#1
Helemaal eens wat betreft nazorg.
Mijn vorige detox-pogingen mislukten voor mijn gevoel voornamelijk omdat er geen nazorg was. Had ik wel om gevraagd. Helaas wachten ze voor m'n gevoel tot het eigenlijk te ver is gegaan.
Je bent al een heel eind met je klinische behandeling.
Heel goed dat je dagbehandeling krijgt, erg belangrijk; vinger aan de pols. Zet 'm op.
Mijn vorige detox-pogingen mislukten voor mijn gevoel voornamelijk omdat er geen nazorg was. Had ik wel om gevraagd. Helaas wachten ze voor m'n gevoel tot het eigenlijk te ver is gegaan.
Je bent al een heel eind met je klinische behandeling.
Heel goed dat je dagbehandeling krijgt, erg belangrijk; vinger aan de pols. Zet 'm op.