#1
Gabapentin? Of echt GABA? Gaba doet niks, gabapentin is wel rete verslavend.
Gabapentin? Of echt GABA? Gaba doet niks, gabapentin is wel rete verslavend.
Pregabaline zou hier helpen..Vannacht wel weer eens sids tijden een goede nacht gemaakt. Ik ben altijd al een vreselijk slechte slaper geweest, maar de afgelopen 10 jaar waren vreselijk. Ik slik al jaren 60mg diazepam, maar de afgelopen maanden gebruik ik daarnaast nog cbd olie, melatonine,gaba, ZMA, een thee (waarvan ik de naam even niet weet) van de smartshop, en ik eet vantevoren een grapefruit om de boel te versterken, drink een fles wijn en rook een pure indica jonko. En dan nog slaap ik hooguit een 3,5 uur.
Dit is gewoon allemaal te slap.maar de afgelopen maanden gebruik ik daarnaast nog cbd olie, melatonine,gaba, ZMA, een thee (waarvan ik de naam even niet weet) van de smartshop, en ik eet vantevoren een grapefruit om de boel te versterken, drink een fles wijn en rook een pure indica jonko. En dan nog slaap ik hooguit een 3,5 uur.
Dank je wel, dat wist ik niet. Kan ik wel gewoon de dosering aanhouden die op de verpakking staat? Het komt gewoon bij een landelijke drogisterijketen vandaan. Alle informatie hieromtrent is welkom.Het essentiële is om die paar uren dagelijkse slaap te pakken te krijgen.
Ik zou trouwens echt zwaar oppassen met die mucuna pruriens!
L-Dopa nemen slaat een belangrijke stap over in de productie tot dopamine, als dat enzym teveel degenereert heb je een serieus probleem.
![]()
Om op te slapen bedoel je? Ik weet niet of mijn huisarts hier aan mee wil werken. Hij is iig van plan om over 1,5 week de diazepam te gaan afbouwen. Van mijn terugval weet hij niks, anders moet hij daar melding van maken bij veilig thuis, en dat is het laatste waar ik op zit te wachten.Pregabaline zou hier helpen..
neen zelfs in lage dosissen is het een risicio. check even L dopa medicijn en parkinson patienten.Dank je wel, dat wist ik niet. Kan ik wel gewoon de dosering aanhouden die op de verpakking staat? Het komt gewoon bij een landelijke drogisterijketen vandaan. Alle informatie hieromtrent is welkom.
Pregabaiine was het enige wat ooit hielp om me 6 uur te laten slapen eerste 2 dagen afkicvkOm op te slapen bedoel je? Ik weet niet of mijn huisarts hier aan mee wil werken. Hij is iig van plan om over 1,5 week de diazepam te gaan afbouwen. Van mijn terugval weet hij niks, anders moet hij daar melding van maken bij veilig thuis, en dat is het laatste waar ik op zit te wachten.
GABA, en sublingual merk ik echt wel verschil.Gabapentin? Of echt GABA? Gaba doet niks, gabapentin is wel rete verslavend.
Het maken van dubbeltopics is niet toegestaan. Als je denkt dat een topic in een ander subforum beter past, kun je altijd een verzoekje doen om het topic te verplaatsen (via de rapporteerknop bijvoorbeeld).Ik heb deze thread overgeplaatst naar verslavingen
Onderwerp 'Het is weer zover...ghb afhankelijk' https://drugsforum.nl/threads/het-is-weer-zover-ghb-afhankelijk.73913/
Net mijn laatste keer phenibut ingenomen. Dan zit ik precies op 2 dagen, en zou ik dus van de ghb af moeten zijn. Nu de boel opvangen met baclofen en gaba. En hopen dat ik het depressieve op kan vangen met de ashwagandha en de mucuna pruriens.
Ik kick enkel af met diazepam blauw10 mg en dan slaap ik lekker! 3 dagen en dan ben ik er vanaf..GABA, en sublingual merk ik echt wel verschil.
Je vergeet F-phenibut: nog sterker, tussen phenibut en baclofen in. En duurt maar 6 uur. Dosissen van enkel 300 tot 400mg.Sterkte kijk goed uit weet uit ervaring dat al die middelen verslavend zijn GHB, baclofen, phenibut, pregabaline, benzos ze werken allemaalop gaba-b behalve benzos dat is gaba-a. En dat suicidal komt omdat je receptoren ontregeld zijn je lichaam maakt geen GABA meer aan dat duurt ongeveer 2 weken dan zal je je beter voelen. Als je hulpt nodig hebt stuur maar DM been there done that
Hey zeehond,Geen ervaring hier, maar goed dat je dit deelt. Genoeg lotgenoten hier, fijn dat je vrouw het weet.
Hoop dat je leuke afleiding met je gezin vindt, koester dat 😍
Uh.....dat denk ik niet, gelukkig ook voor mij.Hey zeehond,
wat een verhaal. we zitten een beetje in zelfde wereledje. erg herkenbaar.
Hey!, respect!. Ik ga volgende week weer proberen♻️ zit nu op de 2,2ml elk uur😌Net mijn laatste keer phenibut ingenomen. Dan zit ik precies op 2 dagen, en zou ik dus van de ghb af moeten zijn. Nu de boel opvangen met baclofen en gaba. En hopen dat ik het depressieve op kan vangen met de ashwagandha en de mucuna pruriens.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."