#1
Zieke terugval gehad…. Ik merk gelijk weer de blaasproblemen/krampen. Vdg Ong 1.5gr gesnoven… pff wist niet dat het zo. Snel kon gaan
Zieke terugval gehad…. Ik merk gelijk weer de blaasproblemen/krampen. Vdg Ong 1.5gr gesnoven… pff wist niet dat het zo. Snel kon gaan
Lukt het om jezelf te herpakken?Zieke terugval gehad…. Ik merk gelijk weer de blaasproblemen/krampen. Vdg Ong 1.5gr gesnoven… pff wist niet dat het zo. Snel kon gaan
dit is iets waar ik bij mezelf ook bang voor ben, wat ik voor stappen heb gezet is:Zieke terugval gehad…. Ik merk gelijk weer de blaasproblemen/krampen. Vdg Ong 1.5gr gesnoven… pff wist niet dat het zo. Snel kon gaan
Heb een heel blaas traject in het ziekenhuis gehad door een jarenlange Ket verslaving. Mijn blaas is weer helemaal geheeld
Ben je al bij de dokter geweest?Hey om jullie even up-to-date te houden heb dit weekend zo’n enorme k cramps gehad heb alles uitgeschreeuwd en bijna de hele dag met een warmte deken tegen mijn buik aan gezeten en gezworen dat ik het nooit meer zou gebruiken nou geloof me de zelfde avond nog snoof ik weer een lijn omdat dit de pijn deed verzachten nu inmiddels gestopt en heb nogsteeds zieke pijn in mijn buik lig de hele dag met een warmte deken of in bad…. Echt waar ik raak het vanaf nu nooit meer aan wat een hel is dit… nog 100x zo erg als die blaaspijn keta is leuk maar dit is echt de hel…. Hopelijk gaat het snel over
tenzij ke nefronen (filterfabriekjes van de nieren) zijn aangetast. dan kan de pijn wat langer aanhouden. dit is meestal alleen van toepassing bij hevig langdurig misbruik van keta.De pijn houd vaak 1-3 dagen aan, maar je verlengt dit wanneer je tijdens weer gebruikt.
Niet opgeven!! Echt waar, de cravings worden minder als je stopt. Het speelt ontzettend met je hoofd, vooral de eerste paar dagen nuchter. Maar geloof me, het wordt echt beter.K krijg het echt niet voor elkaar om te stoppen heb periodes dat ik effe niks gebruik maar dan weer als ik het 1x aanraak zit ik er weer vol aan en zit er geen stop op ik merk dat ik me dagelijkse dingen allemaal uitstel en verzet om keta te kunnen snuiven….
wat een vies goedje die keta… het speelt echt met me hoofd ik wil het niet maar toch gebruik ik het elke keer weer… wat een ellende
K krijg het echt niet voor elkaar om te stoppen heb periodes dat ik effe niks gebruik maar dan weer als ik het 1x aanraak zit ik er weer vol aan en zit er geen stop op ik merk dat ik me dagelijkse dingen allemaal uitstel en verzet om keta te kunnen snuiven….
wat een vies goedje die keta… het speelt echt met me hoofd ik wil het niet maar toch gebruik ik het elke keer weer… wat een ellende
Mee oppassen inderdaad. Afkicken van benzo’s is al helemaal geen grapje. Ik zou het echt alleen gebruiken indien nodig.Ik heb van de huisarts oxazepam voorgeschreven gekregen om meer rust in mijn hoofd te krijgen maar vind eigenlijk dat het niet goed is dat de dokter mij nu een andere downer gaat geven dadelijk ben ik ook nog verslaafd aan de oxazepam…. Iemand ervaring hiermee?
Heel erg mee oppassen. 20mg is een fijne slaapdosis, maar neem het niet langer dan een dag of 3 a 4. Inderdaad gek om een verslaafde Benzo’s te geven 🫤Ik heb van de huisarts oxazepam voorgeschreven gekregen om meer rust in mijn hoofd te krijgen maar vind eigenlijk dat het niet goed is dat de dokter mij nu een andere downer gaat geven dadelijk ben ik ook nog verslaafd aan de oxazepam…. Iemand ervaring hiermee?
Ga naar de huisarts voor verslavingszorg.hey forum lezers eventjes een update over me verslaving...... Het is me gelukt om 2 maande clean te blijven na een heerlijke vakantie van 2 weken te hebben gepakt naar de zon zonder enige trigger om drugs te gebruiken puur en alleen rust en focus op mezelf....
Helaas is het weer mis gegaan.... gebruik nu niet elke dag maar wel bijna elke dag... heb me leven eigenlijk weer helemaal opgebouwd in die 2 maanden na me vakantie en alles liep zo goed totaal geen cravings of iets totdat ik weer op een festival in aanraking kwam met keta.... en ik ben gelijk teruggevallen in bijna dagelijks gebruik soms hou ik mezelf onder controle maar zodra ik maar 1 lijn/punt pak is het gelijk klaar elke keer die gedachten weer: Dit is de laatste Gram daarna stop ik.... 30gram later: Nu echt de laatste gram.....
heb ook meerdere keren me vooraden door de wc heen gespoeld maar ging toch weer nieuwe halen..... Ik probeer het elke dag weer maar soms lukt het me gewoon niet terwijl het in die 2 maande dat ik voledig clean was het zo simpel leek alles ging zo goed..... Ik weet dat een verslaving ups en downs heeft maar hoe ga je met zo'n ontzettende tegenslag om?
(gebruik nu 4-5dagen per week 1G per dag)
(gebruik ook om me werk niet te verkloten na een nacht keta te hebben gebruikt vaker een halve gram 3mmc om de dag door te komen)
hey forum lezers eventjes een update over me verslaving...... Het is me gelukt om 2 maande clean te blijven na een heerlijke vakantie van 2 weken te hebben gepakt naar de zon zonder enige trigger om drugs te gebruiken puur en alleen rust en focus op mezelf....
Helaas is het weer mis gegaan.... gebruik nu niet elke dag maar wel bijna elke dag... heb me leven eigenlijk weer helemaal opgebouwd in die 2 maanden na me vakantie en alles liep zo goed totaal geen cravings of iets totdat ik weer op een festival in aanraking kwam met keta.... en ik ben gelijk teruggevallen in bijna dagelijks gebruik soms hou ik mezelf onder controle maar zodra ik maar 1 lijn/punt pak is het gelijk klaar elke keer die gedachten weer: Dit is de laatste Gram daarna stop ik.... 30gram later: Nu echt de laatste gram.....
heb ook meerdere keren me vooraden door de wc heen gespoeld maar ging toch weer nieuwe halen..... Ik probeer het elke dag weer maar soms lukt het me gewoon niet terwijl het in die 2 maande dat ik voledig clean was het zo simpel leek alles ging zo goed..... Ik weet dat een verslaving ups en downs heeft maar hoe ga je met zo'n ontzettende tegenslag om?
(gebruik nu 4-5dagen per week 1G per dag)
(gebruik ook om me werk niet te verkloten na een nacht keta te hebben gebruikt vaker een halve gram 3mmc om de dag door te komen)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."