dan was het absoluut geen LSD. Voordat je visueel ook maar iets merkt van LSD duurt het meestal minimaal 1 uur. Maarja hoe je dit zo brengt dan zie ik niet in hoe je wiet misbruikt. Zeg maar als je slaapritme eronder lijdt dan is het slecht. Misschien minder wiet in je jointje doen.
Misschien kun je je ook inlezen in ''microdosing''. Dat is een nieuwe trend waarbij men 1/10e dosis LSD neemt (10-20µg) en dan schijnt men veel gemotiveerder te zijn voor dingen zoals werk. In Silicon Valley schijnt dit veel te worden gedaan.
Ook moet je weten dat psychedelica fundamenteel anders is dan stimulerende middelen zoals xtc, coke, speed enz. Dat is een misopvatting dat gemaakt wordt door de maatschappij om psychedelica en stimuleerende middelen in dezelfde categorie te plaatsen maar dat is nonsens. Je moet het gewoon zien als in het leven doe dingen die jou gelukkig maken. Als jij je goed voeld met wiet, dan waarom stoppen. Maar als jij je slecht voeld met wiet dan is het beter om te stoppen.
Ja ik snap het. Wat je kan doen is gewoon wetenschappelijk betogen waarom LSD en bijv paddenstoelen fundamenteel anders zijn dan coke enzo. Ik denk dat het echt een leuke activiteit kan zijn met ze'n tweeën. Maarja je moet het natuurlijk niet 'voor fun' doen maar echt met de gedachte dat je er een les uit kan halen. Door LSD wat ik laatst voor het eerst heb gedaan, maak ik nu minder een punt van ''onfortuinlijke'' gebeurtenissen in mijn verleden, wat erg fijn is aangezien ik het verleden toch niet kan veranderen. Ik ben echt blij dat die gedachten nu minder door mijn hoofd spoken en dat komt 100% door LSD.Sja, dat vraag ik me nu ook af. Ik ben nu 31 en deze ervaring is gebeurt toen ik 18/19 was. Ik heb geen idee wat voor soort pillen het geweest zijn en hoeveel mg deze waren. Ik weet alleen dat we hem van 23:00 tot 05:00/06:00/07:00 ?? aan het spacen waren en erg sterke visuals zagen. Met name de 'golven' van visuals staan me nog goed bij. Dat ik naar de grond keek en tegen mijn vrienden zei: "volgens mij is het bij mij uitgewerkt, de vloer beweegt niet meer" en 10 minuten later zat ik weer wappie in de stoel en mompelde ik "oh fuck, toch niet". Dit wisselend gevoel hield nog behoorlijk lang aan. Ik had ook onwijs grote schotels. Ik ging er altijd vanuit dat het lsd was maar andere tripmiddelen in pilvorm kan net zo goed hoor.
Achteraf zou ik dit nooit meer doen. Risico is mij te groot, maar goed, je weet hoe het gaat. Je staat op een festival met 30/40 bekende uit je omgeving. Iedereen slikt, snuift of gebruikt wat anders. Na een tijdje gaan er een aantal naar huis die nog wat over hebben, en dat wordt dan achter gelaten voor degene die blijven. Gezien hun zelf ook deze pillen gebruikt hadden (en vaak allemaal van dezelfde bekende personen afkwamen), ging je er vanuit dat het oké was.. niet wetende dat dit dus geen x was..
Ik kan moeilijk zeggen of ik me goed of slecht voel door wiet. Op het moment van roken voel ik me lekker, rustig, geen stress en echt mijn chill-momentje van de dag. Echt een momentje waar ik vanaf 21:00 wel naar uitkijk. Maar ik wordt tegenwoordig gewoon echt vermoeid wakker en zie er ook een beetje vermoeid uit. Gewoon iedere dag een strijd om m'n nest uit te komen. Iedere ochtend al denken aan het idee om 's middags vrij te nemen en bij te slapen (wat ik overigens nooit doe). Gezien ik kinderen heb zal ik wel uit bed moeten, maar je snapt m'n punt..
Ik weet alleen niet of het door slaapgebrek komt, gezien ik nooit 7/8 uur per nacht haal, door de wiet, of door beide. Ik denk zelf een combi van beide. Maar juist als ik mijn jointje rook, vind ik het heerlijk om een docu te kijken, op Youtube wat interessante filmpjes te kijken, af en toe gamen, en voor je het weet is het 01:30. Hierdoor leek het me beter om voorlopig gewoon te stoppen met wiet, te gaan sporten (want Endorfine) en eerder naar bed te gaan.
Gisteren sliep ik rond 01:00, heb gesport én minder gerookt. Op zich positief maar het kan nog stukken beter. Vanavond nieuwe poging!
Edit: wat betreft de misvatting tussen psychedelica en of stimulerende middelen ben ik volkomen met je eens, maar dat is ook het probleem om dit thuis aan te kaarten. Omdat mijn vriendin er totaal geen kennis van heeft, wordt alles naast blowen gewoon harddrugs genoemd. LSD en coke is voor haar hetzelfde, terwijl dit natuurlijk onzin is. Gezien ik nog wel eens slordig was met mijn ponypacks, gaat mijn voorstel om LSD te proberen niet in goede aard vallen denk ik zo
Ik wil niet heel hard klinken, maar je schrijft echt een heel uitgebreid verhaal en ook dat je een ontzettende doorzetter bent.Ik voel dat de tijd rijp is. Na 12 jaar dagelijks geblowd te hebben (alleen 's avonds) wil ik er per direct mee stoppen.
Gisterenavond heb ik mijn laatste jointje gerookt en toegegeven aan een lichte vreetkick, welke ik niet altijd heb.
Ik ben inmiddels 31, heb een dochtertje van 11 maanden en een zoontje van 7.
Ik had mezelf voorgenomen om te stoppen met blowen na de geboorte van mijn dochtertje. Helaas is dit niet gelukt.
Mede door de behoorlijk pittige tijd (gebroken nachten), vond ik enigszins rust in een jointje.
Ik heb het nooit echt als een probleem gezien maar ik wil er gewoon vanaf. Ik ga vaak te laat naar bed, wordt verrot en vermoeid wakker en heb snel last van donkere kringen rond mijn ogen. Hier ben ik me ook bewust van en wil niet de uitstraling krijgen van een doorgewinterde gebruiker. Ben altijd behoorlijk sportief geweest en dat wil ik dan ook weer gaan oppakken. Daarnaast doe ik het ook voor mijn gezinsleden en mijn gezondheid. Ik slaap in het weekend vaak te lang uit (10:00/11:00) waardoor mijn partner vaak alleen met de kinderen beneden zit. Mede doordat ik doordeweeks te kort slaap (max. 5 uur per nacht), haal ik dit tijdens het weekend weer in. Van dit gedrag wil ik gewoon af en daarom gaan we beginnen met het definitief stoppen.
Waarom ik blow?
Ik denk deels om mij emoties te onderdrukken. Ik ben van mezelf geen prater en heb best wat dingen meegemaakt die niet leuk zijn. Veel oude vrienden spreek ik niet meer, relatie onverwachts verbroken (huis moeten verkopen), ouders die uit huis zijn gezet, etc. Ik ga niet in op de specifieke redenen, maar ik weet dat dit onbewust heeft bijgedragen aan mijn blowgedrag. Deels uit schaamte in het dorp en deels omdat bijna alle 'vrienden' met wie ik ben opgegroeid, me keihard hebben laten vallen. Daarnaast wordt ik er creatief van, wat goed tot zijn recht komt tijdens het ontwerpen van websites (doe ik naast mijn fulltime job). En als laatste, omdat mijn gedachte nooit stil staan. Ik ben echt een denker. Als ik buiten een sigaret sta te roken en ik kijk naar de sterren/maan dan kan ik urenlang filosoferen over de ruimte en de planeten. Het proberen te begrijpen dat er nog zooo veeel meer is dan deze aardkloot. Hoe dat eruit zal zien, wat ons doel hier op aarde is, etc. Het klinkt misschien wat zweverig maar ik heb dit met veel meer dingen, Hierdoor verdwaal ik soms in Wikipedia. Dan zoek ik iets op en vervolgens ben ik een uur verder en zit ik op een totaal ander onderwerp. Puur interesse en fascinatie.
Ik ben een keiharde doorzetter en weet ook dat het stoppen me lukt, al ben ik wel bang voor eventuele side-effects zoals het niet kunnen slapen zonder jointje. Het is al jaren een routine en ik weet zeker dat rond 22:00 de trek in een jointje wel gaat komen. Dit is tevens ook het enige moment dat ik blow. Ik heb mezelf voorgenomen om dan te gaan sporten op zolder of te gaan hardlopen. Ben helaas weer 10 kg aangekomen sinds de geboorte van mijn dochter en dit wil ik er weer af hebben. Ik probeer hierdoor van iets negatief iets positiefs te maken (én ik stop met smoken, én ik kom weer terug in shape).
Ik ben benieuwd hoe de avond loopt. Ik heb nog een kleine voorraad liggen en dit vind ik gewoon een prettig idee. Voorlopig laat ik het dan ook liggen en het voelt gewoon prettig dat je iets in huis hebt en vooral, voor je mentale gemoedsrust, een uitvalbasis hebt, mocht het falen. Als ik het moeilijk heb dan pak ik dit topic erbij zodat ik niet vergeet waarvoor ik het allemaal doe. Dat is ook de voornaamste reden dat ik er een topic van maak. Daarnaast zal ik regelmatig wat updates posten over hoe ik mezelf voel en hoe het gaat.
We gaan er voor!
Ja ik snap het. Wat je kan doen is gewoon wetenschappelijk betogen waarom LSD en bijv paddenstoelen fundamenteel anders zijn dan coke enzo. Ik denk dat het echt een leuke activiteit kan zijn met ze'n tweeën. Maarja je moet het natuurlijk niet 'voor fun' doen maar echt met de gedachte dat je er een les uit kan halen. Door LSD wat ik laatst voor het eerst heb gedaan, maak ik nu minder een punt van ''onfortuinlijke'' gebeurtenissen in mijn verleden, wat erg fijn is aangezien ik het verleden toch niet kan veranderen. Ik ben echt blij dat die gedachten nu minder door mijn hoofd spoken en dat komt 100% door LSD.
Maar nog maals, lees je eens in in microdosing. Met kleine dosissen heb je 0 hallucinaties maar alleen effect op je brein (positief). Je kunt gewoon online het kopen in een chemisch net iets andere (maar legale) vorm wat je lichaam omzet in LSD.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."