Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"spacebilly zei: Misschien beetje late reactie, maar dat je aangeeft te geloven dat kratom niet echt verslavend is moet toch echt even wat van gezegd worden. Want dat is het WEL. Ik geef wel toe, je kan het langere periode gebruiken met doseringen van +- 5 gr per dag zonder ontwenningsverschijnselen te ontwikkelen. Maar Kratom sluipt er in, het heeft gewoon bijna geen nadelen/kater en het werkt functioneel op meerdere vlakken. Ik ben zelf begonnen met 2,5 gr per dag. Dat is in 2 jaar tijd gestegen naar een inname van 3x6gr verspreid over de dag. Toen begon ik ontwenningsverschijnselen te krijgen. 'S nachts ziek wakker worden, ernstig vermoeid zijn, botten die pijn doen, loopneus, koud zweet. Toen werd het mij te gek ben ik in een maand tijd afgekickt met hulp van verslavingszorg. Afkicken er van is vreselijk. De onrust, de fysieke pijn, je ziek voelen, extreem moe zijn maar niet kunnen slapen, liggen kronkelen op de bank, dysforie ten top. Uiteindelijk is de afkick zonder tegenslagen gelukt, maar pff. Mezelf voorgenomen dat dit nooit meer gaat gebeuren, en wat denk je? het gebeurde opnieuw, vanwege vermoeidheid die ik ervaarde toch weer naar de kratom gegrepen omdat het voor mij als een soort van speed werkt maar dit gecombineerd met een ontspannen gevoel. Nu zit ik weer bij verslavingszorg, van kratom overgestapt naar Oxycodon en vanaf daar door middel van speciale pleisters die de afkickverschijnselen wegnemen afbouwen. Kratom blijft naar mijn mening topspul, maar wees gewaarschuwd: dagelijks gebruik sluipt er langzaam in en voordat je het weet zit je er aan vast. De afkick is vreselijk, gewoon vergelijkbaar met echte opiaten. Klik om te vergroten... Dankjewel voor het delen indd! Heftig verhaal inderdaad, kratom is zeker verslavend ja! Ik ben zeker geen psycholoog en weet natuurlijk niet de onderliggende oorzaak waarom je toch weer teruggevallen bent. Ik kan uit bericht opmaken dat je wel degelijk wilt stoppen. En geloof mij JIJ kan dat! Focus je op het goeie en het mooie en zorg voor afleiding een hobby wat je graag doet en voldoening uit haalt! Voor mij is sleutelen aan brommertjes of gamen altijd een hele goede afleiding en dan vliegen de uren zo voorbij . Ik hoop dat het nu goed met je gaat, en het gaat zeker goed komen. Het leven is een les dus leer van je fouten dan kom je sterker terug!"
"Blyatman zei: Ja en hij is zij niet en zij is hij niet, en het voegt niks toe uiteindelijk aan zijn vraag. Klik om te vergroten... Oud bericht wil niets, opstarten maar een ervaring/mening toevoegen heeft degelijk wel zin. Wees dus niet bang je meningen te plaatsen mensen zo blijft er informatie doorstromen"
"Waterkan01 zei: Wie heeft dit ook? Na 3mmc nooit kunnen slapen, ook niet na kleine hoeveelheden. Ook als het is uitgewerkt lukt slapen niet. Hartslag blijft hinderlijk hoog. Voor mij een reden om niet meer te gebruiken. Klik om te vergroten... weet niet of je je antwoord al hebt gevonden. maar 3mmc laat sommige mensen inderdaad niet slapen. ikzelf heb dit ook. maakt niet uit of ik 1 puntje of 1gram wegsnuif maar slapen kan ik vergeten. dit is tevens ook de enige drugs waarmee ik niet kan slapen. ik kan bijvoorbeeld midden in me piek van mdma heerlijk slapen. laat je stuff ook testen lees veel dat er speed word gemixed met 3mmc. zelf heb ik nooit speed gebruikt maar hoor van vele dat slapen op speed ook vrijwel onmogelijk is. TLDR ja er zijn meerdere die niet kunnen slapen op een upper"
"Ahhh 3mmc en forums. Mooie combinatie. Ging een aantal jaar terug tijdens een hevige bender dit avontuur ook aan.. eenmaal nuchter was ik blij dat me account anoniem was HAHA."
"Ketamine tripreport - leeftijd: 21. - gewicht: 62kilo. - lengte: 1.78m. - wat: ketamine. - waar: bij een maat thuis. voorafgaand Ik was deze dag met een aantal maten op een festival geweest. Ik had voor 4 personen 4 pillen 1g MDMA en 1g Ket gehaald. Mijn intentie was om na het festival voor het eerst ketamine te gebruiken (ik weet het! niet verstandig om voor het eerst gelijk al te combineren). Het was erg leuk ik had wel een erg vage Come up van de mdma. Maar een maat die met ons mee was had nog een beetje 3MMC normaal gesproken gebruik ik absoluut geen designerdrugs maargoed ik heb mijn neus nog niet zo goed onder bedwang dit zul je later ook weer lezen in dit tripreport. Het was verder een geslaagde dag en heb erg genoten op het festival. Aan het einde moesten ik en een maat eerder weg. Maar er was toevallig een andere maat van ons met de auto gekomen en daar mochten wij overnachten! Super fijn natuurlijk zo konden wij ook het einde meemaken. Toen het festival voorbij was en we onderweg naar de auto liepen besloot ik dat het tijd was voor mijn eerste puntje ket ooit. (Ik had voorheen al besloten dit niet tijdens het festival te doen, ik ga normaal gesproken veelts te hard op psychedelica en wou absoluut niet holen in de blubber daar). 1e puntje ket - totaan de 7e denk ik? Ik nam het 1e puntje (ik heb de hele avond kleine puntjes gedaan, ik had geen manier van afwegen dus moest er maar op gokken). snuiven gaat me meestal wel goed af. Niet fijn maar heb er geen moeite mee. De keta had ook niet zo erge smaak in je keel (ik denk dat ze dit drip noemen(de slijm in je keel)) behalve de enorme strakheid van de 3m en mdma voelde ik bar weinig. Dit was ook het begin van het einde haha. Eenmaal in de auto besloot ik er nog wat bij te gooien. Tot mijn verbazing weer niks. Ik heb onderweg naar het appartement (ongeveer 1 uur totale reistijd) nog zo 5 a 6 puntjes naar binnen gewerkt. Nog een grotere verbazing, ik voelde nogsteeds niks ervan. Eenmaal in het appartement ging in met de trap en mijn maten met de lift (ik heb een angst voor liften, werkelijk geen idee waarom). Nu het eerste wtf moment: ik liep de trap op alsof ik op Mars was enorme stappen en het leek wel alsof er geen zwaartekracht was. Eenmaal boven waren me maten er nog niet. Pas na een goede 5 a 10 sec kwamen zei pas aan. Zei waaren er 100% van overtuigd dat ik naarboven was geteleporteerd haha. 7e puntje totaan de 20e vanaf hier begon ik te merken dat ik wel degelijk iets voelde. Mijn mentale capaciteiten gingen al drastisch achteruit, en voelde me al snel een 5 jarig kind bij wijze van spreken. Toch had ik niet de angst die ik meestal ervaar als ik bijvoorbeeld truffels of 2cb neem(als iemand dit zou kunnen verklaren zou ik dat geweldig vinden). Ik ging lekker zitten en nam nog een puntje. Vanaf hier heb ik werkelijk geen idee meer in welke tijdsperiode ik wat en hoeveel heb genomen. Ik ben ook een van de meer ervaren drugsbaronnen van onze vriendengroep en lieten mijn maten mij ook een beetje me eigen gang gaan. Achteraf was iemand met wat meer ervaring op het gebied van ket wel verstandig geweest die erbij te hebben. Door het verliezen van besef van tijd heb ik dus in een uur a 1.5 uur 15 sleutels door me neus gedaan. Het ging ongeveer zo: ik:"ik voel me wel maf, maar wel lekker 0_0" de 2 andere musketiers: "dat snap ik wel" ik: "HIHIHIHI HAHAHA poeha daar heb ik een puntje voor nodig" 2 musketiers: "gast je hebt letterlijk nog geen minuut geleden bijgenomen" ik: "hihihihihihihihihihihihi daar heb ik een puntje voor nodig" dit herhaalde zich zo 10x tot ik het besef kreeg dat ik om me heen kon kijken. Eenmaal om me heen kijkend leken me maten 2 dwergen die obesitas hadden heel gek. Toen ik opstond (vraag me niet hoe ik dat nog kon) dacht ik dat ik mezelf in 3e perspectief was en ik zei tegen me maten "WOOOOOOWW IK ZIT IN SUPER MARIO" zei natuurlijk lachen. Vervolgens liep ik naar binnen op een nogal gekke manier ik klom door de schuifpui eenmaal binnen vroeg ik aan me maten "ben in binnen?" Zei mij aankijken "ehm waar anders?" Ik weer "ohja dat klopt *insert keta lachje*" na nog wat vage dingen gezegd besloten we een jointje te roken. Ik kan je zeggen ik heb werkelijk nog nooit zo Iets mafs meegemaakt alles leek ineens zo logisch maar daardoor weer zo onlogisch. Ook kon ik me na het jointje ineens redelijk normaal gedragen totdat ik een actie wou uitvoeren zoals een slok van me drinken nemen. Zodra ik dit deed kreeg ik weer een enorme lachbui of gwn simpelweg HUH WTF zei. Niet lang daarna ging een van me maten naar bed. 20e totaan 30e sleutel ik heb werkelijk geen idee wat me bezielde maar ik besloot dat dit niet voldoende was en ik me grens een beetje wou opzoeken. Ik was niet van plan te holen maar ging wel met de gedachte erin als het gebeurd, gebeurd het. Ik heb me nog nooit zo erg op me gemak gevoeld met een psychedelica(nu vind ik achteraf dit niet echt te vergelijken met een psychedelica als truffels of 2cb er zit totaal geen diepgang in). Na wat dingen te zoeken waarvan ik zelf geen idee had wat (ik liep gwn rondjes in het huis met een zaklamp(het licht stond gewoon aan XD)) besloot ik te liggen in bed (de grond want er waren geen bedden over. (Ik had me opgeofferd want dacht ik slaap hoe dan ook wel lekker)). Ik dacht ajoh wat kan er misgaan ik doe er nog wel 2 sleutels bij. Na nog wat praten met me maat die op de bank naast me sliep begon ik wel echt maffe gedachten te krijgen. me meest iconische line of lines die ik uit me mond kreeg was: Ik: ik zie een schilderij! Maatje: wat voor schilderij? Ik: een piano? Maatje: wat? een schilderij van een piano? Ik: WTF NEE? maatje: watdan? Ik: wij zijn eigenlijk ook een schildering. Maatje: waarom? Ik: Nou als je een schilderij tekent is het ook iets"..... "wie heeft ons getekent?" Toen die maat naast me eindelijk ook sliep heb ik nog zo 5 a 6 goeie punten weggewerkt en hierna viel ik in slaap. Volgende ochtend Ik werd wakker zonder kater wat me verbaasde. Ik dacht dat ik wel echt een enorme kater eraan zou overhouden maar dit viel gelukkig mee. Heb nog een leuke dag in utrecht gehad met wat vrienden en ben die avond lekker vroeg naar bed gegaan (En ook het laatste beetje ket opgemaakt). Conclusie Ik ben blijkbaar een keta god want hoe ik nog op 2 benen stond na minimaal 500mg ketamine is me echt totaal onduidelijk (zoals eerder vermeld was dit mijn 1e keer ket). Ik heb ook geleerd dat dit enorm verslavend voor mij is. Ik ga dit dus ook absoluut niet zomaar meer halen. Ik vond de ervaring erg leuk maar ik had ook een enorm goede setting. Ik zou dit niet kunnen handelen midden op een festival en huisfeestje bijvoorbeeld. Persoonlijk Advies (ik ben geen deskundige, arts of expert. dit is op basis van mijn mening je kan er iets mee doen of niet maar ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen van je gebruik) Doe mij absoluut niet na. Weeg van te voren wat je wilt gaat nemen en maak van te voren wat lijntjes klaar in een veilige dosis. Wat ik heb gedaan kan natuurlijk echt niet, al helemaal niet als je dit een 1e keer gaat doen. Houd er rekening mee dat veel en vaak keta enorm slecht voor je lichaam is. Ik merkte al gelijk dat me maag er niet goed op ging vreemde gasvorming en opgeef moment ook rare "stuiptrekkingen" (nee geen k-cramps wat ik heb gelezen op dit forum). Mocht je vragen hebben over mijn tripreport of een vraag of ik ook iets heb meegemaakt tijdens me trip kan je die altijd stellen en vind het hartstikke leuk hierop te antwoorden. Ik heb me weer niet voorbereid om een tripreport te gaan schrijven dit had echt een heel mooi tripreport kunnen zijn als ik de tijd en hoeveelheid had bijgehouden. Leer voor de volgende keer! Gebruik met mate en met maten . Met een hartelijke groet, Magische Dagen Mooie Avonden."
"dissoliefhebber zei: Zeer goeie rapport. Klik om te vergroten... dankjewel! ik hoop hier zoveel mogelijk ervaringen te delen! dissoliefhebber zei: Naar mijn ervaring geven disso's ook veel minder kans op een badtrip dan klassieke psychodelica. Klik om te vergroten... Ja hier ben ik ook achter gekomen het lijkt bij mij wel of angst niet bestaat in zo keta trip. (andere disso's kan ik niet over mee praten). ik merkte al gauw dat het mijn emoties uitschakelt werden en ik werd er als het ware een beetje neutraal van ofzo. de gadachten van een eventuele badtrip heb ik dan niet. Ook merk ik bij ketamine dat de piek vaak aan het begin zit en het bouwd steeds meer af. hoe meer je neemt hoe langer je piekt en hoe intenser het word. in tegenstelling tot truffels heb ik dat het heel erg in vlagen komt. dat plus het verschil in de duur van zo'n trip verklaart denk ik waarom ik dit wel kan handelen."
"Ikweetgeennaam zei: het ziet eruit alsof je gewoon geen goeie ketamine had, er gaat niet heel veel onzuivere ketamine rond in nederland maar als je echt 500mg heb weggewerkt op je eerste keer zou je niet zo een “licht” effect hebben gehad Klik om te vergroten... begrijp me niet verkeerd het was zeker niet een lichte ervaring. ik heb heel veel dingen "gezien" die ik simpelweg niet kan omschrijven zoals dat ik de wereld in 3 lagen zag en als ik opstond het leek alsof ik 1 meter langer was om vervolgens de wereld vanaf me voeten te zien. ik heb het dit weekend nog eens een keer gedaan uit nieuwsgierigheid ik heb toen echt dijken weggewerkt (wederom weer gezocht naar me grenzen). ik heb wel gemerkt dat dit een stuk heftiger is. ik zag de wereld als videogame en zag mezelf lopen vanuit de meest bizarre perspectieven. Het was misschien handig een tijdsindicatie aan te geven. maar ik heb zon 4 a 5 uur erover gedaan die 500mg op te maken dit kan ook verklaren waarom het niet zo intens was. thanks voor je reactie!"
"yoow, heb zelf nu vaak genoeg 3m 2m en andere meuk wat ze als cathitonen verkopen gedaan. het is leuk spul maar ik schrok echt enorm van je hoeveelheid. ik begrijp dat tolerantie en ervaring bij jou een rol speelt maar pas goed op jezelf man ook al voel je er niks van het doet zeker wat met je lichaam. houd er ook rekening mee dat 2 a 3 maanden echt niks is. je lichaam kan net zijn begonnen met herstellen (met die hoeveelheden zal het zeker wel even duren voordat alles uit je systeem is). en dan vernauw je bijvoorbeeld je bloedvaten weer.. wss niet het advies wat je hoopte maargoed het is best logisch en ik kan begrijpen dat het lastig is er echt serieus over na te denken als je nou eenmaal zover bent gekomen dat je ik zeg t nog een keer WTF 2G op een avond doet. je moet niet uitgaan op basis van wat anderen doen, 1g op een avond is redelijk "normaal" hier op dit forum en op feesten etc. maar begrijp dat dit echt niet normaal is. pas op je zelf gebruik met mate en met je maten! veel geluk toegewenst magischedagenmooieavonden p.s snap dat dit een beetje vaag kan overkomen maar hey eerlijkheid duurt het langst!"
"TeveelKaas zei: Goeiemorgen dfjes, Ik zie overal filmpjes en teksten over 3mmc verslaafde en dat ze dan nachten lang achter elkaar wakker waren en dat aan het gebruiken waren. Ik heb er geen ervaring mee maar ik heb meestal in de ochtend na t feestje wnnr ik me laatste lijn neem voel ik hem eigk niet eens meer. Betekend dit dat je gwn echt zo kanker veel moet snuiven of ligt dat puur aan mij dat ik de volgende dag er bijna niks van voel Mvg, Teveelkaas🤤😘 Klik om te vergroten... Oud bericht maar extra info is altijd handig. 3mmc is echt enorm en enorm verslavend laat ik dat voorop stellen. Slapen kun je vergeten. Het is per persoon verschillend ik zie mensen 3g opjassen en een fatsoenlijk gesprek voeren, maar ook mensen die na 1 puntje al gek worden. Iedereen ervaart het op hun eigen manier. Dagen achter elkaar wakker blijven kan als je dagen achter elkaar door blijft gaan vrij logisch toch? ~gebruik met mate en met maten~"
"Hoi ik blow al meer als de helft van mijn leven momenteel. Ik heb zelf nog nooit echt te maken gehad met derealisatie. Al moet ik wel zeggen dat blowen je gedachten en onderbewustzijn beïnvloed. Heb jij dus de gedachten dat je last van derealisatie hebt, zal dit gevoel versterkt worden door je gebruik. Ik raad je aan tot je je beter voelt even te stoppen met gebruiken zo geef je jezelf de tijd om even tot rust te komen met name je gedachtengang. Ik zelf heb dit meegemaakt in een andere vorm, niet dat ik derealiseerde, maar ik kreeg echt fysieke klachten(ja je onderbewustzijn kan zo veel invloed hebben!). Ik hoop dat je hier wat aan hebt! En mocht je echt blijvende klachten(ook zonder gebruik) hebben ga dan uiteraard in gesprek met je huisarts!"