Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagen lang wakker van 3mmc

Dagen lang wakker van 3mmc

36 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeiemorgen dfjes,
Ik zie overal filmpjes en teksten over 3mmc verslaafde en dat ze dan nachten lang achter elkaar wakker waren en dat aan het gebruiken waren. Ik heb er geen ervaring mee maar ik heb meestal in de ochtend na t feestje wnnr ik me laatste lijn neem voel ik hem eigk niet eens meer. Betekend dit dat je gwn echt zo kanker veel moet snuiven of ligt dat puur aan mij dat ik de volgende dag er bijna niks van voel

Mvg,

Teveelkaas🤤😘
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 nacht. Niet eens veel gebruikt en toch nog weken later cravings hebben. Gevaarlijk goedje dit.

Zelfs met coke of speed heb ik 0 cravings.
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
"1 nacht. Niet eens veel gebruikt en toch nog weken later cravings hebben. Gevaarlijk goedje dit"

Shit man das wel heftig. Ik dacht dat ik 3mmc verslaafd was voor echt een maand lang omdat ik nog maar 3 nachten in de week sliep en 4 nachten door haalde (ben helemaal naar de graftering geweest) maar toen kreeg ik het gevoel dat ik toch echt wel moest gaan stoppen met iniedergeval doordeweeks gebruiken. Maar t punt van het hele verhaal is dat ik gwn 3mmc heb liggen en voel me der niet eens door aangetrokken kan het gwn ieder moment snuiven als ik dat wil. Ben best wel trots op mezelf
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
TeveelKaas zei:
"1 nacht. Niet eens veel gebruikt en toch nog weken later cravings hebben. Gevaarlijk goedje dit"

Shit man das wel heftig. Ik dacht dat ik 3mmc verslaafd was voor echt een maand lang omdat ik nog maar 3 nachten in de week sliep en 4 nachten door haalde (ben helemaal naar de graftering geweest) maar toen kreeg ik het gevoel dat ik toch echt wel moest gaan stoppen met iniedergeval doordeweeks gebruiken. Maar t punt van het hele verhaal is dat ik gwn 3mmc heb liggen en voel me der niet eens door aangetrokken kan het gwn ieder moment snuiven als ik dat wil. Ben best wel trots op mezelf
Klik om te vergroten...
Hoe vaak gebruik je het dan?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wtf.
3 mensen die 7+nachten doorhalen?
Dat is toch :
- Onnodig
Na 2 nachten is het alweer weekdag.
- Saai
Je kunt toch geen 7 nachten en dagen aaneen bezig zijn? Wat doen jullie dan?
- Onmogelijk
Zeker als je gewoon een normaal leven (school/werk) hebt.

7 nachten...Yolo 😅
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja die zeggen heel snel adieu. Opeens zie je hoe makkelijk het gaat. Iemand die nog een jaar geleden allen maa blowde zit vandaag aan morphine die het ergens bij zijn oma heeft gevonden. Weer een poging om te stoppen niet gelukt, oraal komt duur uit - slammen dus. En het is ook nog gezonder.
Starks is die dood door een mix van opiates+benzos. Of zijn hart werkte niet meer door te pep spuiten. Of zit op zware antipsychotica. Of niet en praat met zijn magnetron.
Hehe rare dingen.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#7
cutepool zei:
3mmc slikken......:sweatsmile: jullie moesten eens weten hoe interieur 3mmc slikken is ten opzichte van intravenous slammen.
🤤
Klik om te vergroten...
Can't argue this... :fearscream: slammen en vapen/roken van harddrugs is mij net een brug te ver. Ik heb genoeg zelfkennis om te weten dat dat mijn dood wordt, ik ben direct hooked.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chr0nic zei:
Can't argue this... :fearscream: slammen en vapen/roken van harddrugs is mij net een brug te ver. Ik heb genoeg zelfkennis om te weten dat dat mijn dood wordt, ik ben direct hooked.
Klik om te vergroten...

Ik kan de mensen tellen op 2 handen die op jeugdige leeftijd begonnen met slammen en er nu niet meer zijn. No good.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#9
cutepool zei:
Ja die zeggen heel snel adieu. Opeens zie je hoe makkelijk het gaat. Iemand die nog een jaar geleden allen maa blowde zit vandaag aan morphine die het ergens bij zijn oma heeft gevonden. Weer een poging om te stoppen niet gelukt, oraal komt duur uit - slammen dus. En het is ook nog gezonder.
Starks is die dood door een mix van opiates+benzos. Of zijn hart werkte niet meer door te pep spuiten. Of zit op zware antipsychotica. Of niet en praat met zijn magnetron.
Hehe rare dingen.
Klik om te vergroten...
1648255631238.png
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Onmogelijk
Klik om te vergroten...
Zei je 5?
Aanwezig 👋
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Zei je 5?
Aanwezig 👋
Klik om te vergroten...
Dus jij bent 5 nachten wakker en gaat gewoon naar school?
Knap hoor 🙈
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
cutepool zei:
Ja die zeggen heel snel adieu. Opeens zie je hoe makkelijk het gaat. Iemand die nog een jaar geleden allen maa blowde zit vandaag aan morphine die het ergens bij zijn oma heeft gevonden. Weer een poging om te stoppen niet gelukt, oraal komt duur uit - slammen dus. En het is ook nog gezonder.
Starks is die dood door een mix van opiates+benzos. Of zijn hart werkte niet meer door te pep spuiten. Of zit op zware antipsychotica. Of niet en praat met zijn magnetron.
Hehe rare dingen.
Klik om te vergroten...
Je bent echt een domme Penis.



Mediacourant:
Dirk accepteert eerste ban als een tijger. Bombardeert daarna Den Haag.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Penis met een hoofdletter "P". Een titel dus! Die ga ik trots dragen meneer, dank u!
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waardevol nachten doorhalen op xtc. Hehe
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Dus jij bent 5 nachten wakker en gaat gewoon naar school?
Knap hoor 🙈
Klik om te vergroten...
Ik ga niet naar school
Ik heb me ziek gemeld
Heb ook echt epilepsie waar ik van moet thuisblijven.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ik ga niet naar school
Ik heb me ziek gemeld
Heb ook echt epilepsie waar ik van moet thuisblijven.
Klik om te vergroten...
Maar in mijn vorige post stond gewoon onmogelijk, zeker als je school/werk hebt.
Als je hele dagen thuis bent kan het wel.

Daarbij, tussen die post en nu heb ik het zelf ook meegemaakt. Nooit meer.

Spoedig herstel gewenst!
M
MagischeDagenMooieAvondenLid
01-01-2024, 00:00
#17
TeveelKaas zei:
Goeiemorgen dfjes,
Ik zie overal filmpjes en teksten over 3mmc verslaafde en dat ze dan nachten lang achter elkaar wakker waren en dat aan het gebruiken waren. Ik heb er geen ervaring mee maar ik heb meestal in de ochtend na t feestje wnnr ik me laatste lijn neem voel ik hem eigk niet eens meer. Betekend dit dat je gwn echt zo kanker veel moet snuiven of ligt dat puur aan mij dat ik de volgende dag er bijna niks van voel

Mvg,

Teveelkaas🤤😘
Klik om te vergroten...
Oud bericht maar extra info is altijd handig. 3mmc is echt enorm en enorm verslavend laat ik dat voorop stellen. Slapen kun je vergeten. Het is per persoon verschillend ik zie mensen 3g opjassen en een fatsoenlijk gesprek voeren, maar ook mensen die na 1 puntje al gek worden. Iedereen ervaart het op hun eigen manier. Dagen achter elkaar wakker blijven kan als je dagen achter elkaar door blijft gaan vrij logisch toch:wink:? ~gebruik met mate en met maten~

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."