#1
Hey iedereen,
Hierbij een update over hoe dit verhaal zich verder is gaan ontwikklen:
Ik ben er toch wel degelijk achter gekomen dat ik verslaafd ben aan wiet. Het is mij laatst gelukt om 3 weken lang helemaal niks aan te raken, dit deed ik omdat ik examen moest afleggen voor mijn opleiding, en hierbij scherp wilde zijn. Ik ben ook geslaagd en dat wilde ik dus graag vieren met een dikke vette J. En ook had ik een afspraak gemaakt met mezelf dat ik niet meer dagelijks ging blowen hierna. Je kan het al raden, dit is me niet gelukt...ik ben vrijwel meteen terug gevallen in mijn oude gewoonte en begon weer dagelijks. Na een week merkte ik ook dat ik weer steeds meer en meer wilde blowen. Wat ik ook in het afgelopen jaar heb gemerkt is dat ik nuchter vrijwel nergens meer echt van kan genieten en dat ik me helemaal k*t voel. Dus toen ik weer terug was gevallen in dit patroon was dit de druppel voor mij. Ik wilde gewoon niet meer zo door het leven gaan, elke dag telkens maar uitkijken naar de volgende joint..
Ik heb gelijk naar de huisarts gebeld voor een afspraak, en mijn verhaal uitgelegd. Hij heeft mij ook meteen doorverwezen naar verslavingszorg. Hier heb ik dan ook volgende week een intake gesprek, en eigenlijk ben ik heel blij dat ik dit ga doen. Ik wil dit mezelf niet langer aan blijven doen. Ik ben ondertussen 3 dagen nuchter, en ik ben vastberaden om dit vol te houden, geen wiet meer voor mij..
Ik ben wel enorm bang om weer terug te vallen omdat ik toch zin blijf houden om te blowen..maar ik ga mijn uiterste best doen om dit niet te laten gebeuren.
Het is ook fijn om dit ff van me af geschreven te hebben, en ook bedankt voor jullie eerdere reacties op dit topic, dat waardeer ik heel erg.
Groetjes,
Poederpret
Hierbij een update over hoe dit verhaal zich verder is gaan ontwikklen:
Ik ben er toch wel degelijk achter gekomen dat ik verslaafd ben aan wiet. Het is mij laatst gelukt om 3 weken lang helemaal niks aan te raken, dit deed ik omdat ik examen moest afleggen voor mijn opleiding, en hierbij scherp wilde zijn. Ik ben ook geslaagd en dat wilde ik dus graag vieren met een dikke vette J. En ook had ik een afspraak gemaakt met mezelf dat ik niet meer dagelijks ging blowen hierna. Je kan het al raden, dit is me niet gelukt...ik ben vrijwel meteen terug gevallen in mijn oude gewoonte en begon weer dagelijks. Na een week merkte ik ook dat ik weer steeds meer en meer wilde blowen. Wat ik ook in het afgelopen jaar heb gemerkt is dat ik nuchter vrijwel nergens meer echt van kan genieten en dat ik me helemaal k*t voel. Dus toen ik weer terug was gevallen in dit patroon was dit de druppel voor mij. Ik wilde gewoon niet meer zo door het leven gaan, elke dag telkens maar uitkijken naar de volgende joint..
Ik heb gelijk naar de huisarts gebeld voor een afspraak, en mijn verhaal uitgelegd. Hij heeft mij ook meteen doorverwezen naar verslavingszorg. Hier heb ik dan ook volgende week een intake gesprek, en eigenlijk ben ik heel blij dat ik dit ga doen. Ik wil dit mezelf niet langer aan blijven doen. Ik ben ondertussen 3 dagen nuchter, en ik ben vastberaden om dit vol te houden, geen wiet meer voor mij..
Ik ben wel enorm bang om weer terug te vallen omdat ik toch zin blijf houden om te blowen..maar ik ga mijn uiterste best doen om dit niet te laten gebeuren.
Het is ook fijn om dit ff van me af geschreven te hebben, en ook bedankt voor jullie eerdere reacties op dit topic, dat waardeer ik heel erg.
Groetjes,
Poederpret