#1
En wat voel je nu dan ?
Ja, hoe triest eigenlijk, zeker als je 't zo naast elkaar zet. Zou willen dat ik net zo volhardend in gezonde dingen was geweest als met gebruiken. Had ik misschien niet tien jaar over m'n studie gedaan. Maargoed, heb m'n hele leven alleen van mijn eigen fouten willen leren. Langzaamaan ga ik me realiseren dat er niets boven ervaring gaat, en dat ik beter naar iemand kan luisteren die iets langer dan ik heeft gedaan.Ik krijg niet het idee dat ie daar klaar voor is. Maargoed, in dat geval wordt de drugs vanzelf onze beste advocaat.
Bekend ritueel dit hè. Dat begon al bij mn allereerste alcohol kater.
"Ik ga nooit meer drinken!"
Staat één week later gewoon weer aan de zuip 😂
Weet je wat de lange termijn effecten van overmatig Senseo gebruik zijn?Liever Senseo inderdaad!
Ookal gebruik je minder die cravings blijven wel en alleen hulp zoeken etc met andere dingen bezig zijn helptHeb met mijzelf afgesproken max 2 keer per week en liefst nog minder maar 3cmc heeft zware cravings! Ik heb regelmatig heroïne gebruikt en nooit verslaafd of behoefte aan gehad! En dat staat bekend als zwaar verslavend.
Dat is wel redelijke wat.. Pas een beetje op jezelf als er iets is ofoz je kan me privé bericht sturenHeb net 6 diazepams genomen en hopelijk val ik snel in slaap want heb morgen verplichtingen en ben nog klaarwakker
Vind dat zo belachelijk hulp zoeken voor 3cmc. Heroïne en cocaïne kan ik nog begrijpen maar ze gaan mij uitlachen om dat het niet gekend is bij het grote publiek en dan zit ik daar tussen de echte verslaafden waar ik naar mijn mening niet thuis hoor. Ze gaan zeggen hoe kan je aan die rommel verslaafd raken. Ook schaam ik er mij voor zeker na het gebruikOokal gebruik je minder die cravings blijven wel en alleen hulp zoeken etc met andere dingen bezig zijn helpt
Nu minder max 3g en ook max 2 dagen per weekJij bent een echte verslaafde. Kijk eens wat voor invloed je gebruik op je leven heeft. 7 gr in 1 dag is gestoord.
Is goed man bedanktDat is wel redelijke wat.. Pas een beetje op jezelf als er iets is ofoz je kan me privé bericht sturen
Okay ik ben zelf ook hulp gaan accepteren en het is niet belachelijk om hulp te zoeken voor 3cmc of wat dan ook want er is een reden waarom je het blijft doen en daar moet aandacht aan besteed worden. Je zoekt niet hulp voor de drug 3cmc maar Sws het verdoven van je gevoel en er is toch wel iets in je wat zegt dat dit niet de juiste manier van leven is..Vind dat zo belachelijk hulp zoeken voor 3cmc. Heroïne en cocaïne kan ik nog begrijpen maar ze gaan mij uitlachen om dat het niet gekend is bij het grote publiek en dan zit ik daar tussen de echte verslaafden waar ik naar mijn mening niet thuis hoor. Ze gaan zeggen hoe kan je aan die rommel verslaafd raken. Ook schaam ik er mij voor zeker na het gebruik
Niemand gaat zeggen oh wat ben je dom of waarom ben je daar aan verslaafd want het is gwn drugs en drugs is verslavend simpelVind dat zo belachelijk hulp zoeken voor 3cmc. Heroïne en cocaïne kan ik nog begrijpen maar ze gaan mij uitlachen om dat het niet gekend is bij het grote publiek en dan zit ik daar tussen de echte verslaafden waar ik naar mijn mening niet thuis hoor. Ze gaan zeggen hoe kan je aan die rommel verslaafd raken. Ook schaam ik er mij voor zeker na het gebruik
Jij bent een echte verslaafde. Kijk eens wat voor invloed je gebruik op je leven heeft. 7 gr in 1 dag is gestoord.Vind dat zo belachelijk hulp zoeken voor 3cmc. Heroïne en cocaïne kan ik nog begrijpen maar ze gaan mij uitlachen om dat het niet gekend is bij het grote publiek en dan zit ik daar tussen de echte verslaafden waar ik naar mijn mening niet thuis hoor. Ze gaan zeggen hoe kan je aan die rommel verslaafd raken. Ook schaam ik er mij voor zeker na het gebruik
Als je weet hoeveel ik moet gebruiken voor enig effect te hebben is dat niet zo gek veelNu minder max 3g en ook max 2 dagen per week
Dat is veel te veel en veel te vaak. Zoek hulp en accepteer het want dit ga je niet lang volhouden.Nu minder max 3g en ook max 2 dagen per week
Vind dat zo belachelijk hulp zoeken voor 3cmc. Heroïne en cocaïne kan ik nog begrijpen maar ze gaan mij uitlachen om dat het niet gekend is bij het grote publiek en dan zit ik daar tussen de echte verslaafden waar ik naar mijn mening niet thuis hoor. Ze gaan zeggen hoe kan je aan die rommel verslaafd raken. Ook schaam ik er mij voor zeker na het gebruik
Nu minder max 3g en ook max 2 dagen per week
800mg bommetjes 😭😂
Het moet niet gekker worden.
We weten allemaal hoe dit eindigt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."