Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga voor het eerst dit gebruiken komend weekend mijn vraag hoeveel per keer mg is verstandig om te gebruiken? Ik wil het in capsule doen. Of snuiven?"
"Psychedelibee zei: Je hoeft je vraag niet in 2 topics gelijk te stellen en ook nog eens mensen te gaan pben, is een beetje overkill. Sowieso beter slikken ipv snuiven, snuiven is weliswaar potenter maar geeft meer vervelende bijwerkingen en toch minder de gewenste effecten. http://drugs.tripsit.me/mephedrone, hier vind je doseringen succes. Klik om te vergroten... Sorry voor het teveel vragen. Ik zal het niet meer doen Maar bedankt uit voor antwoord en je mening!"
"Hey allemaal Ik val direct met de deur in huis. Ik ben man van 34 en heb een vriendin en een kind van 11 maanden. We hebben ander half jaar geleden een huis gekocht. Ik heb een baan op 5 minuten fietsen van huis vandaan. Op zich klinkt het dat alles goed is maar helaas is dat niet zo Maar in het verleden heb ik veel meegemaakt. Mijn moeder is gedwongen op genomen met alcohol verslaving. Ik weet dat verslaving erfelijk is dus ik maak me ernstige zorgen over mijzelf. Ik denk dat ik nu verslaafd ben maar beginnen verslaafd want heb de laatste maanden een paar gevallen had dat ik aan de drugs zat toen ik alleen was. In eerste geval was het xtc pillen en toen aan de mdma. De laatste 2 gevallen zat ik aan de coke. Dit deed ik gewoon thuis was en alleen was. Ik merk dat ik verslaafd ben omdat ik meer wou. Ik kan er met niemand over praten. Ik weet nu niet wat de goede stappen zijn om te doen. Ik doe dit niet elke dag maar komt steeds vaker voor. Ik denk er steeds aan wanneer ik de volgende keer kan doen enzo. Daarom ben ik beginnend verslaafd denk ik. Dit is niet goed. Het steeds in mijn hoofd dit is fout want als ik het gedaan heb dan voel ik me schuldig dat ik dit gedaan heb. Ik voel me stom. Als ik onder invloed ben dan voel ik me eigenlijk niet lekker qua gevoel maar vind het gevoel spannend. Ik weet niet wat ik moet doen. Kunnen jullie me helpen met wat voor stappen ik moet nemen?moet ik hulp gaan zoeken.?Ik ben nu een paar dagen"nuchter" zonder iets te nemen(Dit heb ik nooit eerder gehad die gedachte). Ik vind nuchterheid veel fijner. ik zit alleen te denken wat kan de volgende gelegenheid om wat te gebruiken. Hoe kan ik deze gedachten weg krijgen om er niet constant er mee bezig te zijn.? Ik wil die gedachte helemaal niet! Geef jullie mening maar! Groetjes R."
"Ik herken je verhaal wel in dat je behoeft erin hebt. Ik heb 2x gevallen gehad dat ik coke en alcohol deed. Ik l deed alleen xtc en bier op feestjes. Nu doe ik de laatste alleen coke thuis op nuchtere manirr. Dit is slechte manier waar gevaar is voor andere. Ik wil ook die gedachte weg hebben om te gebruiken. Ik vraag me hoe doe ik dat. Tips hoor ik graarg"
"Lautje54321 zei: Maar in mn vrije dagen denk ik vaak wel even anders. Yolo. Uber lelijk woord maar dat is precies wat ik denk dan. Klik om te vergroten... Ik begrijp heel goed hoe je voelt erin. Op mijn werk en thuis situatie denk ik van. Slecht wat il gedaan heb. Ik heb het spul niet nodig. Maar als ik alleen ben of zo dan gaat het tekeer in mijn hoofd en dat is niet gezond eigenlijk. Op het moment heb ik dan ik doe het niet maar soms is het anders"
"Mindless zei: Het is iets wat je ervaringswijs onder de knie moet krijgen. Het is leren om de gedachte niet weg te drukken, maar er ook niet in mee te gaan. Dit kan dus met meditatie, maar ik zou zeker niet alleen meditatie gaan toepassen, omdat je dan al gauw de situatie krijgt: halfuurtje meditatie op een dag en de rest van de dag blijf je lekker achter je gedachten aan hollen. Mindfulness toepassen, zo vaak als je kan op een dag is ook essentieel. Je simpelweg bewuster worden van dingen, inclusief gedachten. Dit neemt geen tijd, want je doet die dingen toch al. Je wordt je er alleen bewuster van. Wanneer er geen bewustheid is, worden gedachten repetitief en leiden ze uiteindelijk tot verslavingen en daaruit voortkomend destructief gedrag. De nummer 1 (of: primaire) verslaving is verslaving aan gedachten. De meeste mensen zitten teveel in hun hoofd tegenwoordig. Maar om weer gezonde gedachtepatronen te programmeren, zul je uit je hoofd en meer in je lichaam moeten komen. Wat ik daar precies mee bedoel, is enkel dat je je bewuster wordt van al je percepties, gevoelens en gedachten. Klik om te vergroten... Dankjewel voor de deze tips. Ik ga er zeer zeker wat mee doen om weer gezonde gedachte te krijgen en niet te veel en ingewikkeld te senken. Ik ga bepaalde acties ondernemen hiervoor."
"Dunnetjess33 zei: Denk aan je baby. Denk aan de toekomst, hoe zal jou kind het vinden een verslaafde vader te hebben? Welk voorbeeld geef je dan? Je zegt zelf t niet tegen je vriendin te durven zeggen. Mijn gevoel zegt dat als je niet stopt en dus stiekem blijft gebruiken, je je relatie en je kind op het spel zet. Als je blijft gebruiken en het komt uit, wat denk je dat er gebeurd? Klik om te vergroten... Daar heb je helemaal gelijk in. Alles wat je zegt dat zegt mijn gedachte ook. Mijn verstand zegt dat moet il doen maar achter ergens in mijn hoofd zit een duiveltje die zegt andere dingen. Ik wil die duiveltje weg jagen. Ik ben al bezig want heb vandaag festivalletje en neem niks mee bijvoorbeeld. Ik merk ook vind het niet prettig om onder invloed thuis rond te lopen"
"Dunnetjess33 zei: Denk aan je baby. Denk aan de toekomst, hoe zal jou kind het vinden een verslaafde vader te hebben? Welk voorbeeld geef je dan? Je zegt zelf t niet tegen je vriendin te durven zeggen. Mijn gevoel zegt dat als je niet stopt en dus stiekem blijft gebruiken, je je relatie en je kind op het spel zet. Als je blijft gebruiken en het komt uit, wat denk je dat er gebeurd? Klik om te vergroten... Dankjewel voor deze harde woorden wat je zegt tis de waarheid en de realiteit. Ik heb zulke dingen nodig om te horen"
"Mindless zei: Het is het simpelste wat er is, maar we zijn door ons verstand gewend geraakt aan ingewikkeld denken en zoeken dus zelfs complexiteit waar geen complexiteit (nodig) is. Denk bij een gedachte bijvoorbeeld niet: 'dit is mijn mening, mijn standpunt, mijn verlangen'. Maar zie het als een wolk die verschijnt in de lucht en daarna weer verdwijnt. Wij zijn de lucht (het bewustzijn), niet de wolken (gedachten, gevoelens, percepties). Als je dit diep beschouwd en er de waarheid van in begint te zien, komt er meer en meer ruimte tussen jou en de gedachte, wat de aantrekkingskracht van de gedachte minder en minder sterk zal maken. Klik om te vergroten... Die gedachte wat jullie tegen mij van lucht en wolken. Daar moest ik echt diep over nadenken en blijf over nadenken. Dit zijn de tips wat ik nodig heb. Thanks ik vind het fijn om met jullie zo over te hebben. Ik kan dan mijn ei kwijt over mijn mindset . Als jullie meer suggesties hebben hoor ik het graag"
"Yaizer zei: De echte lichamelijke verslaving zit er nog niet in, alleen wilt hij er mentaal in sluipen. Gewoon kappen met die handel. Ja makkelijker gezegd als gedaan maar je bent er nog niet echt "hooked" aan. Je kan er nog zo uitstappen. Hard voor je zelf zijn en niet meer doen. Denk aan motivaties. Zelfdiscipline. Je zal er alleen maar sterker uit komen. Zie je zelf niet als een slechte man / vader maar iemand die weer iets heeft overwonnen. Je hebt hier na meer zelfdiscipline. En echt geloof me nu kan je er nog makkelijker uitstappen dan als je dagelijks gebruikt. Gewoon doen. Geen smoesjes meer. Succes makker, lukt wel mile: Klik om te vergroten... Dankjewel voor de positieve woorden. het heeft me echt geholpen dit."