#1
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat hier ☺️
Monkey is terug jongens en meisjes! Oppassen geblazen!!
Sexy😏stel je een valse naaktkat voor met nagels die nog nooit zijn geslepen...
Sowieso hele goede post! Maar dit is denk wel het belangrijkste. Terugval zit vaak in een klein hoekje, voor veel middelen, maar zeker bij sigaretten door het wat slappe effect en het gemak om 1 sigaretje op een terras op te steken als iedereen het doet.En als je onverhoopt toch een slippertje maakt of een terugval hebt, haal je je schouders op en ga je morgen gewoon weer door met niet-roker zijn.
Zo hou je wel de handeling in stand.Heb ook eventueel een vape liggen zonder nicotine met kersensmaak.
ZONDER nicotineZo hou je wel de handeling in stand.
Dan kan je net zo goed niet die pleisters opplakken, je krijgt alsnog nicotine binnen en geeft jezelf ruimte om dezelfde handeling te ondernemen op momenten van craving.
Wil niet gelijk een buzzkill zijn, maar ook al wil je het rustig afbouwen, zal je toch wel op 1 van de 2 gebieden wat moeten veranderen (binnen afzienbare tijd) omdat je anders niet aan gedragsverandering doet
Heerlijk als er af en toe een limburgs woord tussendoor komtafgeslik
Maar wel de handeling van craving - iets pakken - inhaleren - uitblazen.ZONDER nicotine
Heb toen ook zo gedaan heb het 2 weken nodig gehad Di kersensmaak zonder nicotine daarna nooit meer heeb gekeken. 3 jaar nooit meer gerookt. Iedereen doet dat wat voor je zelf werkt toch?Zo hou je wel de handeling in stand.
Dan kan je net zo goed niet die pleisters opplakken, je krijgt alsnog nicotine binnen en geeft jezelf ruimte om dezelfde handeling te ondernemen op momenten van craving.
Wil niet gelijk een buzzkill zijn, maar ook al wil je het rustig afbouwen, zal je toch wel op 1 van de 2 gebieden wat moeten veranderen (binnen afzienbare tijd) omdat je anders niet aan gedragsverandering doet
Klopt voor mij is dat wel even handigMaar wel de handeling van craving - iets pakken - inhaleren - uitblazen.
Absoluut. Zelfs als dat wat tegenstrijdig kan zijn, moet je idd doen wat voor jou werkt. Ik benoemde het enkel. Nogmaals niet bedoeld als ongevraagd advies of kritiek, meer als "wees je wel bewust dat.."Iedereen doet dat wat voor je zelf werkt toch?
Dat is natuurlijk door de 1p-lsd MD haha
10 mcg toch? Bij mij ligt dat kantelpunt tussen 'niks' voelen en toch een beetje vaag zo tussen de 15 en 20 mcg. Ooit wel eens 20 mcg als microdose genomen om een goede dag thuis te werken. In werkelijkheid heb ik 6 uur op bed gelegen en met mn ogen dicht allemaal abstracte gedachtenspinsels gehad. Whoeps!Dat is natuurlijk door de 1p-lsd MD haha
Oh ja woops. Nog niet voldoende koffie opDat is natuurlijk door de 1p-lsd MD haha
Ben gelukkig niet vaag, toen het kwam opzetten kreeg ik het idee even iets beter te kunnen horen. Kleuren steken iets meer af. Duidelijke intentie in gedachte gehad terwijl ik op het stukje zegeltje sabbelde.10 mcg toch? Bij mij ligt dat kantelpunt tussen 'niks' voelen en toch een beetje vaag zo tussen de 15 en 20 mcg. Ooit wel eens 20 mcg als microdose genomen om een goede dag thuis te werken. In werkelijkheid heb ik 6 uur op bed gelegen en met mn ogen dicht allemaal abstracte gedachtenspinsels gehad. Whoeps!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."