#1
Dankjewel dan ga ik er zo halen bij de dokter want dit is niet te doen en nog maar eerste dag gek
Dit idd. Gewoon niet aan benzo's beginnen als het niet nodig is. Blijf van die zooi weg joh.Heel dom. En ik ga je zeggen waarom. De afkick van wiet is zo ontzettend mild. Je gaat het hoogstens 2 of 3 dagen moeilijk krijgen met inslapen. Maar daarna gaat het snel beter. Lichamelijk vrijwel geen ongemakken, misschien wat minder honger in het begin. De motivatie en focus terug krijgen duurt wat langer, bij mij ongeveer na een maand langzaamaan weer verbeterd.
Xanax, alprazolam, is een veel sterker middel met een verslavender en heftiger effect. Je gaat dit gebruiken om de eerste paar dagen te helpen met afkicken van wiet, maar als je dan die eerste drie dagen door bent moet je die alprazolam weer laten liggen en dat wil je dan ook niet.
Gewoon niet doen. Het is echt niet moeilijk om met wiet te stoppen. Valt zo mee.
Wiet is een hele gemene op dat gebied hoor. Ik hoor regelmatig dat mensen van wiet helemaal van de realiteit zijn ontspoort. En met benzo's en anti psychotica behandeld worden. Van schizofrenie tot aan een opname in 't gekkenhuis.Van het stoppen met wiet? Nah, dat lijkt me nu niet aan de orde.
Nee dat zegt ook echt niemand. Misschien heb je ook gelijk, hoor. Maar hoeveel moet je dan wel niet blowen? Ik zat in mijn blowperiode echt op het punt dat ik niet meer kon blowen, omdat mijn blow uren vrijwel vol stonden met blowen.'het is maar wiet'
Ja exact, en daarom is het ook zo'n gevaarlijke drug. Het wordt een soort sprookjeswereld waar ze in leven. En als je kijkt hoeveel mensen blowen, ik denk zelfs dat een heroine junk niet eens zoveel heroine erin krijgt.Wiet brengt je in een droomwereld. Je gaat in een bubble leven en een fantasie wereld.
Nee dat zegt ook echt niemand. Misschien heb je ook gelijk, hoor. Maar hoeveel moet je dan wel niet blowen? Ik zat in mijn blowperiode echt op het punt dat ik niet meer kon blowen, omdat mijn blow uren vrijwel vol stonden met blowen.
Holy shit, 5 gr in een dag? Ik geef 't je te doen hoorGoeie vraag. Uit eigen ervaring als ik 5 gram per dag of 2 dagen blowde was het stoppen een stuk moeilijker. Nooit gestopt met hulpmiddelen zoals benzos voor enkel wiet. Maar dat is persoonsgebonden.
Ja, holy shit, dat ga je wel voelen. Zover was ik niet.Ik rookte elke dag zo een 4 5 gram hasj en ben cold turkey gestopt mss drm dat het zo heftig is de afkick
Ik rookte elke dag zo een 4 5 gram hasj en ben cold turkey gestopt mss drm dat het zo heftig is de afkick
Ja precies datJe had beter wat afgebouwd naar enkel savonds en daar de hoeveelheid rustig naar 1 klein jointje doen. Nu vlieg je meteen in de ontwenning rollercoaster.
Ben niet echt zo'n fan van afbouwen, maar je zou ook van 5, naar 2,5 naar 1, naar niks kunnen gaan. Om het "Ietsje" te verzachtenJe had beter wat afgebouwd naar enkel savonds en daar de hoeveelheid rustig naar 1 klein jointje doen. Nu vlieg je meteen in de ontwenning rollercoaster.
Holy shit, 5 gr in een dag? Ik geef 't je te doen hoor![]()
Ben niet echt zo'n fan van afbouwen, maar je zou ook van 5, naar 2,5 naar 1, naar niks kunnen gaan. Om het "Ietsje" te verzachten
Ja ik had ook geen moeite met stoppen met blowen maar ik kan wel begrijpen dat mensen het er heel moeilijk mee kunnen hebben vanwege onderliggende problemen. En ik ken iemand die ook legit heel erg ging zweten dagenlang en flauw was gevallen na een paar dagen stoppen met blowen. Sommige mensen reageren er schijnbaar heftiger op dan andere.Nee dat zegt ook echt niemand. Misschien heb je ook gelijk, hoor. Maar hoeveel moet je dan wel niet blowen? Ik zat in mijn blowperiode echt op het punt dat ik niet meer kon blowen, omdat mijn blow uren vrijwel vol stonden met blowen.
Dan komt het goed uit als je in een Hans en Grietje huis woont. Anders moet je wel echt naar de tandartsDaarna zo'n honger dat ik m'n huis wel kon opeten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."