#1
Ik schrijf even met een
--- ~~~~~ (betekent een tijdsprong van verleden naar heden)--- In mijn ' voorstelverhaal'
Begin met typen dit om 21.35 ongeveer.
Nu speelt er namelijk even iets watik van me af wil schrijven.
Ik ben eergisternacht out gegaan van de ghb en mijn kat is eerst, en vervolgen ben ik door een van de andere huisgenoten (ik woon op kamers) bedreigd. Vervolgens heeft hij mij verkracht. Ik ben naar het politiebureau gegaan maar daar wegens gebrek aan doseerspuit en daar wel 6 uur geweest (maar geen mobiel bij me en mijn smartwatch was leeg en nergens een klok). Ik raakte lost track of time en door de stress nam ik wel op gevoel bij van de g. Per ongeluk 4 keer in +/-6 uur en waarschijnlijk ook net teveel. Want ik herinner me net nog dat ik mijn aangifte moest doornemen en ondertekenen zodat de researcher en agenten tot actie konden overgaan maar toen ik mijn opgetekend verslag zou ondertekenen werd ik misselijk van alles wat ik las (ja mijn gevoel stond even weer op stand 'aan' ik schrok, vroeg te mogen roken (e-smoken, ben sinds 2 weken gestopt met roken![:innocent:]()
Heb een katje, ze heet Myle, en daarvoor vond ik ook dat het binnen niet kon en heb geen balkon dus dan maar stoppen.Gaat me gelukkig vrij gemakkelijk af [afkloppen].) maar voor ik ging roken gauw nog even op toilet in het bureau een dosis gepakt. Met peuk en een warm kopje kamillethee naar buiten gelopen op de trap gaan zitten voor en toen ik op wilde staan toen de agent vroeg of het weer zou gaan (en toen -gaat het wel met je meisje?-)? werd ik ineens Nee, shit, sorry sorry...... en het volgende moment vloog ik door de lucht want ze hadden een ambulance gebeld vanuit het politie bureau en ik werd opgetild door een broeder en ik zag ineens de wereld op de kop voor ik op de brancard werd gelegd en de wereld werd zwart. -ik sliep- Nouja .ghb out.
Kwam weer bij in het ziekenhuis waar ze me op de eerste hulp hadden gelegd waar ik meteen ook in een soort delier kwam al had geloof ik niemand incluis ikzelf dat door.
Ik zag een panter en een witte pinguïn die ik al eerder eerder al in een delier had meegemaakt soort van. Deze pinguïn zag er alleen wat anders uit. de panter was eerder een witte tijger. Nu was hij trouwens een zij en toen was 't een vrouwtje die heel klein was voor de soort en lief. Deze panter was door de kamer aan het "panteren" en ik was er een beetje angstig voor en de pinguïn zat op de behandeltafel naast mijn tas waar mijn ghb flesje dacht ik in moest zitten. Dus ik was mezelf aan het loskoppelen van de monitoren. En infuus en nog zo'n ander naald ding in mijn andere arm. Moest nog volgens mij een een plasding eruit (kan even niet op de naam komen (mijn geheugen is een groot gat momenteel
--- ~~~~~ (betekent een tijdsprong van verleden naar heden)--- In mijn ' voorstelverhaal'
Begin met typen dit om 21.35 ongeveer.
Nu speelt er namelijk even iets watik van me af wil schrijven.
Ik ben eergisternacht out gegaan van de ghb en mijn kat is eerst, en vervolgen ben ik door een van de andere huisgenoten (ik woon op kamers) bedreigd. Vervolgens heeft hij mij verkracht. Ik ben naar het politiebureau gegaan maar daar wegens gebrek aan doseerspuit en daar wel 6 uur geweest (maar geen mobiel bij me en mijn smartwatch was leeg en nergens een klok). Ik raakte lost track of time en door de stress nam ik wel op gevoel bij van de g. Per ongeluk 4 keer in +/-6 uur en waarschijnlijk ook net teveel. Want ik herinner me net nog dat ik mijn aangifte moest doornemen en ondertekenen zodat de researcher en agenten tot actie konden overgaan maar toen ik mijn opgetekend verslag zou ondertekenen werd ik misselijk van alles wat ik las (ja mijn gevoel stond even weer op stand 'aan' ik schrok, vroeg te mogen roken (e-smoken, ben sinds 2 weken gestopt met roken
Kwam weer bij in het ziekenhuis waar ze me op de eerste hulp hadden gelegd waar ik meteen ook in een soort delier kwam al had geloof ik niemand incluis ikzelf dat door.
Ik zag een panter en een witte pinguïn die ik al eerder eerder al in een delier had meegemaakt soort van. Deze pinguïn zag er alleen wat anders uit. de panter was eerder een witte tijger. Nu was hij trouwens een zij en toen was 't een vrouwtje die heel klein was voor de soort en lief. Deze panter was door de kamer aan het "panteren" en ik was er een beetje angstig voor en de pinguïn zat op de behandeltafel naast mijn tas waar mijn ghb flesje dacht ik in moest zitten. Dus ik was mezelf aan het loskoppelen van de monitoren. En infuus en nog zo'n ander naald ding in mijn andere arm. Moest nog volgens mij een een plasding eruit (kan even niet op de naam komen (mijn geheugen is een groot gat momenteel