#1
“Volgens hem zou ik deze verslaving pas echt onder controle hebben als ik wel blijf smoken”
weet je, zulke mensen zijn gewoon boos op zichzelf, zijn jaloers op dat jij wel kan kappen met een middel, zien dat als confronterend en trappen je aan de kant.
maar zo’n lange vriendschap zou niet te horen eindigen omdat iemand gewoon voor zijn eigen kiest.
Biertje, blowtje, vriendschap is vriendschap en als die denkt dat je wiet nodigt hebt, vraag je dan af wat voor vriendschap dat was überhaupt.
Wil niemand beledigen maar the fuck..
weet je, zulke mensen zijn gewoon boos op zichzelf, zijn jaloers op dat jij wel kan kappen met een middel, zien dat als confronterend en trappen je aan de kant.
maar zo’n lange vriendschap zou niet te horen eindigen omdat iemand gewoon voor zijn eigen kiest.
Biertje, blowtje, vriendschap is vriendschap en als die denkt dat je wiet nodigt hebt, vraag je dan af wat voor vriendschap dat was überhaupt.
Wil niemand beledigen maar the fuck..