Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

217 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
En wat voel je nu dan ?
_
_shikantazaLid
LucidLucy zei:
Ik krijg niet het idee dat ie daar klaar voor is. Maargoed, in dat geval wordt de drugs vanzelf onze beste advocaat.

Bekend ritueel dit hè. Dat begon al bij mn allereerste alcohol kater.

"Ik ga nooit meer drinken!"

Staat één week later gewoon weer aan de zuip 😂
Klik om te vergroten...
Ja, hoe triest eigenlijk, zeker als je 't zo naast elkaar zet. Zou willen dat ik net zo volhardend in gezonde dingen was geweest als met gebruiken. Had ik misschien niet tien jaar over m'n studie gedaan. Maargoed, heb m'n hele leven alleen van mijn eigen fouten willen leren. Langzaamaan ga ik me realiseren dat er niets boven ervaring gaat, en dat ik beter naar iemand kan luisteren die iets langer dan ik heeft gedaan.
F
FerdFatoehausLid
Mevrouw Pløp zei:
Liever Senseo inderdaad!
Klik om te vergroten...
Weet je wat de lange termijn effecten van overmatig Senseo gebruik zijn?

Smakeloosheid.
S
SpeedyGonzalezzLid
tequilavodka zei:
Heb met mijzelf afgesproken max 2 keer per week en liefst nog minder maar 3cmc heeft zware cravings! Ik heb regelmatig heroïne gebruikt en nooit verslaafd of behoefte aan gehad! En dat staat bekend als zwaar verslavend.
Klik om te vergroten...
Ookal gebruik je minder die cravings blijven wel en alleen hulp zoeken etc met andere dingen bezig zijn helpt
t
tequilavodkaLid
Heb net 6 diazepams genomen en hopelijk val ik snel in slaap want heb morgen verplichtingen en ben nog klaarwakker
S
SpeedyGonzalezzLid
tequilavodka zei:
Heb net 6 diazepams genomen en hopelijk val ik snel in slaap want heb morgen verplichtingen en ben nog klaarwakker
Klik om te vergroten...
Dat is wel redelijke wat.. Pas een beetje op jezelf als er iets is ofoz je kan me privé bericht sturen
t
tequilavodkaLid
SpeedyGonzalezz zei:
Ookal gebruik je minder die cravings blijven wel en alleen hulp zoeken etc met andere dingen bezig zijn helpt
Klik om te vergroten...
Vind dat zo belachelijk hulp zoeken voor 3cmc. Heroïne en cocaïne kan ik nog begrijpen maar ze gaan mij uitlachen om dat het niet gekend is bij het grote publiek en dan zit ik daar tussen de echte verslaafden waar ik naar mijn mening niet thuis hoor. Ze gaan zeggen hoe kan je aan die rommel verslaafd raken. Ook schaam ik er mij voor zeker na het gebruik
t
tequilavodkaLid
FredKroket zei:
Jij bent een echte verslaafde. Kijk eens wat voor invloed je gebruik op je leven heeft. 7 gr in 1 dag is gestoord.
Klik om te vergroten...
Nu minder max 3g en ook max 2 dagen per week
t
tequilavodkaLid
SpeedyGonzalezz zei:
Dat is wel redelijke wat.. Pas een beetje op jezelf als er iets is ofoz je kan me privé bericht sturen
Klik om te vergroten...
Is goed man bedankt
S
SpeedyGonzalezzLid
tequilavodka zei:
Vind dat zo belachelijk hulp zoeken voor 3cmc. Heroïne en cocaïne kan ik nog begrijpen maar ze gaan mij uitlachen om dat het niet gekend is bij het grote publiek en dan zit ik daar tussen de echte verslaafden waar ik naar mijn mening niet thuis hoor. Ze gaan zeggen hoe kan je aan die rommel verslaafd raken. Ook schaam ik er mij voor zeker na het gebruik
Klik om te vergroten...
Okay ik ben zelf ook hulp gaan accepteren en het is niet belachelijk om hulp te zoeken voor 3cmc of wat dan ook want er is een reden waarom je het blijft doen en daar moet aandacht aan besteed worden. Je zoekt niet hulp voor de drug 3cmc maar Sws het verdoven van je gevoel en er is toch wel iets in je wat zegt dat dit niet de juiste manier van leven is..
S
SpeedyGonzalezzLid
tequilavodka zei:
Klik om te vergroten...
Niemand gaat zeggen oh wat ben je dom of waarom ben je daar aan verslaafd want het is gwn drugs en drugs is verslavend simpel
F
Fisherman's friendLid
Cmc is net zo verslavend als andere cathinonen.
Ik lees net je tekst en ik heb hetzelfde meegemaakt van 3cmc.
Hallucinaties ,waanbeelden en andere dingen uit je teksten.
Stop met het gebruiken van zulke grote hoeveelheden, want als je echt in een psychose komt dan is dat echt vreselijk, plus dat je je er nog weken beroerd/ziek/down van gaat voelen.
F
FerdFatoehausLid
tequilavodka zei:
Klik om te vergroten...
Jij bent een echte verslaafde. Kijk eens wat voor invloed je gebruik op je leven heeft. 7 gr in 1 dag is gestoord.
t
tequilavodkaLid
tequilavodka zei:
Klik om te vergroten...
Als je weet hoeveel ik moet gebruiken voor enig effect te hebben is dat niet zo gek veel
T
TorchicLid
Wat heftig om te lezen! Ik denk dat het beter is dat je wel hulp gaat zoeken want anders kom je er niet meer uit. Ik ben zelf verslaafd aan 3mmc maar bijna 3 maanden clean nu. Ik heb ook hulp vanuit de ggz en verslavingszorg en er zijn ontzettend veel mensen verslaafd aan 3mmc, daar verkijk je je nog op. Ik heb de naarste bijwerkingen gehad tijdens gebruik en heb nu helaas nog steeds last van de gevolgen.

M’n dm staat altijd open als je even wilt kletsen!❤️ take care!
F
FerdFatoehausLid
tequilavodka zei:
Klik om te vergroten...
Dat is veel te veel en veel te vaak. Zoek hulp en accepteer het want dit ga je niet lang volhouden.
L
LucidLucyLid
tequilavodka zei:
Klik om te vergroten...

tequilavodka zei:
Klik om te vergroten...

(Ik heb het even vrij direct opgepend, bedoel het niet als aanval, meer als spiegel op basis van mijn eigen ervaring)

Geloof mij nou maar, jij hoort daar perfect thuis tussen die 'echte' verslaafden.

Je gebruik bagatelliseren, verdedigen. Je lichamelijke gevolgen maar lauwtjes nemen terwijl ze bloedserieus zijn.

Ik kan het weten maat. Ik vond een kliniek maar voor junkies zonder tanden onder de brug. Dat was niet voor mij met.mn goede opleiding en baan.

Tegelijkertijd zat ik wel dagelijks met een naald in m'n arm Flakka achtige substanties te spuiten en meer.

De ziekte zit in het gedrag en in het denken. Niet in het middel en hoeveel je ervan gebruikt.

Je zou jezelf er een cadeautje mee doen om hulp te zoeken. En zie dan voor jezelf maar eens wie die echte junkies zijn. Docenten, advocaten, hoge politieambtenaren, het komt allemaal voorbij in de kliniek.
Teveel blowen, sex/liefde, designerdrugs, medicijnen, heroïne, het komt allemaal voorbij in de kliniek.

Verslaving discrimineert niet. Ook niet op middel.
C
CuriousExplorerLid
800mg bommetjes 😭😂

Het moet niet gekker worden.
We weten allemaal hoe dit eindigt.
L
LucidLucyLid
CuriousExplorer zei:
800mg bommetjes 😭😂

Het moet niet gekker worden.
We weten allemaal hoe dit eindigt.
Klik om te vergroten...

Mijn hoofd was wederom gelijk geneigd te denken: "Those are rookie numbers!"

Maar nee... Nee toch niet 😂

Af en toe sta ik echt versteld van wat we ons lichaam aan kunnen doen en dat het dan nog (in elk geval grotendeels) hersteld. Tot je echt een keer een brug te ver gaat, dan is er helaas ook geen redden meer aan denk ik. Zeker niet met die onbekende RC's.

Soms vraag ik me toch wel af hoe dit kan hoor. Een normaal persoon zonder tolerantie zou toch bijna dood neervallen van zo'n bommetje?

Is je lichaam dan ook zoveel resistenter voor de lichamelijke bijwerkingen geworden? Neemt de bioavailability af?
Ben echt weleens benieuwd hoe dit werkt.
t
tequilavodkaLid
Heb nog een gram bijgesnoven.... Zonde van die gram. Nu probeer ik echt tot vrijdag te stoppen. Zal wel lukken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."