#1
Benzo afkick duurt lang, is frustrerend en het herstel is ook niet lineair - je kunt je een dag of tijd goed voelen en toch weer een rotperiode tegenkomen. Houd vol, je kunt er echt uit komen. Probeer geen verwachtingen te hebben, en de hoop dat je volledig herstelt, maar dat de vraag blijft wanneer.dankjulliewel voor de reacties😇
moet zeggen dat ik vrij weinig vooruitgang merk, en familie die zegt dat het allemaal m’n eigen schuld is en ik me niet moet aanstellen helpt ook niet.
heb gister voor het eerst weer eens een paar minuten buiten gewandeld, maar merk dat k toch erg instabiel ben,
ook een klein jointje gerookt, wat wel fijne afleiding bood. merk wel dat ik vaker spasmes / schokken / kramp heb, maar dit zou evt kunnen liggen aan thee die ik op heb (?)
hopelijk gaan klachten als zweten, verdoofdheid, koppijn, hartpijnen, moeite met ademhalen, extreme rug- borst- en nekpijn, tinnitus, derealisatie en krachtverlies snel weg, om maar een klein percentage op te noemen..