Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfscheidsbericht

Afscheidsbericht

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Lid 153047Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Salute !
Deertrekker
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lieve mensen
Ja, ik log straks uit en zal nooit meer deze website bezoeken.
Waarom? Ik glij weer af en wil er vroeg bij zijn om erger te voorkomen. Actief op DF sinds 2016 onder een ander account (ik was 16jaar destijds). De verheerlijking van gebruik op deze website is sterk aanwezig neigend naar enabling. Ik blame DF zeker niet btw. Ik ben 22 en ben het zat.
Het verlaten van DF zal natuurlijk niet het probleem oplossen . Maar dit keer ga ik alles doen een ‘normaal’ leven te lijden dus ook de kleine dingen

Want ik sta al jaren stil gebruik drugs om niet te hoeven dealen met mijzelf en even nep geluk te voelen lieg mezelf voor dat het prima gaat. Dat oprechte geluk wat niet opgaat tegen drug geïnduceerd geluk is waar ik voor ga. Ben 22 de tijd tikt ik MOET beter worden.

Bedankt voor alle lieve/grappige/behulpzame interacties de afgelopen 6 jaar

:redheart: John alias Kermit.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
johndeertrekker zei:
Lieve mensen
Ja, ik log straks uit en zal nooit meer deze website bezoeken.
Waarom? Ik glij weer af en wil er vroeg bij zijn om erger te voorkomen. Actief op DF sinds 2016 onder een ander account (ik was 16jaar destijds). De verheerlijking van gebruik op deze website is sterk aanwezig neigend naar enabling. Ik blame DF zeker niet btw. Ik ben 22 en ben het zat.
Het verlaten van DF zal natuurlijk niet het probleem oplossen . Maar dit keer ga ik alles doen een ‘normaal’ leven te lijden dus ook de kleine dingen

Want ik sta al jaren stil gebruik drugs om niet te hoeven dealen met mijzelf en even nep geluk te voelen lieg mezelf voor dat het prima gaat. Dat oprechte geluk wat niet opgaat tegen drug geïnduceerd geluk is waar ik voor ga. Ben 22 de tijd tikt ik MOET beter worden.

Bedankt voor alle lieve/grappige/behulpzame interacties de afgelopen 6 jaar

:redheart: John alias Kermit.
Klik om te vergroten...
Het ga je goed en heel veel succes met minderen/stoppen met drugs en het beteren van je leven ❤️❤️
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel succes en met beter omgaan met drugs en geneesmiddelen.
Het ga je goed!💚
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dappere beslissing!

Ga ervoor. 💜
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
goodbye Golden Grow..

het beste gewenst.
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
#7
Succes John!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Succes!

friends-chandler.gif
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vaarwel

:handwaving:
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een hele dappere keus, heel veel succes!! 🍀
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Succes! You can do it! 💪🥰
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een moedige beslissing 💪💪
Heel veel succes en geluk.
Dit is een begin, een bewuste start van iets nieuws, je kunt dat ook ❤️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vaya con Dios muchacho!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pak ze!!! You got this.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#15
Veel succes Kermit!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."