#1
Waarom niet?Met roken stoppen?
Waarom niet?Met roken stoppen?
Lekker doen waar je zin in hebtIk moet toch één ding overhouden om te blijven doen hetwelk ongezond is....?
Ben je weer met je alter ego aan het praten?Noot: ik ben het eens met dit bericht
Noot: Ik ben denk ook dat ik het hier mee eens ben, slimme gozer zeg!Noot: ik ben het eens met dit bericht
Vermoed dat dat idd syntetisch rotzooi is geweest dat kan dergleijke klachten zeker veroorzaken, of gedrenkt in een pcp achtig iets.Is het toevallig steeds dezelfde wiet geweest die je hebt gerookt? Want het kan zijn dat je tegen bepaalde soorten (meestal sativa-dominant) niet goed tegen kunt.
Daarbij hoor je ook steeds vaker dat er synthetische cannabinoïden aan gewone wiet wordt toegevoegd. Als je pech hebt gehad, zou dat het ook nog geweest kunnen zijn.
Dus misschien nog een keer proberen met een nieuwe wiet? En dan bij voorkeur een indicadominante soort.
Nie blowen, ja.De dag erna had ik wat gegoogled en als snel kwam ik erachter dat ik een psychose had gehad. En dat ik beter niet meer kon blowen. Maarja ik wou wel weer blowen natuurlijk. Ik dacht ook dat het prima kon als ik gewoon samen zou zijn met mijn vriend als vanouds.
Nu wil ik graag stoppen, alleen het probleem is dat ik erg verslavingsgevoelig ben en mijn vriend wel elke dag blowed.
Hij weet er natuurlijk ook van en geeft mij niks, alleen ik wil het niet willen. Want elke keer als hij er een vast heeft denk ik ik wil ook ik wil ook ik kan me niet focussen op waar we over aan het praten zijn. Ik voel me een klein kind dat geen snoep mag van z’n moeder.
Iemand help mii alsjeblieft. Ik heb tips nodig die helpen bij het stoppen met willen blowen. Ik ga het sws niet meer aanraken maar ik wil ook niet meer willen blowen.
Ik vind niet kunnen slapen anders vrij lichamelijk.Er is gewoon geen lichamelijke verslaving.
Ik heb ook wel eens geblowd, dus ik ben ook expert.ik weet wel waar ik over praat
Cannabis kan paranoia veroorzaken, hartkloppingen en in ernstige gevallen bijdragen bij het plotseling opkomen van een psychose (biologische factoren en omgevingsfactoren spelen daarbij ook een rol). Dus ik zie nog niet helemaal op welke grond cannabis uitgesloten kan worden.Vermoed dat dat idd syntetisch rotzooi is geweest dat kan dergleijke klachten zeker veroorzaken, of gedrenkt in een pcp achtig iets.
Kennelijk heb je toch nog het idee dat cannabis ontspannend is en fijn. De grootste winst kun je maken bij het opnieuw vaststellen wat cannabis met jou doet. Als je paranoïde, onrustig en psychotisch wordt van cannabis, dan lijkt het me niet dat dat iets is om naar uit te kijken.Iemand help mii alsjeblieft. Ik heb tips nodig die helpen bij het stoppen met willen blowen. Ik ga het sws niet meer aanraken maar ik wil ook niet meer willen blowen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."