#1
Ik heb het net andersom. Ik raak nowadays paniekerig van het gevoel “niet meer te kunnen voelen door high zijn”.
Inderdaad een hele herkenbare tekstHoi allemaal, wanneer ik in gebruik ben schrijf ik vaak van me af, en ik dacht waarom zou ik dit niet delen. Misschien herkennen mensen zich hierin, of vinden ze het gewoon interessant. Laat me weten of jullie dit vaker willen zien!
ik wil niet meer voelen, nooit meer. Maar ik voel me zo slecht, maar ik voel niks. Ik lieg me overal tussenuit, en het gaat me veelte goed af. Niemand die het ziet, ik wil dat ze me zien, maar ze mogen het niet zien! Zie mij, zie hoe ik kapot aan het gaan ben. Ik wil dood, echt waar dit is zo verschrikkelijk, ik heb zoveel stress, het kost zoveel energie. Verdrugst kut kind, dat is wat ik ben en hoe ik me voel. Ik voel me ook leeg en ellendig. Maar elk gevoel maakt me doodsbang, dus dat moet verdoofd worden. Ik vraag mij af wanneer het gaat stoppen, wanneer het altijd willen verdoven, gaat doven.
Hoi allemaal, wanneer ik in gebruik ben schrijf ik vaak van me af, en ik dacht waarom zou ik dit niet delen. Misschien herkennen mensen zich hierin, of vinden ze het gewoon interessant. Laat me weten of jullie dit vaker willen zien!
ik wil niet meer voelen, nooit meer. Maar ik voel me zo slecht, maar ik voel niks. Ik lieg me overal tussenuit, en het gaat me veelte goed af. Niemand die het ziet, ik wil dat ze me zien, maar ze mogen het niet zien! Zie mij, zie hoe ik kapot aan het gaan ben. Ik wil dood, echt waar dit is zo verschrikkelijk, ik heb zoveel stress, het kost zoveel energie. Verdrugst kut kind, dat is wat ik ben en hoe ik me voel. Ik voel me ook leeg en ellendig. Maar elk gevoel maakt me doodsbang, dus dat moet verdoofd worden. Ik vraag mij af wanneer het gaat stoppen, wanneer het altijd willen verdoven, gaat doven.
Thanks voor t delen!! Heel herkenbaar..Ik heb een vergelijkbare tekst in me telefoon staan.
Verdoofd tot op het bot,
Ik wil me niet meer rot voelen, weet dat ik mijn leven heb verkloot dus ik neem medicijnen en drugs tot dat ik val op de grond.
Ik weet niet meer wie ik moet bellen, ik weet niet meer hoe ik het goed moet praten. Tranen vallen als regendruppels.
Ik slik nog wat meer. Waarom? Het verdooft me pijn. Ik weet dat het niet goed is, maar het hoort erbij.
Er is geen plek zoals thuis. Ik wil terug naar huis.
Ik haat de wereld zoals wij hem kennen.
Deze zin verwoordt exact wat ik voor mezelf niet onder woorden kon brengen. Natte ogen moment hier.Ik vraag mij af wanneer het gaat stoppen, wanneer het altijd willen verdoven, gaat doven.
Dankjewel!!Deze zin verwoordt exact wat ik voor mezelf niet onder woorden kon brengen. Natte ogen moment hier.
Mooi geschreven. En sterkte. Vraag me het zelfde af als Lucid Lucy over of je hulp hebt, erover kan praten? (Naast dit forum)
Soms is het lastig te geloven,Ik vraag mij af wanneer het gaat stoppen, wanneer het altijd willen verdoven, gaat doven.
Al ideeën waar? Als je de kosten van een vliegticket kan betalen, kan ik een buitenlandse behandeling wel aanraden. Even ver weg van de normale omgeving, sleur en verantwoordelijkheden. En in een mooie relaxte omgeving aan jezelf werken!Dankjewel!!
Ik heb hulp ja van tactus verslavingszorg. Maar niet voldoende. Zit na te denken over klinische opname
Wauw die ga ik onthouden.. 🙏🏻Soms is het lastig te geloven,
maar de wil om te verdoven,
kan doven
Al ideeën waar? Als je de kosten van een vliegticket kan betalen, kan ik een buitenlandse behandeling wel aanraden. Even ver weg van de normale omgeving, sleur en verantwoordelijkheden. En in een mooie relaxte omgeving aan jezelf werken!
Voor mij een van m'n beste keuzes ooit geweest.
In Portugal betaal je 600 euro eigen bijdrage en rest vergoed de verzekering... 8 weken opname en van te voren 10 dagen detox. .. proberen waard !!! Heel veel sterkte ,!Wauw die ga ik onthouden.. 🙏🏻
ja ik wil het liefst de kliniek in in johannesburg of kaapstad! Andere optie is intensievere ambulante behandeling. Maar aangezien ik al op een woongroep woon en dan nog de gemeente zo ver moet krijgen dat ze zuid afrika dan ook gaan vergoeden en dat ik daarna weer terug mag naar de woongroep word een ingewikkelde.. gemeente ziet alleen maar al dat geld wegvliegen…🙄
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."