#1
... Met oud en nieuw ben ik op museumplein.
Heb je iemand die jou in de gaten houdt? Met zo veel verleidingen in de grote stad?
... Met oud en nieuw ben ik op museumplein.
Ik ben 3,5 week opgenomen en twee weken gestopt met gebruiken. Gelukkig heb ik thuis geen last gehad van cravings. Ik had van te voren een dagprogramma gemaakt wat moet zorgen voor structuur, regelmaat en afleiding. Het is meer dat ik nog last heb van de ontwenning dan van cravings gelukkig.Na 2 weken alweer thuis?!
Dan heb je het snel gedaan!
Zorg ervoor dat je bezigheden hebt, dat voorkomt dat je cravings krijgt en het is goed dat je naar meetings gaat!
Blijf clean en houd vol!
Nee ik houd mijzelf in de gaten. Op de evenementen ben ik in een vrijwilligersfunctie dus dat scheelt al.Heb je iemand die jou in de gaten houdt? Met zo veel verleidingen in de grote stad?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."