Daar zit ik nu op te wachten ja, bleek achteraf toch een wachtlijst te zijn van 2 maanden wat mevrouw vergeten te vertellen was en die 2 maanden zijn ondertussen al bijna voorbij, zou vorige week maandag gebeld worden door de verslavingsarts maar dit is niet gebeurd 😬
Wilde in eerste instantie voor 3 weken naar een detox kliniek gaan maar dat heb ik nu zo goed als zelf al gedaan.
Ik lees wel wat over 3mmc en clona in je berichten. Maar ik weet even niet meer precies wat je verslaving is en wat voor hulp je zou krijgen.
3mmc is sinds 3 weken ongeveer out of the picture (thankgod), en sinds een week zijn de brainzaps eindelijk verdwenen en van de clona ben ik zelf van 6 pillen per dag naar een halve pil per dag geminderd, heb nu nog hulp nodig om van dat laatste halfje af te komen.
Maar ik heb al sinds mijn 14e al een drugsprobleem wat 'onschuldig' begon met het stelen van mijn broertjes ritalin, later kwam ook alcohol in het spel en uiteindelijk ook tramadol, oxycodon, xtc, temazepam en eigenlijk alles wat ik maar in handen kon krijgen.
Elke keer zelf gelukt om er vanaf te komen maar zonder echte hulp val je uiteindelijk altijd wel weer terug en die cirkel wil ik nu doorbreken en heb dus eindelijk de stap durven te zetten om om hulp te vragen, ik loop al een langere tijd bij de GGZ voor andere psychische klachten en heb samen met mijn psycholoog en psychiater nu dus 2 maanden geleden mijzelf aangemeld bij Brijder maar dit loopt allemaal niet zo soepel, gelukkig heb ik nogsteeds elke week gesprekken bij de GGZ om de tijd tot ik bij Brijder in behandeling kan gaan te overbruggen