#1
een g uppers en een g dissociatieven per dag en je ouders hebben niks door... 1 woord: wauw
Vervelend zeg! Kan je als tip meegeven ga rondbellen! Bel een verslavingszorg zoals Castle Craig en leg je situatie uit! Er zijn tientallen detoxklinieken in Nederland maar je moet er wel 1 uitkiezen waar je ook de hulp gaat krijgen die je nodig hebt! Kan er wel 1 opnoemen waar ik heb gezeten maar die kliniek wens ik me ergste vijand nog niet toe! Ik hoop dat je zsm iets gaat vinden waar je wat aan hebt. Je mag me altijd een PM sturen voor vragen, tips etc. Veel succes alvast met dit gevecht!!!! Addiction suxxxHallo iedereen
Ik heb een vraag omdat ik verslaafd ben aan drugs momenteel 3mmc en ketamine allebij 1 gram per dag sinds november is dit gebeurd ongeveer daarvoor was ik al aan het worstelen met sos en alcohol verslaving alleen was die minder makkelijk te betalen dus had ik dat beter onder controle
Ik woon nog thuis ben 24 en heb altijd alles verborgen gehouden, me ouders hadden niks door maar ik ben op een punt beland waar ik een keuze moet maken omdat het zo geen jaar meer duurt voor ik in de goot lig. Ik ben bij de huisarts geweest en die heeft me doorverwezen naar novadic alleen kan ik daar pas juli terecht terwijl ik nu juist echt weg wil.
Weten jullie een goed alternatief?
Ja ik heb dus zitten kijken overal en kwam bij ons in het regiokrantje een verhaal tegen van iemand die verslaafd was maar nu verslavingscoach was geworden, erwin sengers heette die volgens mij en die vertelde mij inderdaad over castle craig dat dit toch een van de beste was.Vervelend zeg! Kan je als tip meegeven ga rondbellen! Bel een verslavingszorg zoals Castle Craig en leg je situatie uit! Er zijn tientallen detoxklinieken in Nederland maar je moet er wel 1 uitkiezen waar je ook de hulp gaat krijgen die je nodig hebt! Kan er wel 1 opnoemen waar ik heb gezeten maar die kliniek wens ik me ergste vijand nog niet toe! Ik hoop dat je zsm iets gaat vinden waar je wat aan hebt. Je mag me altijd een PM sturen voor vragen, tips etc. Veel succes alvast met dit gevecht!!!! Addiction suxxx![]()
![]()
Castle Craig staat bekend voor hun kliniek in Schotland die heel erg goed is maar tegelijkertijd ook een hele strenge en zware kliniek... Geen contact met de buitenwereld en geen telefoon gebruik. Weet niet of je er wel mag roken voor het geval je rookt. Maar Castle Craig kan je ook naar andere klinieken sturen in Nederland wat bij mij dus is gebeurt en ze geven ook nazorg zoals ambulante nabehandelingen. Ik zou je aanraden om ze toch ff te bellen! Kijken wat ze voor je kunnen betekenen en anders helaas verder zoeken naar wat anders. Weet ook niet aan wat je verslaafd bent?Ja ik heb dus zitten kijken overal en kwam bij ons in het regiokrantje een verhaal tegen van iemand die verslaafd was maar nu verslavingscoach was geworden, erwin sengers heette die volgens mij en die vertelde mij inderdaad over castle craig dat dit toch een van de beste was.
Ik wou het eigenlijk wat dichter bij huis zoeken of zuid afrika leek me ook leuk maar omdat ik mijn id kaart al 3 keer in 5 jaar ben verloren mag ik geen paspoort aanvragen. Gelukkig mag ik wel tot 1 oktober 2021 naar schotland met een id kaart. Ook hun nazorg schijnt erg goed te zijn. Ik wacht alleen nu tot ze me bellem voor een intake en dat ik de huisarts de verwijzing door stuurt.
Brijder heb ik ook van gehoord! Dat schijnt ook een hele goede verslavingszorg te zijnIk zit bij Brijder en tot nu toe erg tevreden, ook geen wachtlijst in mijn buurt
Goed dat je de keuze heb gemaakt om je op te laten nemen! Zijn je ouders al op de hoogte?Hallo iedereen
Ik heb een vraag omdat ik verslaafd ben aan drugs momenteel 3mmc en ketamine allebij 1 gram per dag sinds november is dit gebeurd ongeveer daarvoor was ik al aan het worstelen met sos en alcohol verslaving alleen was die minder makkelijk te betalen dus had ik dat beter onder controle
Ik woon nog thuis ben 24 en heb altijd alles verborgen gehouden, me ouders hadden niks door maar ik ben op een punt beland waar ik een keuze moet maken omdat het zo geen jaar meer duurt voor ik in de goot lig. Ik ben bij de huisarts geweest en die heeft me doorverwezen naar novadic alleen kan ik daar pas juli terecht terwijl ik nu juist echt weg wil.
Weten jullie een goed alternatief?
Ja sommige verslaafde kunnen hun verslaving(en) goed verborgen houden. Het is inderdaad wel knap ja. Ik wist me heroïne gebruik ook goed verborgen te houden. Mensen wisten wel dat ik veel te vaak en te veel dronk en blowde en dat ik een medicijnverslaving had maar dat ik hooked aan smack was wist ik goed verborgen te houden. Totdat ik helemaal van de realiteit afraakte en veel mensen pijn begon te doen en constant ziek was als ik niks had. Maar zoals ze zeggen de waarheid gaat altijd een keer naar boven komen en dan ben je fucked omdat je het al die tijd geheim hebt gehouden maar aan de andere kant is het ook wel een klein beetje logisch aangezien verslaafd zijn heel schaamtelijk is.een g uppers en een g dissociatieven per dag en je ouders hebben niks door... 1 woord: wauw
het verschil is dat je met heroine nog kan eten en slapen en je pupillen klein ipv groot worden, valt veel minder op dusJa sommige verslaafde kunnen hun verslaving(en) goed verborgen houden. Het is inderdaad wel knap ja. Ik wist me heroïne gebruik ook goed verborgen te houden. Mensen wisten wel dat ik veel te vaak en te veel dronk en blowde en dat ik een medicijnverslaving had maar dat ik hooked aan smack was wist ik goed verborgen te houden. Totdat ik helemaal van de realiteit afraakte en veel mensen pijn begon te doen en constant ziek was als ik niks had. Maar zoals ze zeggen de waarheid gaat altijd een keer naar boven komen en dan ben je fucked omdat je het al die tijd geheim hebt gehouden maar aan de andere kant is het ook wel een klein beetje logisch aangezien verslaafd zijn heel schaamtelijk is.![]()
Klopt grotendeels wel maar ik pik heroïne oogjes er zo uit hoor! Me omgeving trouwens ook. En dan heb ik het nog niet eens over het knikkerbollen constant in slaap vallen maakt niet uit waar je je bevind. Of alle ongelukjes en gevalletjes spoedeisende hulp. En eten ga je ook zwaar verwaarlozen op ten duur dan draait heel de wereld om je shotje dope en verwaarloos je al het andere....het verschil is dat je met heroine nog kan eten en slapen en je pupillen klein ipv groot worden, valt veel minder op dus
Haha geloof mij eerst vond ik eten met uppers altijd zo raar om te zien maar uiteindelijk gaat de knop om ergens en kun je gewoon eten, van sochtends brood tot een milka reep tussendoor of een zak chips.het verschil is dat je met heroine nog kan eten en slapen en je pupillen klein ipv groot worden, valt veel minder op dus
Ja dat is voor mij ook de grootste stap geweest, en eigenlijk reageerde ze heel rustig en positief. Alleen dat is een beetje het vervelende waar ik nu in zit. Iedereen weet alles en ik voel me een beetje de geaccepteerde junk zo. Tussen wal en schipGoed dat je de keuze heb gemaakt om je op te laten nemen! Zijn je ouders al op de hoogte?
Precies dit Mrmiyagi. Ik ben door mijn 3mmc probleem door de huisarts doorverwezen en heb gekozen voor Brijder. Deze zijn gespecialiseerd in Jeugd. Heb dat puur gedaan omdat verslavingshulp bij volwassen niet enorm bekend is met 3MMC. En ondanks dat het op elkaar lijkt, ik ( persoonlijke mening) heb liever niet een deskundige in speed verslavingen die voornamelijk volwassen helpt.Ik zit bij Brijder en tot nu toe erg tevreden, ook geen wachtlijst in mijn buurt
En verwijderdReclame! Gerapporteerd.
Haha yo dit neem ik terug, ben ondertussen nogteeds aan het wachten en volgensmij hebben ze daar nog nooit van het woord 'communicatie' gehoord 😒Ik zit bij Brijder en tot nu toe erg tevreden, ook geen wachtlijst in mijn buurt
Krijg je ambulante hulp? Ik lees wel wat over 3mmc en clona in je berichten. Maar ik weet even niet meer precies wat je verslaving is en wat voor hulp je zou krijgen.Haha yo dit neem ik terug, ben ondertussen nogteeds aan het wachten en volgensmij hebben ze daar nog nooit van het woord 'communicatie' gehoord 😒
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."