#1
Doe maar niet onder invloed op je baby passen. Bedankt!
Oja en xtc en mdma zijn hetzelfde.
Oja en xtc en mdma zijn hetzelfde.
Ik lees mee. Ik herken mijzelf heel erg in jou. Heb ook het gevoel dat ik verslaafd raak. Maar heb een goede baan en een normaal sociaal leven. Vind het fijn om te ontsnappen aan de realiteit. Die is voor mij ook nogal hard op het moment. Ik weet ook geen stop helaas. Ben vannacht ook doorgegaan en helaas nu nog.
Ik heb trouwens nooit eerder drang gehad zomaar. Altijd als ik drank op had. Maar gisteravond kwam een vriend langs doen bij zich had en heb ik het nuchter gedaan. Heb het gevoel dat het nu nog verslavender is.
Eerst begon ik gewoon op een feestje xtc. In de begin jaren deed ik meer dan nu omdat ik geen brak iemand wil zijn vanwege normaal leven ik heb.Hoe vaak en met wat voor frequentie heb je precies gebruikt onzeker? Dat word me niet helemaal duidelijk uit je verhaal.
Ja dat doe ik niet meer. Ik voel ook echt schuldig dat ik dat gedaan heb. Ja verschil tussen xtc en mdma bedoel meer van kristallen en mdma in pillenDoe maar niet onder invloed op je baby passen. Bedankt!
Oja en xtc en mdma zijn hetzelfde.
Nee klopt. Ik weet het daarom gooi ik het hierin. Ik voel me slechte vader/manGewoon kappen met dat gebruik. Met de baby thuis erop los gaan snuiven vind je toch zelf niet verantwoord? Je gaat het jezelf en het gezinsleven makkelijker maken als je niets meer gebruikt!
Fijn dat iemamd hetzelfde heeft als mij. Gelukkig heeft nog niet bij mij zover geweest dat ik een nacht oversloeg. Nou Het is wel 3x voorgekomen dat ik maar 3 uurtjes geslapen heb. Of voor het gevoel geen uurtjes.
Voor mij is om te doen eigenlijk dat het spannend gevoel geeft met wat op en ook beetje "ontspanning" snap je beetje? Wat heb je gedaan dat je mu nog wakker bent?
Is de realiteit zo hard?[/QUOT
Ja heb veel pep gehad. Vandaag is ook wel heel overdreven hoor. Maar een vriendin van mij krijgt vandaag uitslag of ze te behandelen is voor lymfeklierkanker wat ik zei.. en had eigenlijk er nooit mee moeten beginnen vannacht maar ja, is nou eenmaal gebeurd omdat mn beste vriend langs kwam en het aan bood. Ben nu bang dat de klap dubbel zo hard komt als het slecht nieuws is. Ik vind het vooral fijn dat als ik op stap ben met een borrel op ik heel alert kan blijven. Maar daarna weet ik niet goed een grens aan te geven. En daar komt ook nog bij dat waar ik woon echt verschrikkelijk veel mensen gebruiken en altijd overal afterparty's zijn. Dan ga je gewoon vrolijk door. Heb dan die stop gewoon niet. Want eerlijk is eerlijk: op het moment zelf voel ik me er beter door en kan ik de hele wereld aan. Maar we weten allemaal hoe je je daarna voelt.weet gewoon even geen balans te vinden. Klinkt raar, maar helemaal stoppen wil ik ook niet. Ben zo bang dat het uit de hand loopt en ik mega verslaafd word.
![]()
Het is misschien al te laat als je snuift met je baby er bij...Mijn gedachte is anders dan mijn verstand. Ik ben er constant in mijn hoofd bezig. Ik wil die gedachte gewoon uit mijn hoofd. Ik wou hierover beginnen voordat het te laat is snap je?
Miss heb jr gelijk in maar zo ver is het nog lang niet. Bij verslaafde ziet het niet want heb het zelf gezien bij mijn moeder alcohilHet is misschien al te laat als je snuift met je baby er bij...
Je hebt helemaal gelijk in. Ik ga zeker mijn best doen. Ik signaleer het van mezelf en heb in verleden eerder dingen gedaan dat ik het zelf heb gedaan om er met mensen over te pratenGewoon kappen met dat gebruik. Met de baby thuis erop los gaan snuiven vind je toch zelf niet verantwoord? Je gaat het jezelf en het gezinsleven makkelijker maken als je niets meer gebruikt!
Miss heb jr gelijk in maar zo ver is het nog lang niet. Bij verslaafde ziet het niet want heb het zelf gezien bij mijn moeder alcohil
Ja idd ik gebruik coke pas vrij kort. Ik merk dat hrt helemaal niet goed is. Nu al gisteren weer off day gehadAls ik het goed begrijp gebruik je pas vrij kort, dat betekent dat je nu nog makkelijk kunt stoppen.
In het begin zal het lastig zijn en zullen je gedachten er steeds naar uit gaan, dan moet je sterk zijn en niet gebruiken. Als je dat vol houd zul je zien dat die gedachten vanzelf minder worden.
Dankjewel dat je zegt van ik ben op goede weg maar wat moet ik ervoor zorgen om er niet constant mee bezig te zijn?Ik benhelaas ook ervaringsdeskundige op het gebied van verslaving. Ook vele verslaafden in de directe familie gehad en ben zelf ook zwaar verslaafd aan wiet geweest.
De verslaving toegeven is een grote stap en dan ben je al goed op weg. Maar ik gaf ook de laatste 4 jaar toe dat ik dik verslaafd was maar stopte toch niet. En de gemiddelde verslaafde weet diep in zijn/haar binnenste wel degelijk dat er een verslavingsprobleem is alleen schaamt men er voor en houd het geheim.
Sterkte iig met de situatie.
Ja heb je helemaal gelijk in. Nee ben slechte iemand dat zoiets doetGewoon kappen met dat gebruik. Met de baby thuis erop los gaan snuiven vind je toch zelf niet verantwoord? Je gaat het jezelf en het gezinsleven makkelijker maken als je niets meer gebruikt!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."