#1
Het kost jou ook geld wanneer je niet op komt dagen bij die gesprekken.Hallo.
Ik plaatst dit maar gewoon omdat ik het aan niemand kwijt kan.
Ben 2 hele jaren bijna iedere dag aan de alcohol en coke..
50 jaar ben ik en weet dat het leven binnenkort voor me ophoudt zo.
Ik had me ingeschreven bij de iris zorg. Ongeveer 3 keer niet geweest terwijl ik een afspraak had. Daarom hebben ze me uitgeschreven. Was ook al begonnen met de detox, wel thuis. Maar dat stopte dus ook. Ik geef hun niet de schuld, maar voel me echt weggelegd. Het liefst wilde ik opgenomen worden. Maar was toch een thuis detox. Nu een paar maanden verder ben ik echt helemaal op, ik drink en snuif nog dagelijks maar ik word bijna niet dronken of meer high...ga er letterlijk aan kapot ben gesloopt om elke dag maar weer door te gaan..ik kan niet meer, en misschien wil ik dat zelfs niet meer op deze manier..hoop op tips of wat dan ook. 😔
Probeer het positief te bekijken.
Iemand die echt niet geholpen wil worden, dat lukt ook bijna niet tenzij ze opgenomen worden (mijn ervaring).
Je moet op het punt komen dat je zelf zoiets hebt van dit wil ik niet meer, ik ga nu hulp aannemen.
Zodra je dat gevoel hebt, zou ik gewoon uitleggen aan die instantie dat je graag opgenomen wil worden omdat er thuis te veel verleiding voor je is?
Ik weet niet precies hoe je beter in zo'n traject komt om opgenomen te worden.
Kunt u altijd even uitzoeken.
Het is natuurlijk wel belangrijk om erbij te melden dat je depressieve en suïcidale gedachtes hebt (als ik dit zo uit je bericht haal)
Correct me if im wrong.
Dan gaan ze naar mijn ervaring er sneller mee aan de slag.
Ik weet dat de ggz zorg het enorm druk heeft, dus je krijgt wss te maken met wachtlijsten.
Hou de moed erin! Je kan het!!