Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor je bericht, maar zeer zeker dat het aan mij lag hoor. Ik wilde het graag kwijt, even van me af schijven en met iemand delen! Vandaar me bericht en ben op zeker niet opzoek naar medelijden. Wilde het gewoon eventjes met iemand delen en niet weer eens te liegen. Ik bel morgen ook zeker de dokter op hoe ik het moet aanpakken. Wat een klote ziekte 😔"
"Dankje voor de peptalk"
"Hallo. Ik plaatst dit maar gewoon omdat ik het aan niemand kwijt kan. Ben 2 hele jaren bijna iedere dag aan de alcohol en coke.. 50 jaar ben ik en weet dat het leven binnenkort voor me ophoudt zo. Ik had me ingeschreven bij de iris zorg. Ongeveer 3 keer niet geweest terwijl ik een afspraak had. Daarom hebben ze me uitgeschreven. Was ook al begonnen met de detox, wel thuis. Maar dat stopte dus ook. Ik geef hun niet de schuld, maar voel me echt weggelegd. Het liefst wilde ik opgenomen worden. Maar was toch een thuis detox. Nu een paar maanden verder ben ik echt helemaal op, ik drink en snuif nog dagelijks maar ik word bijna niet dronken of meer high...ga er letterlijk aan kapot ben gesloopt om elke dag maar weer door te gaan..ik kan niet meer, en misschien wil ik dat zelfs niet meer op deze manier..hoop op tips of wat dan ook. 😔"