#1
aub geen bangmakerij ik heb motivatie nodig
Ten eerste is het advies natuurlijk altijd om eerst hierover een dokter te raadplegen want wij zijn geen professionele specialisten.hallo,
na een maand clean te zijn van 60mg methadon en 1g IV heroine per dag, afgebouwd met 2mg per keer, ben ik nu ook gestopt met alle benzos en blowen.
30mg alprazolam
600mg pregabaline
+- 1g wiet
per 24 uur.
ben nu 11 dagen gestopt. gebruikt voor ongeveer 6 maanden op deze dosering, daarvoor lager. ik heb nog steeds een compleet verdoofde borstkas, slaap niet meer dan 3 uur per nacht, en heb echt overal spier- en botpijn. ook hoor ik een tering harde piep en zie ik een soort ‘ruis’ laag over m’n zicht heen. eerste 3 dagen 3x epileptische aanval gehad, waar ik me letterlijk geen flikker van kan herinneren. het is dat m’n vader een foto had gemaakt toen ik in t ziekenhuis aan de beademing lag, anders zou ik oprecht niet geloven dat we daar zijn geweest. 12u lang opgenomen geweest
kan iemand misschien iets motiverends schrijven. ben een beetje de grip op realiteit kwijt, en begin erg moe te raken van het slaapgebrek.
zou blowen overigens kwaad kunnen? snap dat het misschien raar klinkt, maar blowen is altijd het gene geweest wat mij hielp met slapen, en tussendoor een nachtje wat bijslapen zou me absoluut goed doen.
ben overigens 21M
groetjes en bedankt
Dit is naast mijn advies hierboven zeker het toevoegen waard. Ik heb daarin meer vanuit mijzelf gesproken als blower.Door langzaam af te bouwen neem je al heel veel klachten weg die je hebt (slapeloosheid) en is het in principe niet nodig om te blowen.
Blowen kan in principe juist in de afbouw angst en/of paranoia opwekken of de de realisatie versterken.
gebruikt voor ongeveer 6 maanden op deze dosering
Hie lang heb je gebruikt?
Bedoel je serieus 30 mg alprazolam? Dat is 15 tot 20 keer een gemiddelde dosis.30mg alprazolam
Kreeg je dit voorgeschreven?600mg pregabaline
Bedoel je serieus 30 mg alprazolam? Dat is 15 tot 20 keer een gemiddelde dosis.
Kreeg je dit voorgeschreven?
alles zelf gekocht altijd… 30x 1mg Ksalol alprazolam en 2x 300mg pregabaline capsules. beide van de zwarte marktBedoel je serieus 30 mg alprazolam? Dat is 15 tot 20 keer een gemiddelde dosis.
Kreeg je dit voorgeschreven?
ja ik had ook aangegeven dat ik wilde afbouwen bij de huisarts, maar deze weigert mij iets voor te schrijven, waardoor ik wegens geldproblemen uiteindelijk geen keuze had behalve het niet te nemen…. echt achterlijk dat je aan je lot wordt overgelaten maar goed dat zal aan mij liggen@shoreline oxy je hebt risico’s genomen door van zo’n hoge dosis cold turkey te gaan. Doe dat nooit meer alsjeblieft.
Lees de Ashton Manual (https://www.benzo.org.uk/manual/) en ga naar je huisarts en wees tegen hem of haar eerlijk over je gebruik.
Benzo ontwenning kan erg lang duren. Hie lang heb je gebruikt?
ja ik had ook aangegeven dat ik wilde afbouwen bij de huisarts, maar deze weigert mij iets voor te schrijven, waardoor ik wegens geldproblemen uiteindelijk geen keuze had behalve het niet te nemen…. echt achterlijk dat je aan je lot wordt overgelaten maar goed dat zal aan mij liggen
Okay, dan snap ik dat je ook wilt stoppen met de pregabaline.beide van de zwarte markt
Ah shit, overheen gelezen 🤦♂️
Jezus, wat een heftige ontwenning moet jij hebben zeg! Ik ben zelf ook 'zwaar' verslaafd geweest aan benzo’s. Maar ik slikte echt maximaal 3-4 mg alprazolam per dag. En soms in combinatie met oxazepam en RC benzo’s, ongeveer een equivalent van 80 mg diazapam per dag. Circa 10 jaar dagelijks.hallo,
na een maand clean te zijn van 60mg methadon en 1g IV heroine per dag, afgebouwd met 2mg per keer, ben ik nu ook gestopt met alle benzos en blowen.
30mg alprazolam
600mg pregabaline
+- 1g wiet
per 24 uur.
ben nu 11 dagen gestopt. gebruikt voor ongeveer 6 maanden op deze dosering, daarvoor lager. ik heb nog steeds een compleet verdoofde borstkas, slaap niet meer dan 3 uur per nacht, en heb echt overal spier- en botpijn. ook hoor ik een tering harde piep en zie ik een soort ‘ruis’ laag over m’n zicht heen. eerste 3 dagen 3x epileptische aanval gehad, waar ik me letterlijk geen flikker van kan herinneren. het is dat m’n vader een foto had gemaakt toen ik in t ziekenhuis aan de beademing lag, anders zou ik oprecht niet geloven dat we daar zijn geweest. 12u lang opgenomen geweest
extreem zweten enz hoeft denk ik niet benoemd te worden
kan iemand misschien iets motiverends schrijven. ben een beetje de grip op realiteit kwijt, en begin erg moe te raken van het slaapgebrek.
zou blowen overigens kwaad kunnen? snap dat het misschien raar klinkt, maar blowen is altijd het gene geweest wat mij hielp met slapen, en tussendoor een nachtje wat bijslapen zou me absoluut goed doen.
ben overigens 21M
groetjes en bedankt
Huberman is een zeer interessante man die vroeger ook verslaafd is geweest en een hoop ellende heeft meegemaakt. Maar uiteindelijk een positive wending heeft kunnen geven aan zijn leven.kan iemand misschien iets motiverends schrijven. ben een beetje de grip op realiteit kwijt, en begin erg moe te raken van het slaapgebrek.
Stel je erop in dat deze klachten niet 'snel' weg zullen gaan. Dan kan het alleen maar meevallen. En onthoud ook daar je uiteindelijk echt weer helemaal herstelt.. Mits je weet vol te houden!dankjulliewel voor de reacties😇
moet zeggen dat ik vrij weinig vooruitgang merk, en familie die zegt dat het allemaal m’n eigen schuld is en ik me niet moet aanstellen helpt ook niet.
heb gister voor het eerst weer eens een paar minuten buiten gewandeld, maar merk dat k toch erg instabiel ben,
ook een klein jointje gerookt, wat wel fijne afleiding bood. merk wel dat ik vaker spasmes / schokken / kramp heb, maar dit zou evt kunnen liggen aan thee die ik op heb (?)
hopelijk gaan klachten als zweten, verdoofdheid, koppijn, hartpijnen, moeite met ademhalen, extreme rug- borst- en nekpijn, tinnitus, derealisatie en krachtverlies snel weg, om maar een klein percentage op te noemen..
Benzo afkick duurt lang, is frustrerend en het herstel is ook niet lineair - je kunt je een dag of tijd goed voelen en toch weer een rotperiode tegenkomen. Houd vol, je kunt er echt uit komen. Probeer geen verwachtingen te hebben, en de hoop dat je volledig herstelt, maar dat de vraag blijft wanneer.dankjulliewel voor de reacties😇
moet zeggen dat ik vrij weinig vooruitgang merk, en familie die zegt dat het allemaal m’n eigen schuld is en ik me niet moet aanstellen helpt ook niet.
heb gister voor het eerst weer eens een paar minuten buiten gewandeld, maar merk dat k toch erg instabiel ben,
ook een klein jointje gerookt, wat wel fijne afleiding bood. merk wel dat ik vaker spasmes / schokken / kramp heb, maar dit zou evt kunnen liggen aan thee die ik op heb (?)
hopelijk gaan klachten als zweten, verdoofdheid, koppijn, hartpijnen, moeite met ademhalen, extreme rug- borst- en nekpijn, tinnitus, derealisatie en krachtverlies snel weg, om maar een klein percentage op te noemen..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."